Mijn (vertraagde) pakket was in vakantietijd bezorgd door de GLS. De bezorger heeft dit achter gelaten in de afvalcontainer. In mijn vakantie is de afvalcontainer geleegd, waardoor ik mijn pakket nooit ontvangen heb. Na contact (telefonisch en per mail) met de klantenservice van fun.be zou ik mijn geld terug krijgen. Fun.be zou zelf contact opnemen met GLS om dit financieel te regelen, omdat dit als klant niet mogelijk is. Hiervoor heb ik een formulier moeten tekenen en op moeten sturen. Dit is tot 2x toe gebeurd, omdat bij poging 1 fun.be beweerde het niet te hebben ontvangen. Tot op de dag van vandaag geen reactie of het geld ontvangen. Ik wens zsm mijn geld retour!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Luk
|
Bar slechte naverkoop, als er iets mis loopt met de bestelling dan sta je in de koude. Moeilijk bereikbare naverkoop en vrij arrogant!! Mijn advies niet kopen daar!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Carola
|
Stelten besteld. Te laat ontvangen. Meteen de eerste minuut brak de voetsteun af. Een kind van 8 zou hier gewoon mee moeten kunnen lopen lijkt mij? We mogen van geluk spreken dat ze niet gewond is geraakt! Vervolgens na verschillende e-mails nog steeds geen reactie. Wat een mega slecht bedrijf zeg!!! Echt mensen, koop hier nooit iets!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Gina
|
super slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb al 5x gemaild en wacht bijna drie weken op een pakket, als je t pakket traceert staat er na weken lang dat het nog ergens in België is en nu staat er dat het retour afzender is gegaan omdat het niet geleverd kon worden.
Nou ik ben vanwege de corona elke dag thuis en heb geen enkel briefje van dpd in de bus of mail gehad.
Misschien handig als jullie voortaan een volledige postcode noteren, staat gewoon in mijn account en op de factuur!
Ik heb jullie al 5x gemaild en nul reactie, telefonisch is de klantenservice niet bereikbaar (5 verschillende dagen gebeld)!!!
Ik ga er vanuit dat u mijn geld terugstort anders ga ik meer maatregelen nemen.
Nou ik zie dat ik niet de enige die pakket nog niet heeft ontvangen en nul reactie van jullie krijg. Als jullie hier niet op reageren en ik mijn pakket of geld niet terug krijg zal ik helaas meldingen gaan maken en instanties gaan inschakelen. Hieronder heb ik de apenstaartjes verwijderd anders kon ik geen review verzenden.
Datum: 20 jun. 2020 01:12
Onderwerp: Fwd: Re: Je bestelling 4500013103
Aan: info fun.be
Goedenavond,
Ik heb een aantal mails gestuurd de afgelopen dagen naar jullie en meerdere malen gebeld maar wordt niet opgenomen!
Ik wil mijn pakket aub en anders mijn geld terug. Hoor graag iets van u.
Gr Gina
Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven
---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: noopybeesje hotmail.com
Datum: 18 jun. 2020 10:55
Onderwerp: Fwd: Re: Je bestelling 4500013103
Aan: klantendienst fun.be
Cc:
Goedemorgen,
Ik heb onderstaande mails naar u verstuurd op 11 en 15 juni, helaas geen antwoord van u mogen ontvangen.
Ik heb inmiddels al 5x gebeld op verschillende doordeweekse dagen, maar na 5 minuten in de wacht te staan word er uit eindelijk opgehangen.
Van de week stond dat het pakketje nog in een sorteercentrum in België lag en nu staat er dat het vandaag weer bij jullie wordt afgeleverd.
Maar er is niemand geweest om mijn pakket af te leveren de afgelopen 14 dagen. Ook geen briefje niks. En ik ben elke dag thuis!
Ik zie bij de track and tracé dat u mijn postcode niet volledig hebt ingevuld, misschien dat het daarom niet aan is gekomen? Mijn postcode staat wel volledig in mijn account bij jullie en ook.op.de factuur, dus het ligt niet aan mij
Kunnen jullie aub zsm reageren want ik zou graag mijn pakket ontvangen en anders mijn geld terug willen!
Gr Gina
-------- Doorgestuurd bericht ----------
Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven
Van: noopybeesje hotmail.com
Datum: 15 jun. 2020 13:27
Onderwerp: Re: Je bestelling 4500013103
Aan: Het Fun team
Cc:
Goedemiddag,
Heeft u mijn e-mail van 4 dagen geleden ontvangen? Graag ontvang ik zsm reactie van u.
Gr Gina
Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven
Op 11 jun. 2020 23:13 schreef noopybeesje hotmail.com:
Goedenavond,
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
In onderstaande mail stond dat het al verzonden was en ongeveer 2 dagen zou duren.
Is het pakket nog onderweg?
Ik hoor graag iets van u.
Gr Gina
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Daan
|
Ik kocht lego, ontving een open doos die fun weer heeft dichtgeplakt. Op klachten reageert de klantendienst niet. ***
5 Reviews Plaats review
Daphne Groos
|Mijn (vertraagde) pakket was in vakantietijd bezorgd door de GLS. De bezorger heeft dit achter gelaten in de afvalcontainer. In mijn vakantie is de afvalcontainer geleegd, waardoor ik mijn pakket nooit ontvangen heb. Na contact (telefonisch en per mail) met de klantenservice van fun.be zou ik mijn geld terug krijgen. Fun.be zou zelf contact opnemen met GLS om dit financieel te regelen, omdat dit als klant niet mogelijk is. Hiervoor heb ik een formulier moeten tekenen en op moeten sturen. Dit is tot 2x toe gebeurd, omdat bij poging 1 fun.be beweerde het niet te hebben ontvangen. Tot op de dag van vandaag geen reactie of het geld ontvangen. Ik wens zsm mijn geld retour!!
Luk
|Bar slechte naverkoop, als er iets mis loopt met de bestelling dan sta je in de koude. Moeilijk bereikbare naverkoop en vrij arrogant!! Mijn advies niet kopen daar!
Carola
|Stelten besteld. Te laat ontvangen. Meteen de eerste minuut brak de voetsteun af. Een kind van 8 zou hier gewoon mee moeten kunnen lopen lijkt mij? We mogen van geluk spreken dat ze niet gewond is geraakt! Vervolgens na verschillende e-mails nog steeds geen reactie. Wat een mega slecht bedrijf zeg!!! Echt mensen, koop hier nooit iets!!!
Gina
|super slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb al 5x gemaild en wacht bijna drie weken op een pakket, als je t pakket traceert staat er na weken lang dat het nog ergens in België is en nu staat er dat het retour afzender is gegaan omdat het niet geleverd kon worden.
Nou ik ben vanwege de corona elke dag thuis en heb geen enkel briefje van dpd in de bus of mail gehad.
Misschien handig als jullie voortaan een volledige postcode noteren, staat gewoon in mijn account en op de factuur!
Ik heb jullie al 5x gemaild en nul reactie, telefonisch is de klantenservice niet bereikbaar (5 verschillende dagen gebeld)!!!
Ik ga er vanuit dat u mijn geld terugstort anders ga ik meer maatregelen nemen.
Nou ik zie dat ik niet de enige die pakket nog niet heeft ontvangen en nul reactie van jullie krijg. Als jullie hier niet op reageren en ik mijn pakket of geld niet terug krijg zal ik helaas meldingen gaan maken en instanties gaan inschakelen. Hieronder heb ik de apenstaartjes verwijderd anders kon ik geen review verzenden.
Datum: 20 jun. 2020 01:12
Onderwerp: Fwd: Re: Je bestelling 4500013103
Aan: info fun.be
Goedenavond,
Ik heb een aantal mails gestuurd de afgelopen dagen naar jullie en meerdere malen gebeld maar wordt niet opgenomen!
Ik wil mijn pakket aub en anders mijn geld terug. Hoor graag iets van u.
Gr Gina
Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven
---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: noopybeesje hotmail.com
Datum: 18 jun. 2020 10:55
Onderwerp: Fwd: Re: Je bestelling 4500013103
Aan: klantendienst fun.be
Cc:
Goedemorgen,
Ik heb onderstaande mails naar u verstuurd op 11 en 15 juni, helaas geen antwoord van u mogen ontvangen.
Ik heb inmiddels al 5x gebeld op verschillende doordeweekse dagen, maar na 5 minuten in de wacht te staan word er uit eindelijk opgehangen.
Van de week stond dat het pakketje nog in een sorteercentrum in België lag en nu staat er dat het vandaag weer bij jullie wordt afgeleverd.
Maar er is niemand geweest om mijn pakket af te leveren de afgelopen 14 dagen. Ook geen briefje niks. En ik ben elke dag thuis!
Ik zie bij de track and tracé dat u mijn postcode niet volledig hebt ingevuld, misschien dat het daarom niet aan is gekomen? Mijn postcode staat wel volledig in mijn account bij jullie en ook.op.de factuur, dus het ligt niet aan mij
Kunnen jullie aub zsm reageren want ik zou graag mijn pakket ontvangen en anders mijn geld terug willen!
Gr Gina
-------- Doorgestuurd bericht ----------
Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven
Van: noopybeesje hotmail.com
Datum: 15 jun. 2020 13:27
Onderwerp: Re: Je bestelling 4500013103
Aan: Het Fun team
Cc:
Goedemiddag,
Heeft u mijn e-mail van 4 dagen geleden ontvangen? Graag ontvang ik zsm reactie van u.
Gr Gina
Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven
Op 11 jun. 2020 23:13 schreef noopybeesje hotmail.com:
Goedenavond,
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
In onderstaande mail stond dat het al verzonden was en ongeveer 2 dagen zou duren.
Is het pakket nog onderweg?
Ik hoor graag iets van u.
Gr Gina
Daan
|Ik kocht lego, ontving een open doos die fun weer heeft dichtgeplakt. Op klachten reageert de klantendienst niet. ***