Hier kan je de slechte service verwachten die je maar kan krijgen!
Je moet binnen 30 dagen retourneren en je kan ideaal achteraf betalen met klarna.
Nou kan ik geen retourlabel aanmaken via de app en heb ik hier al dagen contact over maar helpen kennen ze niet. Ik heb alle benodigdheden al 10x gegeven, zodra ze dat ontvangen krijg ik een nieuwe medewerker en begint alles opnieuw!!
Nu heb ik klarna benaderd omdat ik heen problemen wil maar nu heb ik 2 partijen waar ik hemel en aarde moet bewegen om mijn retour terug te krijgen. Inmiddels totaal een werkdag kwijt en geen reet opgeschoten! Top service! Slechte revieuw is minder moeite dus die ga ik met liefde overal plaatsen!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Peter
|
Klantvriendelijkheid ver te zoeken service waardeloos
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jacky
|
'Kleding' van zara is bijna altijd polyester. Waardeloos dus. En spijkerbroeken scheuren snel. De lingerie is wel beter geworden met veel details en aparte setjes. Maar ALLE fotmodellen bij Zara zijn trensgxnderz en dat is echt een walgelijke voorstelling van zaken. Het ziet er niet uit!! Kap hiermee want niemand vindt dit mooi of normaal en kost klanten
NIET GEPLAATST
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Anita
|
Heel slecht retour beleid.Krijg een pdf bestand om te retourneren maar niet te lezen bij dhl of post.nl punt.
Gelukkig geen wereld bedrag maar kopen online bij Zara zal niet meer gebeuren.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anouk
|
Retourkosten van gratis naar €1,95 wijzigen, dit niet communiceren met klanten en totaal niet tegemoet komen. Waardeloos!
68 Reviews Plaats review
Stevie
|Hier kan je de slechte service verwachten die je maar kan krijgen!
Je moet binnen 30 dagen retourneren en je kan ideaal achteraf betalen met klarna.
Nou kan ik geen retourlabel aanmaken via de app en heb ik hier al dagen contact over maar helpen kennen ze niet. Ik heb alle benodigdheden al 10x gegeven, zodra ze dat ontvangen krijg ik een nieuwe medewerker en begint alles opnieuw!!
Nu heb ik klarna benaderd omdat ik heen problemen wil maar nu heb ik 2 partijen waar ik hemel en aarde moet bewegen om mijn retour terug te krijgen. Inmiddels totaal een werkdag kwijt en geen reet opgeschoten! Top service! Slechte revieuw is minder moeite dus die ga ik met liefde overal plaatsen!
Peter
|Klantvriendelijkheid ver te zoeken service waardeloos
Jacky
|'Kleding' van zara is bijna altijd polyester. Waardeloos dus. En spijkerbroeken scheuren snel. De lingerie is wel beter geworden met veel details en aparte setjes. Maar ALLE fotmodellen bij Zara zijn trensgxnderz en dat is echt een walgelijke voorstelling van zaken. Het ziet er niet uit!! Kap hiermee want niemand vindt dit mooi of normaal en kost klanten
NIET GEPLAATST
Anita
|Heel slecht retour beleid.Krijg een pdf bestand om te retourneren maar niet te lezen bij dhl of post.nl punt.
Gelukkig geen wereld bedrag maar kopen online bij Zara zal niet meer gebeuren.
Anouk
|Retourkosten van gratis naar €1,95 wijzigen, dit niet communiceren met klanten en totaal niet tegemoet komen. Waardeloos!