Op de site stond dat mijn artikel 2 weken levertijd had. De volgende dag echter kreeg ik n mail “hoera je artikel is onderweg. Nou oke. Ik kreeg een track en trace code waarbij ik mijn bestelde artikel kon volgen. Toen ik echter op de code klikte kwam ik uit bij een of ander duits bedrijf. Ik Wehkamp gebeld en de situatie uitgelegd. Het antwoord was:” ik zou het echt niet weten hoe dat kan, het artikel heeft n levertijd van 2 weken”. Waarop ik antwoordde:” ik krijg net een mail van jullie dat het artikel onderweg naar mij is”? Het antwoord van Wehkamp was: “ooh dat is dan wss een standaardmail”. Waarop ik zeg:”dus ik krijg zomaar een mail dat mijn artikel onderweg is terwijl dat niet zo is”??? Hoe dan ??? Weer kwam het antwoord:” ik zou het echt niet weten mevrouw”. Daar kon ik het mee doen. Toen maar naar de leverancier gebeld met dit verhaal en die hebben mij keurig te woord gestaan en alles uitgezocht en naar tevredenheid opgelost.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Norine
|
Slechte service
Ik had een wasmachine besteld op afbetaling, inclusief neerzetten en installeren en mn oude apparaat mee terugnemen. Bezorger komt alleen naar boven om te zien wat voor aansluiting ik heb. Hij vertelt mij dat omdat het geen stekkeraansluiting is, hij dit niet mag doen. Ik vertel m dat hij dr wasmachine alsnog mee naar boven mag nemen en dat mn vader het dan wel gaat aansluiten. Hij vertelt me dat in dat geval wel de garantie gaat vervallen, maar dat ze morgen terugkomen met een monteur die wel toegestaan is om dit aan te sluiten. Hij gaat naar beneden om, dacht ik, zn collega te halen voor het op de plaats zetten van het appatuur. Maar nee, ze rijden weg! Ik krijg vervolgens een mail met annuleringsbevestiging, terwijl ik t nooit had geannuleerd! Ik bel de klantenservice, ze vertellen me dat wat de bezorger mij vertelde dus niet klopte. Dat het zelf aansluiten niet te maken heeft met garantie. En omdat de bezorgers terugkeren met de apparaten, het automatisch een annulering word en ik de wasmachine opnieuw moet bestellen. Maar omdat ik voor afbetaling in termijnen gekozen had, t wel zou kunnen betekenen dat ik moet wachten tot alles verwerkt is en dat kan tot een week duren. Echt waardeloze klantenservice! Een bedrijf dat klaarblijkelijk gekochte producten niet wil leveren. Ik koop hier nooit meer en haal mn wasmachine wel ergens anders.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anon
|
Vreselijk bedrijf
Slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt!
Je krijgt alleen maar info die totaal niet klopt van elke medewerker
En ze houden je vervolgens weken aan het lijntje
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Rkhan
|
Waardeloos bedrijf. Ben al jaren klant, stuur spullen retour track en trace geeft ook aan dat het is ontvangen. Honderd keer contact met hun gehad, iedere keer beloofd dat het opgelost zou worden. Zondag weer contact gehad en super botte antwoord ontvangen. Ik mocht het zelf oplossen. Klacht ingediend bij Wehkamp. Ik werd gisteren beloofd dat het opgelost zou worden. Krijg ik vandaag een mail wij gaan jou retourfomulieren niet in behandeling nemen, omdat er rare incidenten in jou account hebben plaats gevonden. Net als of ik een crimineel ben en een bankrekening bij hun heb. Daarnaast aangegeven dat ik per direct moet betalen voor spullen die ik dus niet heb maar dat kan Wehkamp niet schelen.
Ongeloofelijk hoe ze omgaan met klanten echt een waardeloos bedrijf zou iedereen aanraden niet van hun te bestellen. Bestel liever bij bol.com of een van de zoveel andere webshops die er zijn.
En het enige reactie die ik krijg van werknemers die het klacht in behandeling nemen is, oh wat vervelend en voor de rest geen oplossing.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ronald
|
Waardeloos dit bedrijf. Had een bestelling met extra service waarvoor je dik betaald. Dynalogic had de verkeerde service doorgekregen. Moest derhalve de bestelling bij aflevering noodgedwongen weigeren. Vervolgens kreeg ik het bericht dat mijn bestelling uitverkocht was en ik opnieuw moest bestellen.***
513 Reviews Plaats review
Karina
|Op de site stond dat mijn artikel 2 weken levertijd had. De volgende dag echter kreeg ik n mail “hoera je artikel is onderweg. Nou oke. Ik kreeg een track en trace code waarbij ik mijn bestelde artikel kon volgen. Toen ik echter op de code klikte kwam ik uit bij een of ander duits bedrijf. Ik Wehkamp gebeld en de situatie uitgelegd. Het antwoord was:” ik zou het echt niet weten hoe dat kan, het artikel heeft n levertijd van 2 weken”. Waarop ik antwoordde:” ik krijg net een mail van jullie dat het artikel onderweg naar mij is”? Het antwoord van Wehkamp was: “ooh dat is dan wss een standaardmail”. Waarop ik zeg:”dus ik krijg zomaar een mail dat mijn artikel onderweg is terwijl dat niet zo is”??? Hoe dan ??? Weer kwam het antwoord:” ik zou het echt niet weten mevrouw”. Daar kon ik het mee doen. Toen maar naar de leverancier gebeld met dit verhaal en die hebben mij keurig te woord gestaan en alles uitgezocht en naar tevredenheid opgelost.
Wehkamo
|Norine
|Slechte service
Ik had een wasmachine besteld op afbetaling, inclusief neerzetten en installeren en mn oude apparaat mee terugnemen. Bezorger komt alleen naar boven om te zien wat voor aansluiting ik heb. Hij vertelt mij dat omdat het geen stekkeraansluiting is, hij dit niet mag doen. Ik vertel m dat hij dr wasmachine alsnog mee naar boven mag nemen en dat mn vader het dan wel gaat aansluiten. Hij vertelt me dat in dat geval wel de garantie gaat vervallen, maar dat ze morgen terugkomen met een monteur die wel toegestaan is om dit aan te sluiten. Hij gaat naar beneden om, dacht ik, zn collega te halen voor het op de plaats zetten van het appatuur. Maar nee, ze rijden weg! Ik krijg vervolgens een mail met annuleringsbevestiging, terwijl ik t nooit had geannuleerd! Ik bel de klantenservice, ze vertellen me dat wat de bezorger mij vertelde dus niet klopte. Dat het zelf aansluiten niet te maken heeft met garantie. En omdat de bezorgers terugkeren met de apparaten, het automatisch een annulering word en ik de wasmachine opnieuw moet bestellen. Maar omdat ik voor afbetaling in termijnen gekozen had, t wel zou kunnen betekenen dat ik moet wachten tot alles verwerkt is en dat kan tot een week duren. Echt waardeloze klantenservice! Een bedrijf dat klaarblijkelijk gekochte producten niet wil leveren. Ik koop hier nooit meer en haal mn wasmachine wel ergens anders.
Wehkamo
|Anon
|Vreselijk bedrijf
Slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt!
Je krijgt alleen maar info die totaal niet klopt van elke medewerker
En ze houden je vervolgens weken aan het lijntje
Rkhan
|Waardeloos bedrijf. Ben al jaren klant, stuur spullen retour track en trace geeft ook aan dat het is ontvangen. Honderd keer contact met hun gehad, iedere keer beloofd dat het opgelost zou worden. Zondag weer contact gehad en super botte antwoord ontvangen. Ik mocht het zelf oplossen. Klacht ingediend bij Wehkamp. Ik werd gisteren beloofd dat het opgelost zou worden. Krijg ik vandaag een mail wij gaan jou retourfomulieren niet in behandeling nemen, omdat er rare incidenten in jou account hebben plaats gevonden. Net als of ik een crimineel ben en een bankrekening bij hun heb. Daarnaast aangegeven dat ik per direct moet betalen voor spullen die ik dus niet heb maar dat kan Wehkamp niet schelen.
Ongeloofelijk hoe ze omgaan met klanten echt een waardeloos bedrijf zou iedereen aanraden niet van hun te bestellen. Bestel liever bij bol.com of een van de zoveel andere webshops die er zijn.
En het enige reactie die ik krijg van werknemers die het klacht in behandeling nemen is, oh wat vervelend en voor de rest geen oplossing.
Ronald
|Waardeloos dit bedrijf. Had een bestelling met extra service waarvoor je dik betaald. Dynalogic had de verkeerde service doorgekregen. Moest derhalve de bestelling bij aflevering noodgedwongen weigeren. Vervolgens kreeg ik het bericht dat mijn bestelling uitverkocht was en ik opnieuw moest bestellen.***