Elke dag gedoe. Vertraging, rituitvallen, defecten. Heel vervelend om afhankelijk te zijn van GVB om naar werk te komen. Heel onbetrouwbaar
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Eric
|
Zaterdag kwam ik er in eens achter dat mijn abonnement van mijn OV chipkaart was verdwenen.
Toen ik er €5,- op wou zetten werd er in eens €20,- op gezet en van mijn rekening gehaald i.p.v. €5,-
Geld dat ik niet kon missen.
Daarnaast heb ik contact opgenomen via Facebook om te zien wat er gaande is.
Hier kreeg ik te horen dat er op 3 oktober ene e-mail uit gegaan was waarin zou staan dat ik een achterstand had qua betalen.
Echter heb ik deze e-mail nooit binnen gekregen en hiervan bewijs laten zien.
Dit liet men duidelijk koud en werd gedreigd het nieuwe abonnement wat ik er op gezet had er ook vanaf te halen wat nergens op slaat.
Ik heb een keer eerder gehad dat het fout ging (mijn schuld) waarbij het abonnement verwijderd werd en ik kon toen direct een nieuwe erop zetten en gebruiken zonder problemen, dus het dreigen met dat deze er ook af gehaald word slaat nergens op. Heel laag.
Er werd gezegd dat er geprobeerd zou worden €204,- van mijn rekening te halen.
Echter gaf ik al aan dat ik i.v.m. huur dit niet nu kon betalen, maar dat ik wel elke week geld kreeg en vroeg ik of ik niet uitstel kon krijgen, omdat ik de e-mail nooit heb gehad.
Dit kon niet en nu word er direct een incassobureau ingeschakeld.
Echt heel erg laag van GVB.
Ik heb bewijs getoond dat ik nooit een e-mail heb ontvangen, maar zelf laten ze geen bewijs zien.
En als ik liever deze week huur betaald i.p.v. de €204,- en vraag of ik die kan uitstellen omdat dit allemaal niet mijn schuld was, maar van de e-mail krijg ik meteen een incassobureau.
En als je op hun website kijkt staat dat alles betaald is.
Waardeloos echt waardeloos bedrijf
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Glenda
|
Klote GVB om 10 voor 7 rituitval metro Gaasperplas. Geen omroep niks. Je zit te wachten en ziet dat je weer 13 min moet wachten. In de ochtend is dit niet te doen. Je betaald je blauw en nog laten ze je laat komen. *** bedrijf.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Stefan
|
Gvb is een waardeloos kutbedrijf. Gisteravond een uur lang op de bus op het cs staan wachten die niet meer kwam vanaf 23.00. Geen informatie geen service een betaal en voor de rest zoek het maar uit mentaliteit schandalig slecht
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Joyce
|
Niks sluit aan. je gemiddeld 10minwachten betaald de hoofdprijs.
3 ov aangeschaft 3 maal7.50 waar ik niks voorheb.tijdvoor ander vervoer
51 Reviews Plaats review
Sjaak
|Elke dag gedoe. Vertraging, rituitvallen, defecten. Heel vervelend om afhankelijk te zijn van GVB om naar werk te komen. Heel onbetrouwbaar
Eric
|Zaterdag kwam ik er in eens achter dat mijn abonnement van mijn OV chipkaart was verdwenen.
Toen ik er €5,- op wou zetten werd er in eens €20,- op gezet en van mijn rekening gehaald i.p.v. €5,-
Geld dat ik niet kon missen.
Daarnaast heb ik contact opgenomen via Facebook om te zien wat er gaande is.
Hier kreeg ik te horen dat er op 3 oktober ene e-mail uit gegaan was waarin zou staan dat ik een achterstand had qua betalen.
Echter heb ik deze e-mail nooit binnen gekregen en hiervan bewijs laten zien.
Dit liet men duidelijk koud en werd gedreigd het nieuwe abonnement wat ik er op gezet had er ook vanaf te halen wat nergens op slaat.
Ik heb een keer eerder gehad dat het fout ging (mijn schuld) waarbij het abonnement verwijderd werd en ik kon toen direct een nieuwe erop zetten en gebruiken zonder problemen, dus het dreigen met dat deze er ook af gehaald word slaat nergens op. Heel laag.
Er werd gezegd dat er geprobeerd zou worden €204,- van mijn rekening te halen.
Echter gaf ik al aan dat ik i.v.m. huur dit niet nu kon betalen, maar dat ik wel elke week geld kreeg en vroeg ik of ik niet uitstel kon krijgen, omdat ik de e-mail nooit heb gehad.
Dit kon niet en nu word er direct een incassobureau ingeschakeld.
Echt heel erg laag van GVB.
Ik heb bewijs getoond dat ik nooit een e-mail heb ontvangen, maar zelf laten ze geen bewijs zien.
En als ik liever deze week huur betaald i.p.v. de €204,- en vraag of ik die kan uitstellen omdat dit allemaal niet mijn schuld was, maar van de e-mail krijg ik meteen een incassobureau.
En als je op hun website kijkt staat dat alles betaald is.
Waardeloos echt waardeloos bedrijf
Glenda
|Klote GVB om 10 voor 7 rituitval metro Gaasperplas. Geen omroep niks. Je zit te wachten en ziet dat je weer 13 min moet wachten. In de ochtend is dit niet te doen. Je betaald je blauw en nog laten ze je laat komen. *** bedrijf.
Stefan
|Gvb is een waardeloos kutbedrijf. Gisteravond een uur lang op de bus op het cs staan wachten die niet meer kwam vanaf 23.00. Geen informatie geen service een betaal en voor de rest zoek het maar uit mentaliteit schandalig slecht
Joyce
|Niks sluit aan. je gemiddeld 10minwachten betaald de hoofdprijs.
3 ov aangeschaft 3 maal7.50 waar ik niks voorheb.tijdvoor ander vervoer