Zeer slechte ervaring gehad. koelkast op basis van beschikbaarheid geleverd, verkopen ze een model van 5 jaar oud die bovendien al 1 jaar in het magazijn heeft gestaan tegen 100 % van de prijs. terwijl 2 dagen later een nieuwer model in hun folder staat €100 goedkoper, met lager energielabel. ivm overlijden naaste fam lid blanco naar de winkel gegaan en vertrouwde op een eerlijk en advies! bieden ze 25 euro korting aan...nou laat maar zitten .......voel me bedonderd, een dikke 1!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ajv
|
Wat een waardeloze winkel, ondeskundigheid is daar troef! En een eigenaar die niet weet hoe hij met klanten om moet gaan! Ik heb daar helaas voor een best bedrag aan artikelen gekocht, en dan wordt je behandelt als een stuk stront! Ga zo door mijnheer B!!!
Blijf hier maar weg uit deze winkel! Al zouden ze het gratis weggeven dan mogen ze het van mij nog houden!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
B L M
|
Zeer slechte ervaring mee. Zowel telefonisch als via de mail werd er ontwijkend, bot en niet inhoudelijk gecommuniceerd!
Er was onduidelijkheid van onze kant over de hoogte van de factuur die ons werd gestuurd voor het simpel vervangen (max 15min werk) van een deurslotje van onze wasdroger.
De monteur was al bij ons aanwezig in opdracht van de woningbouw de woonplaats Enschede voor een reparatie aan onze inbouw vaatwasser.
Voor aankomst hebben wij gevraagd of er dus ook een reparatie kon worden verricht aan onze wasdroger uiteraard op onze eigen kosten.
Factuur kwam uit op €95 zonder er duidelijk in te vermelden hoe er op dit bedrag is gekomen. Geen opbouw van de rekening of iets dergelijks.
Neem aan dat iedereen als klant graag wilt weten waar je precies voor betaald.
Het was al snel duidelijk dat deze mensen niet openstaan voor terechte ontevreden klanten.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Ex-Klant
|
Als je een afspraak maakt over een levering van een product incl meerkosten voor installatie , mag je van een klantvriendelijk bedrijf verwachten, dat deze zich daar aan houdt. Onder bedreiging en intimidatie een extra betaling eisen, is beneden alle peil en verwerpelijk. Zo ga je niet met klanten om. Ons zie je nooit meer bij deze winkel terug.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bart
|
Slechtste klanten behandeling bij Expert Boeijnk, kon het gekochte product niet retourneren en moest niet zeuren. Product werd niet bezorgd, wat afgesproken was en het zelf ophalen. Je wordt afgesnauwd. En geen enkele service.
23 Reviews Plaats review
IN
|Zeer slechte ervaring gehad. koelkast op basis van beschikbaarheid geleverd, verkopen ze een model van 5 jaar oud die bovendien al 1 jaar in het magazijn heeft gestaan tegen 100 % van de prijs. terwijl 2 dagen later een nieuwer model in hun folder staat €100 goedkoper, met lager energielabel. ivm overlijden naaste fam lid blanco naar de winkel gegaan en vertrouwde op een eerlijk en advies! bieden ze 25 euro korting aan...nou laat maar zitten .......voel me bedonderd, een dikke 1!
Ajv
|Wat een waardeloze winkel, ondeskundigheid is daar troef! En een eigenaar die niet weet hoe hij met klanten om moet gaan! Ik heb daar helaas voor een best bedrag aan artikelen gekocht, en dan wordt je behandelt als een stuk stront! Ga zo door mijnheer B!!!
Blijf hier maar weg uit deze winkel! Al zouden ze het gratis weggeven dan mogen ze het van mij nog houden!
B L M
|Zeer slechte ervaring mee. Zowel telefonisch als via de mail werd er ontwijkend, bot en niet inhoudelijk gecommuniceerd!
Er was onduidelijkheid van onze kant over de hoogte van de factuur die ons werd gestuurd voor het simpel vervangen (max 15min werk) van een deurslotje van onze wasdroger.
De monteur was al bij ons aanwezig in opdracht van de woningbouw de woonplaats Enschede voor een reparatie aan onze inbouw vaatwasser.
Voor aankomst hebben wij gevraagd of er dus ook een reparatie kon worden verricht aan onze wasdroger uiteraard op onze eigen kosten.
Factuur kwam uit op €95 zonder er duidelijk in te vermelden hoe er op dit bedrag is gekomen. Geen opbouw van de rekening of iets dergelijks.
Neem aan dat iedereen als klant graag wilt weten waar je precies voor betaald.
Het was al snel duidelijk dat deze mensen niet openstaan voor terechte ontevreden klanten.
Ex-Klant
|Als je een afspraak maakt over een levering van een product incl meerkosten voor installatie , mag je van een klantvriendelijk bedrijf verwachten, dat deze zich daar aan houdt. Onder bedreiging en intimidatie een extra betaling eisen, is beneden alle peil en verwerpelijk. Zo ga je niet met klanten om. Ons zie je nooit meer bij deze winkel terug.
Bart
|Slechtste klanten behandeling bij Expert Boeijnk, kon het gekochte product niet retourneren en moest niet zeuren. Product werd niet bezorgd, wat afgesproken was en het zelf ophalen. Je wordt afgesnauwd. En geen enkele service.