Bussen rijden vrijwel nooit, kan er beter vanuit gaan dat de bus niet rijdt dan wel. Zou echt ander bedrijf moeten komen die alles beter regelt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Miranda
|
Vandaag weer bijna aangereden op het zebrapad, en dat notabene bij een school waar mijn kinderen ook oversteken,ik loop op de helft van het zebrapad, hij geeft gas en kijkt de andere kant op, zo aso dit, levensgevaarlijk, ik hoop dat de chauffeur wordt aangepakt
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Gerrit van Leeuwen
|
Bussen vallen massaal uit door gebrek aan personeel of welke reden ook. Bij klachten krijg je een antwoord zonder enige empathie opdragen vanuit de directie. Reizigers krijgen hem compensatie. Een schande. Directie Syntus; kom uit die ivoren toren en spreek je reizigers toe! Laat het niet over aan medewerkers klantenservice die niet verder komen dan een opgelegd ingestudeerd antwoord.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anoek
|
Ik ben gisteren mijn telefoon kwijt geraakt die ik in de bus had laten liggen. De bus chauffeur heeft mij toen heel erg goed geholpen en heeft aangeboden om hem aan mij terug te geven op driebergen station. Dit had hij natuurlijk niet hoeven doen maar zo aardig was hij wel! De service is dus erg goed en ik ben heel erg blij met de medewerkers en in het bijzonder deze bus chauffeur (meneer van de Enk). Super bedankt!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Xander
|
Zoals gewoonlijk te laat of te vroeg of gwn helemaal niet stopped.
210 Reviews Plaats review
Roos
|Bussen rijden vrijwel nooit, kan er beter vanuit gaan dat de bus niet rijdt dan wel. Zou echt ander bedrijf moeten komen die alles beter regelt.
Miranda
|Vandaag weer bijna aangereden op het zebrapad, en dat notabene bij een school waar mijn kinderen ook oversteken,ik loop op de helft van het zebrapad, hij geeft gas en kijkt de andere kant op, zo aso dit, levensgevaarlijk, ik hoop dat de chauffeur wordt aangepakt
Gerrit van Leeuwen
|Bussen vallen massaal uit door gebrek aan personeel of welke reden ook. Bij klachten krijg je een antwoord zonder enige empathie opdragen vanuit de directie. Reizigers krijgen hem compensatie. Een schande. Directie Syntus; kom uit die ivoren toren en spreek je reizigers toe! Laat het niet over aan medewerkers klantenservice die niet verder komen dan een opgelegd ingestudeerd antwoord.
Anoek
|Ik ben gisteren mijn telefoon kwijt geraakt die ik in de bus had laten liggen. De bus chauffeur heeft mij toen heel erg goed geholpen en heeft aangeboden om hem aan mij terug te geven op driebergen station. Dit had hij natuurlijk niet hoeven doen maar zo aardig was hij wel! De service is dus erg goed en ik ben heel erg blij met de medewerkers en in het bijzonder deze bus chauffeur (meneer van de Enk). Super bedankt!!
Xander
|Zoals gewoonlijk te laat of te vroeg of gwn helemaal niet stopped.