We waren in Limburg op vakantie en zijn naar makado gegaan. Gaan normaal ook altijd naar een bakker Bart, dus nu dan ook. Maar mag wel zeggen dat deze bakker Bart boven onze verwachting uitsteeg. Hier is de klant nog echt koning en worden de broodjes echt naar wens gemaakt en zeer rijkelijk belegd. Broodjes smaakte hier erg lekker en super vers. De aandacht wat hun aan de broodjes geven proef je dus letterlijk terug.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Job
|
Zag een klant fooi geven aan het personeel, dacht dat zie je niet meer zo vaak. Maar toen ik geholpen werd wist ik waarom ze zijn erg vriendelijk vrolijk enthousiast en zeer behulpzaam. Dat maak je niet overal meer mee, dus ook ik heb fooi gegeven dat verdienen ze daar..dikke pluim voor de medewerkers van bakker Bart in Beek.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Rick
|
Heerlijke koffie met lekkere vlaai gehad voor een zeer goede prijs. En uitzonderlijk leuk enthousiast personeel.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rosemarie
|
Heerlijke broodjes gegeten vandaag.
Lekker vers en goed belegd.
En zeer vriendelijke bediening.
26 Reviews Plaats review
Patricia
|Mijn favoriete Bakker Bart.
Kirsty
|We waren in Limburg op vakantie en zijn naar makado gegaan. Gaan normaal ook altijd naar een bakker Bart, dus nu dan ook. Maar mag wel zeggen dat deze bakker Bart boven onze verwachting uitsteeg. Hier is de klant nog echt koning en worden de broodjes echt naar wens gemaakt en zeer rijkelijk belegd. Broodjes smaakte hier erg lekker en super vers. De aandacht wat hun aan de broodjes geven proef je dus letterlijk terug.
Job
|Zag een klant fooi geven aan het personeel, dacht dat zie je niet meer zo vaak. Maar toen ik geholpen werd wist ik waarom ze zijn erg vriendelijk vrolijk enthousiast en zeer behulpzaam. Dat maak je niet overal meer mee, dus ook ik heb fooi gegeven dat verdienen ze daar..dikke pluim voor de medewerkers van bakker Bart in Beek.
Rick
|Heerlijke koffie met lekkere vlaai gehad voor een zeer goede prijs. En uitzonderlijk leuk enthousiast personeel.
Rosemarie
|Heerlijke broodjes gegeten vandaag.
Lekker vers en goed belegd.
En zeer vriendelijke bediening.