iPhone gekocht maanden terug. Prima toestel, maar nooit meer koop ik iets bij Amazon! Eerst werd het toestel niet bezorgd en moest ik hem na een verplichte terugbetaling voor €9 meer aankopen. Op zich niet zo’n probleem. Maar toen deze geleverd was en ik in mijn account de factuur wilde opzoeken begon het gezeur. Het account was geblokkeerd, want ik zou misbruik gemaakt hebben?! Tig keer gebeld en allemaal vriendelijke mensen die zeggen niet te kunnen zien wat er mis gegaan is, zelf ook niet in het account te kunnen, maar dat het wel opgelost zou worden. Nou nee dus! Ook gemaild en de enige 2 antwoorden die ik kreeg was dat het goed onderzocht was en mijn account permanent gesloten is. Alsof ik een misdadiger ben! Woedend was ik, maar na maanden van belletjes en mailtjes wilde ik alleen nog maar mijn factuur. Nu zeven maanden later is het account voor 48 uur geopend en kreeg wel de waarschuwing erbij dat alle bestellingen geannuleerd zouden worden. Wat denk je zelf?! Nooit meer dat ik iets met dit *** bedrijf te maken wil hebben. ????
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Nooit meer Amazon
|
Amazon is helemaal ruk. De website is een rommeltje en je kunt niets vinden. Ook na aankoop geen enkele vorm van service. Ga maar weer lekker weg uit Nederland!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Dianne van Dal
|
Bestellingen worden in goede staat bezorgd. Van het bestelproces word je op de hoogte gehouden. Probleemloos en kostenloos retourneren van artikelen, zoals bijvoorbeeld jeans G-star als de maat te klein is, kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Betrouwbare verkopers, prijzen goedkoper dan Bol.com. Uitmuntende behulpzame klantenservice Daphne Maes, Theresa en Joris, die razendsnel reageerden, mocht een besteld artikel een klein onderdeel missen, zoals een fitnessarmband behorend bij een trilplaat. Verkopers reageren ook snel: goed geregeld. In het bijzonder verkoper Felix van de VEVOR JF-CFM21 zwart fitness trilplaat was erg aardig en heeft uit coulance €20,00 terugbetaald, omdat de fitnessarmband ontbrak. :-) Ben reguliere klant bij Amazon.nl
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Eric
|
Mijn eerste bestelling was helaas niet naar mijn wens ( kan gebeuren). De levering was vlot maar het retourproces duurt erg lang , dit hebben de andere webwinkels veel beter onder controle. Door het lange retourproces zal ik volgende keer toch eerst bij de nadere grote webwinkels gaan kijken alvoor ik iets zou gaan bestellen bij Amazon.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Onew
|
Je krijgt gewoon beschadigde, kapotte en al geopende/gebruikte producten. Retourneren moet je zelf superveel moeite voor doen. Twee keer achter elkaar gebeurd bij een bestelling. Ik bestel hier niet meer! Overschat amateuristisch gedoe daar.
68 Reviews Plaats review
Bonny
|iPhone gekocht maanden terug. Prima toestel, maar nooit meer koop ik iets bij Amazon! Eerst werd het toestel niet bezorgd en moest ik hem na een verplichte terugbetaling voor €9 meer aankopen. Op zich niet zo’n probleem. Maar toen deze geleverd was en ik in mijn account de factuur wilde opzoeken begon het gezeur. Het account was geblokkeerd, want ik zou misbruik gemaakt hebben?! Tig keer gebeld en allemaal vriendelijke mensen die zeggen niet te kunnen zien wat er mis gegaan is, zelf ook niet in het account te kunnen, maar dat het wel opgelost zou worden. Nou nee dus! Ook gemaild en de enige 2 antwoorden die ik kreeg was dat het goed onderzocht was en mijn account permanent gesloten is. Alsof ik een misdadiger ben! Woedend was ik, maar na maanden van belletjes en mailtjes wilde ik alleen nog maar mijn factuur. Nu zeven maanden later is het account voor 48 uur geopend en kreeg wel de waarschuwing erbij dat alle bestellingen geannuleerd zouden worden. Wat denk je zelf?! Nooit meer dat ik iets met dit *** bedrijf te maken wil hebben. ????
Nooit meer Amazon
|Amazon is helemaal ruk. De website is een rommeltje en je kunt niets vinden. Ook na aankoop geen enkele vorm van service. Ga maar weer lekker weg uit Nederland!
Dianne van Dal
|Bestellingen worden in goede staat bezorgd. Van het bestelproces word je op de hoogte gehouden. Probleemloos en kostenloos retourneren van artikelen, zoals bijvoorbeeld jeans G-star als de maat te klein is, kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Betrouwbare verkopers, prijzen goedkoper dan Bol.com. Uitmuntende behulpzame klantenservice Daphne Maes, Theresa en Joris, die razendsnel reageerden, mocht een besteld artikel een klein onderdeel missen, zoals een fitnessarmband behorend bij een trilplaat. Verkopers reageren ook snel: goed geregeld. In het bijzonder verkoper Felix van de VEVOR JF-CFM21 zwart fitness trilplaat was erg aardig en heeft uit coulance €20,00 terugbetaald, omdat de fitnessarmband ontbrak. :-) Ben reguliere klant bij Amazon.nl
Eric
|Mijn eerste bestelling was helaas niet naar mijn wens ( kan gebeuren). De levering was vlot maar het retourproces duurt erg lang , dit hebben de andere webwinkels veel beter onder controle. Door het lange retourproces zal ik volgende keer toch eerst bij de nadere grote webwinkels gaan kijken alvoor ik iets zou gaan bestellen bij Amazon.
Onew
|Je krijgt gewoon beschadigde, kapotte en al geopende/gebruikte producten. Retourneren moet je zelf superveel moeite voor doen. Twee keer achter elkaar gebeurd bij een bestelling. Ik bestel hier niet meer! Overschat amateuristisch gedoe daar.