Ik zou liever 0 sterren willen geven aan dit bedrijf. Was een vaste klant, maar dit is de laatste keer dat ik hier iets bestel. Ik bestel een fauteuil wat op voorraad is en die de volgende dag geleverd moet worden door PostNL Extra@Home, zit de hele dag thuis en ontvang niks. Zelfs op de bezorgdag zeggen ze telefonisch dat ze het naar je verstuurd hebben. Daarna sturen jullie mij twee uur nadat ik gebeld heb een email dat de bestelling is vertraagd. Jullie hebben dus gewoon NIKS verstuurd. Het track and trace die jullie naar mij versturen werkt niet. Er staat PAKKET NIET GEVONDEN. Als jullie wel hadden verstuurd stond er PAKKET ONTVANGEN DOOR POSTNL. HET PAKKET IS ZELFS NIET AANGEMELD. Is dit nou een OPLICHTING. Op de track and trace pagina van PostNL staat dat dit track and trace code NIET BESTAAT. Hieronder staat de email die ik heb ontvangen van fonq ---------- Beste Dhr. Serhat Emeni, Onlangs heeft u een bestelling geplaatst met ordernummer ******** bij fonQ. Momenteel ervaren wij grote drukte waardoor uw bestelling helaas niet op tijd is verstuurd. Uw bestelling zal daarom vandaag niet geleverd kunnen worden. Wij doen ons uiterste best om er voor te zorgen dat de levering morgen alsnog bij u bezorgd wordt. Zodra de bestelling is ontvangen door de bezorgdienst ontvangt u per e-mail een Track & Trace-code. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice fonQ ---------- JULLIE GEVEN ZELF TOE DAT DE BESTELLING DOOR DE DRUKTE NIET AAN DE VERVOERDER KON WORDEN AFGEGEVEN. WAAROM ZEGGEN JULLIE DAN DAT DE BESTELLING IS VERZONDEN. WAAROM STUREN JULLIE MIJ EEN VALSE TRACK AND TRACE CODE. Als kers op de taart hangen jullie de telefoon op terwijl ik aan het praten ben met jullie collega. DAT IS NOG EENS SERVICE!!! Als laatste wil ik iedereen WAARSCHUWEN die hier iets willen bestellen, met name grote artikelen zoals meubels. Bespaar je de moeite en doe het ALSTUBLIEFT NIET, ze zeggen dat ze verstuurd hebben, maar je ontvangt NIKS.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Fonq.nl
|
Ik bestelde wat glazen, en ze werden keurig op tijd bezorgd. Ik kreeg ook tips voor andere dingen die er relevant bij hoorden. al met al prima
8.0
Klant van Fonq.nl
|
Aankoop matras, geleverd na 14u! Zeer positieve ervaring.
7.0
Klant van Fonq.nl
|
is een prettige website met mooie producten die voldoen aan de verwachtingen! en snelle levering is natuurlijk ook wel heel fijn.
8.0
Klant van Fonq.nl
|
Het is nog niet zo erg lang geleden dat ik Fonq ontdekt heb. Ik vind het een webwinkel die goede producten verkoopt en snel levert. Iedere bezorging ging vergezeld van een vriendelijk gezellig persoon. Voor mij reden om er regelmatig te bestellen.
524 Reviews Plaats review
Serhat Emeni
|Ik zou liever 0 sterren willen geven aan dit bedrijf. Was een vaste klant, maar dit is de laatste keer dat ik hier iets bestel. Ik bestel een fauteuil wat op voorraad is en die de volgende dag geleverd moet worden door PostNL Extra@Home, zit de hele dag thuis en ontvang niks. Zelfs op de bezorgdag zeggen ze telefonisch dat ze het naar je verstuurd hebben. Daarna sturen jullie mij twee uur nadat ik gebeld heb een email dat de bestelling is vertraagd. Jullie hebben dus gewoon NIKS verstuurd. Het track and trace die jullie naar mij versturen werkt niet. Er staat PAKKET NIET GEVONDEN. Als jullie wel hadden verstuurd stond er PAKKET ONTVANGEN DOOR POSTNL. HET PAKKET IS ZELFS NIET AANGEMELD. Is dit nou een OPLICHTING. Op de track and trace pagina van PostNL staat dat dit track and trace code NIET BESTAAT. Hieronder staat de email die ik heb ontvangen van fonq ---------- Beste Dhr. Serhat Emeni, Onlangs heeft u een bestelling geplaatst met ordernummer ******** bij fonQ. Momenteel ervaren wij grote drukte waardoor uw bestelling helaas niet op tijd is verstuurd. Uw bestelling zal daarom vandaag niet geleverd kunnen worden. Wij doen ons uiterste best om er voor te zorgen dat de levering morgen alsnog bij u bezorgd wordt. Zodra de bestelling is ontvangen door de bezorgdienst ontvangt u per e-mail een Track & Trace-code. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice fonQ ---------- JULLIE GEVEN ZELF TOE DAT DE BESTELLING DOOR DE DRUKTE NIET AAN DE VERVOERDER KON WORDEN AFGEGEVEN. WAAROM ZEGGEN JULLIE DAN DAT DE BESTELLING IS VERZONDEN. WAAROM STUREN JULLIE MIJ EEN VALSE TRACK AND TRACE CODE. Als kers op de taart hangen jullie de telefoon op terwijl ik aan het praten ben met jullie collega. DAT IS NOG EENS SERVICE!!! Als laatste wil ik iedereen WAARSCHUWEN die hier iets willen bestellen, met name grote artikelen zoals meubels. Bespaar je de moeite en doe het ALSTUBLIEFT NIET, ze zeggen dat ze verstuurd hebben, maar je ontvangt NIKS.
Klant van Fonq.nl
|Ik bestelde wat glazen, en ze werden keurig op tijd bezorgd. Ik kreeg ook tips voor andere dingen die er relevant bij hoorden. al met al prima
Klant van Fonq.nl
|Aankoop matras, geleverd na 14u! Zeer positieve ervaring.
Klant van Fonq.nl
|is een prettige website met mooie producten die voldoen aan de verwachtingen! en snelle levering is natuurlijk ook wel heel fijn.
Klant van Fonq.nl
|Het is nog niet zo erg lang geleden dat ik Fonq ontdekt heb. Ik vind het een webwinkel die goede producten verkoopt en snel levert. Iedere bezorging ging vergezeld van een vriendelijk gezellig persoon. Voor mij reden om er regelmatig te bestellen.