Ik had een bestelling gedaan
Van 2 van die broeken met blazer
Krijg ik ineens 4 x binnen
Ik mail gestuurd dat ik er maar 2 heb besteld
En een dubbele rekening
Je zou het wel fout gedaan hebben
En nee
Contact via Messenger gehad wat erg slecht gaat
Uit eindelijk bleek de fout bij hun
Na veel moeite mocht ik het terug sturen
Eerst wou ze ook geen retour label geven
Uit eindelijk wel
Maar erg slechte klantenservice
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jasmijn
|
Een tijdje terug wat besteld, maar dit heb ik nooit binnen gehad. Na meerdere malen contact gehad te hebben met de webshop werd er als reden gebruikt dat ze niks meer voor me kunnen betekenen. Conclusie; een behoorlijk bedrag betalen maar geen spulletjes binnen gekregen. Jammer, hierdoor zijn ze een goede klant kwijt!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Cher
|
Door slechte omschrijving iets anders ontvangen. Nette mail over gestuurd, maar wordt niet netjes opgelost. Hele slechte klantenservice en totaal niet klantvriendelijk. Geen aanrader
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Nina
|
Ik heb een pakket met 2 artikelen erin retour gestuurd. Echter beweren zij dat er maar 1 artikel is ontvangen. Wat uiteraard zou kunnen gezien het vaker misgaat bij DHL maar vervolgens word mijn vraag of zij een onderzoek kunnen starten compleet genegeerd en zeggen ze alleen dat ze me niet terug kunnen betalen?! Wat een *** service
56 Reviews Plaats review
Elf
|Ik had een bestelling gedaan
Van 2 van die broeken met blazer
Krijg ik ineens 4 x binnen
Ik mail gestuurd dat ik er maar 2 heb besteld
En een dubbele rekening
Je zou het wel fout gedaan hebben
En nee
Contact via Messenger gehad wat erg slecht gaat
Uit eindelijk bleek de fout bij hun
Na veel moeite mocht ik het terug sturen
Eerst wou ze ook geen retour label geven
Uit eindelijk wel
Maar erg slechte klantenservice
Jasmijn
|Een tijdje terug wat besteld, maar dit heb ik nooit binnen gehad. Na meerdere malen contact gehad te hebben met de webshop werd er als reden gebruikt dat ze niks meer voor me kunnen betekenen. Conclusie; een behoorlijk bedrag betalen maar geen spulletjes binnen gekregen. Jammer, hierdoor zijn ze een goede klant kwijt!
Cher
|Door slechte omschrijving iets anders ontvangen. Nette mail over gestuurd, maar wordt niet netjes opgelost. Hele slechte klantenservice en totaal niet klantvriendelijk. Geen aanrader
Nina
|Ik heb een pakket met 2 artikelen erin retour gestuurd. Echter beweren zij dat er maar 1 artikel is ontvangen. Wat uiteraard zou kunnen gezien het vaker misgaat bij DHL maar vervolgens word mijn vraag of zij een onderzoek kunnen starten compleet genegeerd en zeggen ze alleen dat ze me niet terug kunnen betalen?! Wat een *** service
Keijzer
|Uitstekende webshop