Prachtige design lampen van Masterlight gekocht. Leverancier was Toplicht verlichting BV.
Binnen 5 dagen geleverd in een goed beschermende verpakking. En ook nog voor een heel concurrerende prijs!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Diana heinemann
|
Ongekend slechte "klantenservice". Ik raad niemand aan hier iets te kopen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Michel
|
Eind december hebben wij een kleed besteld op de website van Loods5. Normaal gesproken een leuke winkel. Het kleed zou binnen 3-5 dagen worden geleverd. We hoorden vervolgens helemaal niks. Paar keer gebeld. Was vertraagd. Uiteindelijk zou het kleed 14 januari worden bezorgd. Thuis gebleven, niks ontvangen. Weer gebeld en toen begon het afschuiven. We hebben partners op de website wij zijn niet verantwoordelijk, ik ga ze wel bellen etc etc. Nieuwe leverdatum gekregen 28 januari, met mail bevestiging. Die dag thuis gebleven wederom geen kleed, ook geen info vooraf. In namiddag gebeld. Container was vertraagd.. echt zo slecht. Helemaal geen enkele klantenservice. Vooraf informeren dat het niet goed gaat. Toen zou het 4 februari worden geleverd. Niks gehoord. 3 februari gebeld. Ze verzekerden ons na contact met de partner (Obbyo in Almere, ook een slechte zaak. Telefoon wordt niet opgenomen, mailtjes nooit beantwoord) dat het de volgende dag zou komen. We zouden een track en trace krijgen die avond. Niks gehad. Vrijdag..... geen kleed. DPD bezorgdienst had niks ontvangen etc... Koop niks online bij Loods5. Ze schuiven alles af op partners. Doen niks aan coulance. 14 januari zouden we een attentie ontvangen... ook dat niet aangekomen. Slechte zaak!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Herma
|
Wat een vreselijke service!!!!!
Wat een vreselijke service. In December 2021 4 kussentjes gekocht, samen 105 euro. Dat vind ik best duur. Toen ik de hoesjes wilde wassen, kreeg ik al de eerste schrik...de binnenkussens van 2 kussens echt helemaal kapot. De hoesjes heb ik binnenste buiten gewassen op 30 graden en aan de lucht laten drogen. De ritsen van 2 waren na het wassen kapot. De goudlaag wat op 2 zaten was er grotendeels af. Dus meteen klacht in gedient. Telkens anderen die erover gaan. Het duurt vreselijk lang. Ik zit ook nog met een zieke vader. Wat voor mij ff belangrijker is. Ik moet uit Enschede komen. Ze willen dus niet gewoon crediteren. Neee.....ik krijg 4 weken de tijd om de kussens bij hun te brengen. Wat 4 weken???? Echt absurt, als je ze ook verteld dat je vader ziek is, niks geen ampathie. Als je zegt dat je het er niet bij laat zitten, krijg je een eigenwijs antwoordt van: u moet doen wat u niet laten kan. Vreselijk vreselijk, wat een service. We vonden het een pracht winkel, maar door dit, zien ze ons never nooit weer. Klantenservice kennen ze daar niet. Als ik lager dan een nul kon geven, kregen ze die. Walgelijk hoe ze met klanten omgaan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Roos
|
Ik heb mijn bank voor mijn nieuwe huis begin april 2021 besteld met de afspraak dat deze in september zou worden geleverd. Volgens de medewerker kon ik de exacte datum later aangeven. Op 2 juli heb ik 4 data doorgegeven voor begin september. In augustus heb ik weer geïnformeerd, bank zou pas in de derde week van september worden geleverd maar zou misschien eerder komen als ik vast betaalde, prima. Direct gedaan. En wat blijkt, bank komt in week 39! Dan denk je 5 maanden voor levering, bij leen bakker prima op tijd, een bank te bestellen bij een goede winkel, zit je alsnog een maand zonder bank. En op begrip van medewerker Derya hoef je in ieder geval niet te rekenen. Ook klachten handelt zij zelf af want zij is naar eigen zeggen: “zeg maar de hoofd”. Uiterst teleurstellend dat een dergelijke winkel zo’n slechte klantenservice heeft met geen enkele inleving, begrip of tegemoetkoming. Ik had hier graag meer besteld voor mijn nieuwe huis maar kijk nu wel verder.
25 Reviews Plaats review
TB
|Prachtige design lampen van Masterlight gekocht. Leverancier was Toplicht verlichting BV.
Binnen 5 dagen geleverd in een goed beschermende verpakking. En ook nog voor een heel concurrerende prijs!
Diana heinemann
|Ongekend slechte "klantenservice". Ik raad niemand aan hier iets te kopen.
Michel
|Eind december hebben wij een kleed besteld op de website van Loods5. Normaal gesproken een leuke winkel. Het kleed zou binnen 3-5 dagen worden geleverd. We hoorden vervolgens helemaal niks. Paar keer gebeld. Was vertraagd. Uiteindelijk zou het kleed 14 januari worden bezorgd. Thuis gebleven, niks ontvangen. Weer gebeld en toen begon het afschuiven. We hebben partners op de website wij zijn niet verantwoordelijk, ik ga ze wel bellen etc etc. Nieuwe leverdatum gekregen 28 januari, met mail bevestiging. Die dag thuis gebleven wederom geen kleed, ook geen info vooraf. In namiddag gebeld. Container was vertraagd.. echt zo slecht. Helemaal geen enkele klantenservice. Vooraf informeren dat het niet goed gaat. Toen zou het 4 februari worden geleverd. Niks gehoord. 3 februari gebeld. Ze verzekerden ons na contact met de partner (Obbyo in Almere, ook een slechte zaak. Telefoon wordt niet opgenomen, mailtjes nooit beantwoord) dat het de volgende dag zou komen. We zouden een track en trace krijgen die avond. Niks gehad. Vrijdag..... geen kleed. DPD bezorgdienst had niks ontvangen etc... Koop niks online bij Loods5. Ze schuiven alles af op partners. Doen niks aan coulance. 14 januari zouden we een attentie ontvangen... ook dat niet aangekomen. Slechte zaak!
Herma
|Wat een vreselijke service!!!!!
Wat een vreselijke service. In December 2021 4 kussentjes gekocht, samen 105 euro. Dat vind ik best duur. Toen ik de hoesjes wilde wassen, kreeg ik al de eerste schrik...de binnenkussens van 2 kussens echt helemaal kapot. De hoesjes heb ik binnenste buiten gewassen op 30 graden en aan de lucht laten drogen. De ritsen van 2 waren na het wassen kapot. De goudlaag wat op 2 zaten was er grotendeels af. Dus meteen klacht in gedient. Telkens anderen die erover gaan. Het duurt vreselijk lang. Ik zit ook nog met een zieke vader. Wat voor mij ff belangrijker is. Ik moet uit Enschede komen. Ze willen dus niet gewoon crediteren. Neee.....ik krijg 4 weken de tijd om de kussens bij hun te brengen. Wat 4 weken???? Echt absurt, als je ze ook verteld dat je vader ziek is, niks geen ampathie. Als je zegt dat je het er niet bij laat zitten, krijg je een eigenwijs antwoordt van: u moet doen wat u niet laten kan. Vreselijk vreselijk, wat een service. We vonden het een pracht winkel, maar door dit, zien ze ons never nooit weer. Klantenservice kennen ze daar niet. Als ik lager dan een nul kon geven, kregen ze die. Walgelijk hoe ze met klanten omgaan.
Roos
|Ik heb mijn bank voor mijn nieuwe huis begin april 2021 besteld met de afspraak dat deze in september zou worden geleverd. Volgens de medewerker kon ik de exacte datum later aangeven. Op 2 juli heb ik 4 data doorgegeven voor begin september. In augustus heb ik weer geïnformeerd, bank zou pas in de derde week van september worden geleverd maar zou misschien eerder komen als ik vast betaalde, prima. Direct gedaan. En wat blijkt, bank komt in week 39! Dan denk je 5 maanden voor levering, bij leen bakker prima op tijd, een bank te bestellen bij een goede winkel, zit je alsnog een maand zonder bank. En op begrip van medewerker Derya hoef je in ieder geval niet te rekenen. Ook klachten handelt zij zelf af want zij is naar eigen zeggen: “zeg maar de hoofd”. Uiterst teleurstellend dat een dergelijke winkel zo’n slechte klantenservice heeft met geen enkele inleving, begrip of tegemoetkoming. Ik had hier graag meer besteld voor mijn nieuwe huis maar kijk nu wel verder.