Ik moest een tijdje geleden bellen voor een vertrektijd en route van een lijn daar ik in dat gebied niet bekend was. Kreeg ik een medewerkster aan de lijn die slecht Nederlands sprak en op vele vragen aan een collega moest vragen wat zij hier op moest antwoorden, waardoor ik weer in de wacht werd gezet. Hierdoor had het gesprek 12 - 13 minuten geduurd en ik kreeg een afrekening van 12 euro voor dit gesprek! Dat zou niet meer mogen in deze tijd en het zou eens wat duidelijker aangegeven mogen worden op internet en vakkundiger personeel op de klantenservice. Ook mogen er betere verbindingen komen met lagere prijzen.
0.0
hermandi56
|
ik zag de veolia bussen staan op een station waar ik was verder niet mee gereisd weet niet meer waar mar zie de bussen zo voor mij
6.0
Klant van Veolia
|
ik heb een week voor dat veolia op 11 december 2016 zou stoppen met het bus en treinvervoer. Nog gebruik gemaakt van de stadsbus hier in maastricht om ermee naar de stad te reizen. Deze rit is me zoals alle ritten in al die jaren perfect en zonder problemen verlopen. Na 2,5 uurtje in de stad geweest te zijn heb ik weer een bus teruggenomen naar huis. Deze rit is ook weer prima zonder problemen verlopen.Dus veolia bedankt voor alle fijne stadsbusreizen in al die jaren. Ik ga jullie nog missen
5.0
Dandan
|
Ik moest een tijdje geleden bellen voor een vertrektijd en route van een lijn daar ik in dat gebied niet bekend was. Kreeg ik een medewerkster aan de lijn die slecht Nederlands sprak en op vele vragen aan een collega moest vragen wat zij hier op moest antwoorden, waardoor ik weer in de wacht werd gezet. Hierdoor had het gesprek 12 - 13 minuten geduurd en ik kreeg een afrekening van 12 euro voor dit gesprek! Dat zou niet meer mogen in deze tijd en het zou eens wat duidelijker aangegeven mogen worden op internet en vakkundiger personeel op de klantenservice. Ook mogen er betere verbindingen komen met lagere prijzen.
280 Reviews Plaats review
Dandan
|Ik moest een tijdje geleden bellen voor een vertrektijd en route van een lijn daar ik in dat gebied niet bekend was. Kreeg ik een medewerkster aan de lijn die slecht Nederlands sprak en op vele vragen aan een collega moest vragen wat zij hier op moest antwoorden, waardoor ik weer in de wacht werd gezet. Hierdoor had het gesprek 12 - 13 minuten geduurd en ik kreeg een afrekening van 12 euro voor dit gesprek! Dat zou niet meer mogen in deze tijd en het zou eens wat duidelijker aangegeven mogen worden op internet en vakkundiger personeel op de klantenservice. Ook mogen er betere verbindingen komen met lagere prijzen.
hermandi56
|ik zag de veolia bussen staan op een station waar ik was verder niet mee gereisd weet niet meer waar mar zie de bussen zo voor mij
Klant van Veolia
|ik heb een week voor dat veolia op 11 december 2016 zou stoppen met het bus en treinvervoer. Nog gebruik gemaakt van de stadsbus hier in maastricht om ermee naar de stad te reizen. Deze rit is me zoals alle ritten in al die jaren perfect en zonder problemen verlopen. Na 2,5 uurtje in de stad geweest te zijn heb ik weer een bus teruggenomen naar huis. Deze rit is ook weer prima zonder problemen verlopen.Dus veolia bedankt voor alle fijne stadsbusreizen in al die jaren. Ik ga jullie nog missen
Dandan
|Ik moest een tijdje geleden bellen voor een vertrektijd en route van een lijn daar ik in dat gebied niet bekend was. Kreeg ik een medewerkster aan de lijn die slecht Nederlands sprak en op vele vragen aan een collega moest vragen wat zij hier op moest antwoorden, waardoor ik weer in de wacht werd gezet. Hierdoor had het gesprek 12 - 13 minuten geduurd en ik kreeg een afrekening van 12 euro voor dit gesprek! Dat zou niet meer mogen in deze tijd en het zou eens wat duidelijker aangegeven mogen worden op internet en vakkundiger personeel op de klantenservice. Ook mogen er betere verbindingen komen met lagere prijzen.
Klant van Veolia
|-