Op 13 december heb ik mijn rugtas achtergelaten in de nachttrein van Amsterdam naar Alkmaar. Hoewel de tas zelf niet waardevol was, bevatte deze belangrijke documenten en persoonlijke benodigdheden. Toen ik de hoop op teruggave had opgegeven, ontdekte ik een bericht op Facebook van de conducteur van de trein. Hij had niet alleen mijn tas gevonden, maar zorgde er ook voor dat deze veilig bij mij terugkwam. Dit was een ongelofelijke ervaring, vooral zo vlak voor kerst. Het voelde alsof al het goede karma terugkwam. Mijn diepe dank gaat uit naar de heer Peter van de standplaats Alkmaar voor zijn positieve houding, ethiek, behulpzaamheid en betrouwbaarheid. Met Peter aan boord weet je dat je veilig met NS reist!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Albert Coolen
|
Onder welke steen heeft Management van NS gelegen. Nederland ondertussen een land waar meer dan 120 nationaliteiten leven, wonen en reizen. Op bijna alle stations alleen Nederlandse bewijzering. Op de App slecht vertaalde vertrek, aankomst en routebeschrijvingen. Zou tijd worden voor een meer Internationale mindset en uitstraling.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Frits
|
Vandaag zondag 3-12-2023. 16 uur. Er ligt zegge en schrijven 0,5 cm natte sneeuw en het is +1 graad. En dus rijden er opeens geen treinen meer tussen Heerlen en Maastricht. BELACHELIJK!!!! Wellicht ligt er ook 1 blaadje op de rails.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
PG
|
Why does the NS schedule connecting trains with just two minutes to make the connection!? Oh, usually the connecting train is on the same platform..... However, NS trains seem to run so rarely on time. From the Hague HS to Amsterdam Zuid, with a change of trains in Leiden, I'd say the last three of the four times we were too late on the 12 minute journey to make the connection. I'm complaining today because the train the NS app told me to take was not only a stop train (meaning stopping at every station) it waited 7 minutes at Leiden station, and then stopped, without any explanation, for 13 minutes, before Nieuw Vennep, meaning my 38 minute journey now took 68 minutes. Is this really the best NS can do? So disappointed.... Why has traveling with the NS become such an unpleasant experience? I'd say 50% of my nearly weekly visits to the Hague have been problematical in one way or the other. Very disappointing.... Value for money..... Absolutely not!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Hana
|
Betreft: verloren rugzak in de trein.
Op 19-11-2023 nam ik de intercity trein van Schipol (richting Groningen) om 16.04 uur, ik stapte uit in Zwolle om 17.13 uur.
Ik kwam erachter dat ik mijn rugtas vergeten was in de trein op de bovenrek.
Ik heb precies om 17.30 uur gebeld naar 0307515155 (NS consument).
De medewerker die ik sprak, stelde mij gerust en hij zei dat hij gelijk contact zal opnemen met de conducteur om een zoekopdracht door tegeven (voordat de trein stopt in Assen om 17.54 uur, en in Groningen om 18.11 uur). De medewerker zei dat als mijn rugtas gevonden wordt, dan zal ik telefonisch of via de mail bedanderd worden.
Om 18.29 uur belde ik weer, er bleek dat er nog geen zoekopdracht is doorgegeven aan de conducteur !
De tas vol met nieuwe kleding (en één dure jurk) is natuurlijk niet meer gevonden!
En wat verbazingwekkend is... het is me verteld dat er niet zal gekeken worden naar camera beelden, en ook al doe ik een melding bij de politie, camera beelden worden bekeken / opgevraagd van NS ALLEEN bij misdrijf / criminaliteit !
Natuurlijk wordt er hierdoor diefstal in de trein makkelijker.
Met deze recentie wil ik opkomen voor iedereen die zijn waardevolle spullen kwijt hebben geraakt in de trein.
Er is een waardeloze service beschikbaar met onbruikbare camera's die diefstal makkelijk maakt. Want wie kan ons beweren dat de conducteur de spullen niet zelf meeneemt gezien deze informatie?
Ik neem niet genoegen aan een excuus!
Ik heb een klacht ingediend (en ja dat kan alleen via live chat of telefonisch maar niet via de mail).
Als ik contact opneem met de klantenservice, word ik gevraagd naar al mijn gegevens ter vertificatie, omdat ze zogenaamd wettelijke en veiligheidsverplichtingen erg serieus in acht nemen, zodat alles zwart op wit volgens de regels gaat, en dan succes met je verloren eigendom !
Mijn melding is geregistreerd onder nummer 8002001995 (op 19-11-2023 om 17.31 uur)
Betreft: verloren Enrico Benetti Cornell Laptop rugzak 17 inch zwart
762 Reviews Plaats review
Magdalena
|Op 13 december heb ik mijn rugtas achtergelaten in de nachttrein van Amsterdam naar Alkmaar. Hoewel de tas zelf niet waardevol was, bevatte deze belangrijke documenten en persoonlijke benodigdheden. Toen ik de hoop op teruggave had opgegeven, ontdekte ik een bericht op Facebook van de conducteur van de trein. Hij had niet alleen mijn tas gevonden, maar zorgde er ook voor dat deze veilig bij mij terugkwam. Dit was een ongelofelijke ervaring, vooral zo vlak voor kerst. Het voelde alsof al het goede karma terugkwam. Mijn diepe dank gaat uit naar de heer Peter van de standplaats Alkmaar voor zijn positieve houding, ethiek, behulpzaamheid en betrouwbaarheid. Met Peter aan boord weet je dat je veilig met NS reist!
Albert Coolen
|Onder welke steen heeft Management van NS gelegen. Nederland ondertussen een land waar meer dan 120 nationaliteiten leven, wonen en reizen. Op bijna alle stations alleen Nederlandse bewijzering. Op de App slecht vertaalde vertrek, aankomst en routebeschrijvingen. Zou tijd worden voor een meer Internationale mindset en uitstraling.
Frits
|Vandaag zondag 3-12-2023. 16 uur. Er ligt zegge en schrijven 0,5 cm natte sneeuw en het is +1 graad. En dus rijden er opeens geen treinen meer tussen Heerlen en Maastricht. BELACHELIJK!!!! Wellicht ligt er ook 1 blaadje op de rails.
PG
|Why does the NS schedule connecting trains with just two minutes to make the connection!? Oh, usually the connecting train is on the same platform..... However, NS trains seem to run so rarely on time. From the Hague HS to Amsterdam Zuid, with a change of trains in Leiden, I'd say the last three of the four times we were too late on the 12 minute journey to make the connection. I'm complaining today because the train the NS app told me to take was not only a stop train (meaning stopping at every station) it waited 7 minutes at Leiden station, and then stopped, without any explanation, for 13 minutes, before Nieuw Vennep, meaning my 38 minute journey now took 68 minutes. Is this really the best NS can do? So disappointed.... Why has traveling with the NS become such an unpleasant experience? I'd say 50% of my nearly weekly visits to the Hague have been problematical in one way or the other. Very disappointing.... Value for money..... Absolutely not!
Hana
|Betreft: verloren rugzak in de trein.
Op 19-11-2023 nam ik de intercity trein van Schipol (richting Groningen) om 16.04 uur, ik stapte uit in Zwolle om 17.13 uur.
Ik kwam erachter dat ik mijn rugtas vergeten was in de trein op de bovenrek.
Ik heb precies om 17.30 uur gebeld naar 0307515155 (NS consument).
De medewerker die ik sprak, stelde mij gerust en hij zei dat hij gelijk contact zal opnemen met de conducteur om een zoekopdracht door tegeven (voordat de trein stopt in Assen om 17.54 uur, en in Groningen om 18.11 uur). De medewerker zei dat als mijn rugtas gevonden wordt, dan zal ik telefonisch of via de mail bedanderd worden.
Om 18.29 uur belde ik weer, er bleek dat er nog geen zoekopdracht is doorgegeven aan de conducteur !
De tas vol met nieuwe kleding (en één dure jurk) is natuurlijk niet meer gevonden!
En wat verbazingwekkend is... het is me verteld dat er niet zal gekeken worden naar camera beelden, en ook al doe ik een melding bij de politie, camera beelden worden bekeken / opgevraagd van NS ALLEEN bij misdrijf / criminaliteit !
Natuurlijk wordt er hierdoor diefstal in de trein makkelijker.
Met deze recentie wil ik opkomen voor iedereen die zijn waardevolle spullen kwijt hebben geraakt in de trein.
Er is een waardeloze service beschikbaar met onbruikbare camera's die diefstal makkelijk maakt. Want wie kan ons beweren dat de conducteur de spullen niet zelf meeneemt gezien deze informatie?
Ik neem niet genoegen aan een excuus!
Ik heb een klacht ingediend (en ja dat kan alleen via live chat of telefonisch maar niet via de mail).
Als ik contact opneem met de klantenservice, word ik gevraagd naar al mijn gegevens ter vertificatie, omdat ze zogenaamd wettelijke en veiligheidsverplichtingen erg serieus in acht nemen, zodat alles zwart op wit volgens de regels gaat, en dan succes met je verloren eigendom !
Mijn melding is geregistreerd onder nummer 8002001995 (op 19-11-2023 om 17.31 uur)
Betreft: verloren Enrico Benetti Cornell Laptop rugzak 17 inch zwart