Leuke spelcomputer, alleen schakelt na 9 maanden niet meer naar tv modus. Onder garantie terug gestuurd. Coolblue ziet een kleine beschadiging aan bovenzijde en wijst alle garantie af en doen of hele switch gebroken is…. Vragen gesteld, maar krijg gewoon geen antwoord meer:
- wat veroorzaakt probleem met tv modus?
- kunnen we onderzoekrapport krijgen van fabrikant, dan kunnen we contraexpertise laten doen?
- wat gaan jullie doen voor €220 op ee. Spelcomputer van €250?
-wat is jullie klachtenprocedure? nu blijf je hangen bij allemaal klantenservicemedewerkers die niet gehinderd worden door enige juridische kennis en allemaal iets anders uitkramen.
Leuk jullie customer journey, nu nog fase met klachtenafhandeling aan het einde van de weg maken en niet alleen maar met verkoop bezig zijn!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
John van Hout
|
Nintendo Switch 10 maanden geleden gekocht voor de kinderen. Switch schakelt niet meer over naar tv modus. Terug gestuurd onder garantie. Zat blijkbaar een deukje op de bovenkant. Doet er dan niet meer toe wat ermee aan de hand is. Garantie afgewezen verder geen onderzoek meer naar probleem. Of je €220 wilt betalen voor een console van €250. Krijg je waarschijnlijk een refurbished, lekker makkelijk. Reden, fabrikant doet niet aan deelvervangingen . Aangegeven onderzoek nodig is wat nu het probleem veroorzaakt en dat dit hoogstwaarschijnlijk niks te maken heeft met deukje. Reactie: of ik niet meer wil reageren naar de klantenservice en dat ik ja of nee moet zeggen op €220. Kan echt niet! Normaal gesproken heeft een groot bedrijf een klachtenafdeling, welke verantwoordelijkheid neemt. Hier blijf je bij een heel web van klantenservicemedewerkers hangen die totaal geen juridische achtergrond hebben en gewoon verder geen actie nemen. Woorden wettelijke garantie en non conformiteit hebben ze nog nooit van gehoord. Geen Coolblue meer voor mij! Ik voel me bestolen en niet gehoord! Coolblue je houdt je niet aan de wet, we zien elkaar bij de geschillencommissie!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jaap
|
Komt afspraken niet na. Bezorgd werkelijk nooit op de afgesproken dag.
Als je dan belt met de klantenservice dan vertonen ze gedrag van geld is binnen. Dikke pech
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jouad
|
Werken bij coolblue als bezorger in Antwerpen??
Ik raad het echte iedreen af. Ze betalen heel slecht 13,85 euro.het is echt heel zwaar werk .letterlijk gaat je rug kapot en ze sturen je naar klant vaak alleen.Coolblue behandelt je als een dier.ik ben daar geweest en wil nooit meer voor hun gaan werken.ik raad het echt iedreen af.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ruud
|
Een 6TB interne harde schijf werd door Coolblue verder onverpakt geleverd in een veel te grote doos: deze Western Digital SATA harde schijf werd op een verschrikkelijk onprofessionele manier verstuurd, zonder beschermend materiaal lag de schijf heen en weer te klotsen in een veel te grote doos (waar er wel dertien in konden).
Bij Coolblue vond ik geen begrijpend gehoor: kennelijk denken ze daar: "alleen zachte schijven moet je goed verpakken, harde schijven kunnen er wel tegen"... nou, Coolblue-piepeltjes: er bestáán geen zachte schijven, ja, de snackbar, die verkoopt zachte schijven, bami-schijven.
Wat een onvoorstelbaar slechte service. ik heb de harde schijf uiteraard meteen teruggestuurd.
De servicedesk wist te vertellen dat zo'n harde schijf daar gerust tegen kon... ze presteerden het zelfs om te schrijven, dat hun manier van verzenden: "geringe kans op schade" zou geven... ik wil geen GERINGE KANS op schade ! ik wil GEEN KANS op schade !
Dus mensen, opgelet: koop beslist géén harde schijven bij Coolblue ! ! !
Tip: bestel je harde schijven bij de firma Azerty, die WEET hoe het moet, die verpakken harde schijven zéér professioneel.
1837 Reviews Plaats review
John van Hout
|Leuke spelcomputer, alleen schakelt na 9 maanden niet meer naar tv modus. Onder garantie terug gestuurd. Coolblue ziet een kleine beschadiging aan bovenzijde en wijst alle garantie af en doen of hele switch gebroken is…. Vragen gesteld, maar krijg gewoon geen antwoord meer:
- wat veroorzaakt probleem met tv modus?
- kunnen we onderzoekrapport krijgen van fabrikant, dan kunnen we contraexpertise laten doen?
- wat gaan jullie doen voor €220 op ee. Spelcomputer van €250?
-wat is jullie klachtenprocedure? nu blijf je hangen bij allemaal klantenservicemedewerkers die niet gehinderd worden door enige juridische kennis en allemaal iets anders uitkramen.
Leuk jullie customer journey, nu nog fase met klachtenafhandeling aan het einde van de weg maken en niet alleen maar met verkoop bezig zijn!
John van Hout
|Nintendo Switch 10 maanden geleden gekocht voor de kinderen. Switch schakelt niet meer over naar tv modus. Terug gestuurd onder garantie. Zat blijkbaar een deukje op de bovenkant. Doet er dan niet meer toe wat ermee aan de hand is. Garantie afgewezen verder geen onderzoek meer naar probleem. Of je €220 wilt betalen voor een console van €250. Krijg je waarschijnlijk een refurbished, lekker makkelijk. Reden, fabrikant doet niet aan deelvervangingen . Aangegeven onderzoek nodig is wat nu het probleem veroorzaakt en dat dit hoogstwaarschijnlijk niks te maken heeft met deukje. Reactie: of ik niet meer wil reageren naar de klantenservice en dat ik ja of nee moet zeggen op €220. Kan echt niet! Normaal gesproken heeft een groot bedrijf een klachtenafdeling, welke verantwoordelijkheid neemt. Hier blijf je bij een heel web van klantenservicemedewerkers hangen die totaal geen juridische achtergrond hebben en gewoon verder geen actie nemen. Woorden wettelijke garantie en non conformiteit hebben ze nog nooit van gehoord. Geen Coolblue meer voor mij! Ik voel me bestolen en niet gehoord! Coolblue je houdt je niet aan de wet, we zien elkaar bij de geschillencommissie!
Jaap
|Komt afspraken niet na. Bezorgd werkelijk nooit op de afgesproken dag.
Als je dan belt met de klantenservice dan vertonen ze gedrag van geld is binnen. Dikke pech
Jouad
|Werken bij coolblue als bezorger in Antwerpen??
Ik raad het echte iedreen af. Ze betalen heel slecht 13,85 euro.het is echt heel zwaar werk .letterlijk gaat je rug kapot en ze sturen je naar klant vaak alleen.Coolblue behandelt je als een dier.ik ben daar geweest en wil nooit meer voor hun gaan werken.ik raad het echt iedreen af.
Coolblue
|Ruud
|Een 6TB interne harde schijf werd door Coolblue verder onverpakt geleverd in een veel te grote doos: deze Western Digital SATA harde schijf werd op een verschrikkelijk onprofessionele manier verstuurd, zonder beschermend materiaal lag de schijf heen en weer te klotsen in een veel te grote doos (waar er wel dertien in konden).
Bij Coolblue vond ik geen begrijpend gehoor: kennelijk denken ze daar: "alleen zachte schijven moet je goed verpakken, harde schijven kunnen er wel tegen"... nou, Coolblue-piepeltjes: er bestáán geen zachte schijven, ja, de snackbar, die verkoopt zachte schijven, bami-schijven.
Wat een onvoorstelbaar slechte service. ik heb de harde schijf uiteraard meteen teruggestuurd.
De servicedesk wist te vertellen dat zo'n harde schijf daar gerust tegen kon... ze presteerden het zelfs om te schrijven, dat hun manier van verzenden: "geringe kans op schade" zou geven... ik wil geen GERINGE KANS op schade ! ik wil GEEN KANS op schade !
Dus mensen, opgelet: koop beslist géén harde schijven bij Coolblue ! ! !
Tip: bestel je harde schijven bij de firma Azerty, die WEET hoe het moet, die verpakken harde schijven zéér professioneel.