Bladblazer besteld bij bol .com . De volgende dag werd hij kapot geleverd . moest hem terug sturen en inleveren bij een door bol.com aangewezen afleverpunt . Halve stad door gefietst met grote doos op mijn stuur , daar aangekomen kreeg ik te horen dat ze al jaren geen afleverpunt meer zijn . ze hebben dit volgens hun al vele malen aangegeven naar bol .com maar die doen er niets mee .
Heb hier over geklaagd bij bol.com . maar die doen niets moet maar een ander punt proberen .
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Floris
|
Je kan een bedrijf pas bepoordelen op service en klantvriendelijkheid als er een keer iets mis gaat. Elk bedrijf gaat er wel eens iets fout, al is het maar omdat postNL het weer eens af laat weten.
Bij Bol zit je dan goed. De klantenservice is vriendelijk, zijn niet zuinig met kortingscoupons en willen je gewoon altijd helpen! Als er iets fout gaat zorgen ze er bij de klantenservice voor dat ik gerust gesteld en met tevreden gevoel weer ophang. Bol.com is een voorbeeld voor de online waren industrie!!!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Davy Addiers
|
Bol.com is hét voorbeeld van hoe een webwinkel moet werken. En dan heb ik het niet alleen over het enorme aanbod en de vrij aantrekkelijke prijzen voor een groot aantal artikelen. Maar ook en vooral over de fenomenaal goed werkende klantenservice, een absolute meerwaarde. Reageren snel en accuraat,er wordt naar een oplossing gezocht...en gevonden!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Bol.com
|
Afgelopen week mijn verjaardag gevierd. Handig dat ik gedurende het jaar een verlanglijstje had gemaakt op Bol.com. Manlief heeft nog even snel de top 4 van het lijstje besteld. Een spannend boek en de dvd die ik al lang wilde. Gelukkig bezorgt bol.com snel, dus kon ik het ook nog echt op mijn verjaardag uitpakken.
1484 Reviews Plaats review
Aderie Schoep
|Bladblazer besteld bij bol .com . De volgende dag werd hij kapot geleverd . moest hem terug sturen en inleveren bij een door bol.com aangewezen afleverpunt . Halve stad door gefietst met grote doos op mijn stuur , daar aangekomen kreeg ik te horen dat ze al jaren geen afleverpunt meer zijn . ze hebben dit volgens hun al vele malen aangegeven naar bol .com maar die doen er niets mee .
Heb hier over geklaagd bij bol.com . maar die doen niets moet maar een ander punt proberen .
Floris
|Je kan een bedrijf pas bepoordelen op service en klantvriendelijkheid als er een keer iets mis gaat. Elk bedrijf gaat er wel eens iets fout, al is het maar omdat postNL het weer eens af laat weten.
Bij Bol zit je dan goed. De klantenservice is vriendelijk, zijn niet zuinig met kortingscoupons en willen je gewoon altijd helpen! Als er iets fout gaat zorgen ze er bij de klantenservice voor dat ik gerust gesteld en met tevreden gevoel weer ophang. Bol.com is een voorbeeld voor de online waren industrie!!!
Davy Addiers
|Bol.com is hét voorbeeld van hoe een webwinkel moet werken. En dan heb ik het niet alleen over het enorme aanbod en de vrij aantrekkelijke prijzen voor een groot aantal artikelen. Maar ook en vooral over de fenomenaal goed werkende klantenservice, een absolute meerwaarde. Reageren snel en accuraat,er wordt naar een oplossing gezocht...en gevonden!
Klant van Bol.com
|Afgelopen week mijn verjaardag gevierd. Handig dat ik gedurende het jaar een verlanglijstje had gemaakt op Bol.com. Manlief heeft nog even snel de top 4 van het lijstje besteld. Een spannend boek en de dvd die ik al lang wilde. Gelukkig bezorgt bol.com snel, dus kon ik het ook nog echt op mijn verjaardag uitpakken.
Klant van Bol.com
|Nvt