We zijn echt goed geholpen en hebben nu een heel mooi maar vooral ook lekker bed. De kussens maken ook zoveel verschil! Heel blij dus.
10
Personeel
Service
Klant van Morgana Rotterdam
|
Ik ben een zeer tevreden klant. Geweldig geholpen in de winkel,
levering was top, vriendelijke bezorgers.
Ik ben nu in de USA voor een werktrip en mis mijn bed :-)
10
Personeel
Service
Klant van Morgana Rotterdam
|
De service stopt zodra de koop gesloten is en je al een forse aanbetaling hebt gedaan. Verkoop en advies ging prima, daarna zijn we zeer teleurgesteld. Op 11 augustus een bed gekocht en aanbetaald. Bed zou half oktober worden geleverd. Inmiddels is het 19 november en kan niemand vertellen wanneer het bed geleverd wordt. We moeten zelf voortdurend het initiatief nemen om klantenservice te spreken. Beloftes om ons terug te bellen worden niet nagekomen. We overwegen om de koop ongedaan te maken.
1.0
Personeel
Service
Gesponsord
Klant van Morgana Rotterdam
|
Wij zijn weer heel goed geholpen met de aanschaf van ons (tweede) bed (in 3 jaar tijd). Fijn dat er nog even achteraan gebeld wordt. Zo heb ik nu melding kunnen doen van een afwijking van het voetbord. Dit wordt meteen netjes opgepakt dus dat moet goed komen.
9.1
Personeel
Service
Klant van Morgana Rotterdam
|
Alles is naar tevredenheid afgehandeld en we hebben een mooie prijs kunnen afspreken voor ons bed. We slapen nu lekker en hopen dat we nog heel lang mogen genieten van dit bed.
616 Reviews Plaats review
Klant van Morgana Rotterdam
|We zijn echt goed geholpen en hebben nu een heel mooi maar vooral ook lekker bed. De kussens maken ook zoveel verschil! Heel blij dus.
Klant van Morgana Rotterdam
|Ik ben een zeer tevreden klant. Geweldig geholpen in de winkel,
levering was top, vriendelijke bezorgers.
Ik ben nu in de USA voor een werktrip en mis mijn bed :-)
Klant van Morgana Rotterdam
|De service stopt zodra de koop gesloten is en je al een forse aanbetaling hebt gedaan. Verkoop en advies ging prima, daarna zijn we zeer teleurgesteld. Op 11 augustus een bed gekocht en aanbetaald. Bed zou half oktober worden geleverd. Inmiddels is het 19 november en kan niemand vertellen wanneer het bed geleverd wordt. We moeten zelf voortdurend het initiatief nemen om klantenservice te spreken. Beloftes om ons terug te bellen worden niet nagekomen. We overwegen om de koop ongedaan te maken.
Klant van Morgana Rotterdam
|Wij zijn weer heel goed geholpen met de aanschaf van ons (tweede) bed (in 3 jaar tijd). Fijn dat er nog even achteraan gebeld wordt. Zo heb ik nu melding kunnen doen van een afwijking van het voetbord. Dit wordt meteen netjes opgepakt dus dat moet goed komen.
Klant van Morgana Rotterdam
|Alles is naar tevredenheid afgehandeld en we hebben een mooie prijs kunnen afspreken voor ons bed. We slapen nu lekker en hopen dat we nog heel lang mogen genieten van dit bed.