Novio Research ondersteunt bij het uitvoeren van marktonderzoek. Zowel voor online dataverzameling als voor intelligente onderzoek producten kunt u bij Novio Research terecht. Onze benadering is ‘à la carte’; wij ondersteunen waar u dat nodig heeft.
Novio Research staat voor snelle, betaalbare en betrouwbare dienstverlening, uitgevoerd door mensen met een gedegen achtergrond in marktonderzoek. Zowel de organisatie als de onderzoek panels van Novio Research zijn ISO gecertificeerd.
Novio Research (voorheen NovioData) is in opgericht in 2007 als onderdeel van de DVJ Research Group. In eerste instantie is Novio Research opgericht als specialist op het gebied van dataverzameling. Door gebruik te maken van verschillende online panels zijn we in staat toegang te bieden tot alle doelgroepen. De nieuwste software op het gebied van dataverzameling, maakt het mogelijk deelnemers te ondervragen op hun PC, tablet en mobiele telefoon.
In 2012 heeft Novio Research haar dienstverlening uitgebreid naar ondersteuning op het gehele onderzoekstraject. Van het ontwerpen van een vragenlijst tot het maken van een rapport, met veel aandacht voor kwaliteit. In 2015 zijn daar onze gestandaardiseerde en intelligente onderzoeksproducten bijgekomen.