Ik heb tickets begin augustus 2020 gekocht om in september naar Parijs te reizen (17/18). Ik had geen "flex" tickets gekocht (dus geen omruilen of annuleren) maar toen ik die tickets gekocht heb, was Parijs nog steeds "geel"; ik wilde niet mijn tickets annuleren maar rond de datum uitstellen omdat nu Parijs in de "oranje zone" (Corona) ligt. Toch, ondanks die bijzondere situatie kan ik niet mijn tickets uitstellen, annuleren of verkopen (mijn naam staat op de tickets). Ik heb 2 keuze: of ik naar Parijs niet ga en ik ben van 100euros kwijt of ik naar Parijs ga en ik neem de risico om de corona te hebben en andere mensen te besmetten...Goed gedaan Thalys!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Pc
|
Dramatisch, dramatisch dramatisch. De telefoon service drie maal wachten 2 × 10 minuten een keer 20 minuten zonder antwoord eerste maal gewoon afgebroken jammer genoeg is er geen optie Leve de concurrentie
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Kristof
|
Slechtste klantenservice ooit! Het standaard antwoord bij elk probleem (en deze komen heel vaak voor) is "koop maar een nieuw ticket" tegen woekerprijzen. NIET gebruiken
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Js
|
Verschrikkelijk onvriendelijk personeel op de Thalys Keulen-Parijs op 19.07.2018 om 18.45u. Opdoeken of verkopen die handel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
K
|
Zeer onbeschofte mensen we mochten geen thalys vroeger nemen in Parijs dat was onze eerste reis en de laatste zeer smerige stad en de thalys vuil!!! Oud geen geld waard !
72 Reviews Plaats review
Rouchausse
|Ik heb tickets begin augustus 2020 gekocht om in september naar Parijs te reizen (17/18). Ik had geen "flex" tickets gekocht (dus geen omruilen of annuleren) maar toen ik die tickets gekocht heb, was Parijs nog steeds "geel"; ik wilde niet mijn tickets annuleren maar rond de datum uitstellen omdat nu Parijs in de "oranje zone" (Corona) ligt. Toch, ondanks die bijzondere situatie kan ik niet mijn tickets uitstellen, annuleren of verkopen (mijn naam staat op de tickets). Ik heb 2 keuze: of ik naar Parijs niet ga en ik ben van 100euros kwijt of ik naar Parijs ga en ik neem de risico om de corona te hebben en andere mensen te besmetten...Goed gedaan Thalys!
Pc
|Dramatisch, dramatisch dramatisch. De telefoon service drie maal wachten 2 × 10 minuten een keer 20 minuten zonder antwoord eerste maal gewoon afgebroken jammer genoeg is er geen optie Leve de concurrentie
Kristof
|Slechtste klantenservice ooit! Het standaard antwoord bij elk probleem (en deze komen heel vaak voor) is "koop maar een nieuw ticket" tegen woekerprijzen. NIET gebruiken
Js
|Verschrikkelijk onvriendelijk personeel op de Thalys Keulen-Parijs op 19.07.2018 om 18.45u. Opdoeken of verkopen die handel.
K
|Zeer onbeschofte mensen we mochten geen thalys vroeger nemen in Parijs dat was onze eerste reis en de laatste zeer smerige stad en de thalys vuil!!! Oud geen geld waard !