Ze hebben ons enkellaarsjes verkocht aan ons voor euro 79,95. Vervolgens na ontvangst zien wij dat er een kaartje aan hangt van 69,95. Wij hebben hier geen goed gevoel bij. Aansluitend via de app (want telefoontje kan niet) krijg je iemand die dan te woord staat, en gaat helpen ????. Vervolgens roepen ze maar wat in de ruimte, ze hebben verschillende prijzen in Europa, kan zijn dat er een zomer kortingskaartje aanzit, bla bla bla. Er zit duidelijk een sticker van 69,95 geplakt over de prijs van 79,95 , maar je betaalt toch hoogste prijs.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sandy Bouterse
|
Waar is de beleefdheidsvorm gebleven? Ik word gewoon ongevraagd geblokkeerd. Ik ben mijn dochter aan het leren verantwoord met kleedgeld om te gaan. Ze doet haar eerste aankoop bij Zara-online. Er wordt 35,90 afgeschreven maar we ontvangen geen bevestigingsmail van Zara. Na 2 dagen neem ik namens mijn dochter contact op. Alleen via Chat of andere social media manieren.... helaas. Doe het alsnog voor mijn dochter. Ben ik eindelijk in contact met een medewerk(st)er wordt gemeld dat onze mailadres niet klopt. Terwijl dit emailadres gewoon in ons Zara account staat en het eerder door Zara is gebruikt en het toen wel goed ging. Kortom hij/zij komt er niet uit en zet het door naar een afdeling? Ik vraag wie en hoe, en op welke manier er contact opgenomen wordt. Krijg ik het antwoord dat de mail het nu wel doet en er een storing was en de bestelling van 35,90 wel afgeschreven is. Aangezien ik er niets meer van snapte stelde ik hierop mijn vraag wat er precies gaande was omtrent de storing. Of dit de reden is dat het fout gaat met de bestelling. Heeft hij/zij mij geblokkeerd. Met de mededeling dat ik gewoon moet wachten. Ik kan geen vraag meer stellen, ik kan geheel niet meer in chatbox. We zaten midden in onze communicatie, gesprek. Perplex. Zelfs 1 ster is nog te veel..... voor mij ver in de min....... En ik ga mijn dochter leren dat Zara geen goed bedrijf is voor online aankoop en ze zeer onbetrouwbaar zijn en niet goed mee te communiceren valt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
D.
|
Spijkerjasje gekocht voor mijn dochter van 9 maanden. Medewerker heeft de helft van het alarm eraf gehaald en de pin in het jasje laten hangen die vervolgens in de rib van mijn dochter is gedrukt.
klantenservice is DRAMA. Zijn niet te bereiken en laten mij al 1,5 week wachten op een fatsoenlijke reactie. Alleen via app en je komt geen stap verder.
Controleer je kledingstukken want je kan niet meer vertrouwen dat medewerkers hun werk correct uitvoeren!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Desy
|
Wat een slechte klantenservice. Je word van het kasje naar de muur gestuurd. Er word telkens een dossier van je probleem aangemaakt waar vervolgens niks mee gebeurd. Waarvan ze zeggen dat je binnen 48 uur meer hoord. Ik ben al 4 weken bezig met een pakje wat retour is gegaan, waarvan ze geen terugbetaling doen. Ik was altijd vaste klant bij Zara. Maar kan je vertellen, ik bestel er niks meer.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Esther
|
Wat een klantonvriendelijke winkel. Niemand spreekt Nederlands in the Mall. Door een door hun verkeerde geprijsd artikel heb ik te veel betaald. Ik wil alleen mijn geld terug, dus ben ik met bon en prijskaartje naar de winkel gekomen (uur rijden)
Word ik niet geholpen omdat ik het artikel niet erbij heb. Waarom??? ik wil alleen het verschil terug en niet het artikel retourneren. Nou manager Shon loopt gewoon weg en denkt succes.
78 Reviews Plaats review
Anja
|Ze hebben ons enkellaarsjes verkocht aan ons voor euro 79,95. Vervolgens na ontvangst zien wij dat er een kaartje aan hangt van 69,95. Wij hebben hier geen goed gevoel bij. Aansluitend via de app (want telefoontje kan niet) krijg je iemand die dan te woord staat, en gaat helpen ????. Vervolgens roepen ze maar wat in de ruimte, ze hebben verschillende prijzen in Europa, kan zijn dat er een zomer kortingskaartje aanzit, bla bla bla. Er zit duidelijk een sticker van 69,95 geplakt over de prijs van 79,95 , maar je betaalt toch hoogste prijs.
Sandy Bouterse
|Waar is de beleefdheidsvorm gebleven? Ik word gewoon ongevraagd geblokkeerd. Ik ben mijn dochter aan het leren verantwoord met kleedgeld om te gaan. Ze doet haar eerste aankoop bij Zara-online. Er wordt 35,90 afgeschreven maar we ontvangen geen bevestigingsmail van Zara. Na 2 dagen neem ik namens mijn dochter contact op. Alleen via Chat of andere social media manieren.... helaas. Doe het alsnog voor mijn dochter. Ben ik eindelijk in contact met een medewerk(st)er wordt gemeld dat onze mailadres niet klopt. Terwijl dit emailadres gewoon in ons Zara account staat en het eerder door Zara is gebruikt en het toen wel goed ging. Kortom hij/zij komt er niet uit en zet het door naar een afdeling? Ik vraag wie en hoe, en op welke manier er contact opgenomen wordt. Krijg ik het antwoord dat de mail het nu wel doet en er een storing was en de bestelling van 35,90 wel afgeschreven is. Aangezien ik er niets meer van snapte stelde ik hierop mijn vraag wat er precies gaande was omtrent de storing. Of dit de reden is dat het fout gaat met de bestelling. Heeft hij/zij mij geblokkeerd. Met de mededeling dat ik gewoon moet wachten. Ik kan geen vraag meer stellen, ik kan geheel niet meer in chatbox. We zaten midden in onze communicatie, gesprek. Perplex. Zelfs 1 ster is nog te veel..... voor mij ver in de min....... En ik ga mijn dochter leren dat Zara geen goed bedrijf is voor online aankoop en ze zeer onbetrouwbaar zijn en niet goed mee te communiceren valt.
D.
|Spijkerjasje gekocht voor mijn dochter van 9 maanden. Medewerker heeft de helft van het alarm eraf gehaald en de pin in het jasje laten hangen die vervolgens in de rib van mijn dochter is gedrukt.
klantenservice is DRAMA. Zijn niet te bereiken en laten mij al 1,5 week wachten op een fatsoenlijke reactie. Alleen via app en je komt geen stap verder.
Controleer je kledingstukken want je kan niet meer vertrouwen dat medewerkers hun werk correct uitvoeren!
Desy
|Wat een slechte klantenservice. Je word van het kasje naar de muur gestuurd. Er word telkens een dossier van je probleem aangemaakt waar vervolgens niks mee gebeurd. Waarvan ze zeggen dat je binnen 48 uur meer hoord. Ik ben al 4 weken bezig met een pakje wat retour is gegaan, waarvan ze geen terugbetaling doen. Ik was altijd vaste klant bij Zara. Maar kan je vertellen, ik bestel er niks meer.
Esther
|Wat een klantonvriendelijke winkel. Niemand spreekt Nederlands in the Mall. Door een door hun verkeerde geprijsd artikel heb ik te veel betaald. Ik wil alleen mijn geld terug, dus ben ik met bon en prijskaartje naar de winkel gekomen (uur rijden)
Word ik niet geholpen omdat ik het artikel niet erbij heb. Waarom??? ik wil alleen het verschil terug en niet het artikel retourneren. Nou manager Shon loopt gewoon weg en denkt succes.