In 2022 heb ik een complete loungeset gekocht bij Van Cranenbroek in Schijndel voor bijna € 800.
Een week na aankoop bleek een pootje van een bank te zijn afgebroken en vertoonde de bank roestwater (kan natuurlijk gebeuren). Deze bank is toen omgeruild voor een andere. Vanaf die tijd hebben wij voortdurend te maken gehad met roestvorming bij de naden van de complete set; als het had geregend droop het roestwater op de terrastegels. Die roestvlekken heb ik er nooit meer afgekregen. Zelfs kleding is een paar keer aangetast geweest. De complete set is vervolgens opgestuurd naar de Centrale Technische Dienst van Van Cranenbroek voor een garantieclaim en een oplossing. Ik heb zelfs aangeboden om geld bij te leggen en een kwalitatief betere set bij hen te kopen. Een maand is de set weggeweest. En als ik de Klantenservice in Budel belde of mailde, kreeg ik geen duidelijk of helemaal geen antwoord. Ik ben vervolgens naar de vestiging Schijndel toe gegaan en tot mijn grote verbazing was de set al weer bij hen binnen. Geen telefoontje of e-mail gekregen. Ze beweerden dat ie net binnen was. Ja ja. Na onderzoek van de Centrale Technische Dienst bleek de complete set inderdaad te roesten maar dit viel niet onder de garantie. De medewerkers in Schijndel beweerden zelfs dat er bij verkoop gezegd zou zijn dat deze loungeset zou kunnen gaan roesten!!! Dit is destijds absoluut NIET verteld, want dan had ik wel voor iets anders gekozen! Bovendien zou er in het bijbehorende kwaliteitslabel van de set, de omschrijving van de set in de winkel en op de kassabon moeten zijn vermeld dat roest is uitgesloten van garantie en dat stond nergens vermeld. Alle medewerkers van de firma Van Cranenbroek blijven vervolgens bij hun standpunt en geven geen enkele garantie, service, coulance, empathie, of wat dan ook! De klant kan barsten en stikken; letterlijk wordt er door een medewerker in Schijndel gezegd: “Is mijn probleem niet!”. Bij Van Cranenbroek kennen ze geen garantie; ja, tot dat je hebt betaald. Het zijn ronduit schoften, zonder enige betrokkenheid met de klant. De rij voor de servicebalie/klachtenbalie/retourenbalie is langer dan de welke rij dan ook voor de kassa’s. Dat zegt al genoeg. Bij Van Cranenbroek word je als personeel met de “dikke middelvinger” opgeleid, om zo te leren zo snel mogelijk de rommel te verkopen, de klant te laten betalen, de klant zijn rommel te laten afhalen bij het magazijn en bij garantie- of serviceverhaal schijt te hebben aan de klant. Denk goed na voor je iets bij deze tent koopt. Ik heb twee keer een aanhangwagen moeten huren om de loungeset terug te brengen en weer af te halen na onderzoek. Alles bij elkaar had ik beter bij een gerenommeerd bedrijf mijn spullen moeten kopen; was ik onder streep zelfs minder geld kwijt geweest. Mijn tip: Koop nooit (tuin)meubels, elektrische apparatuur, en dergelijke bij Van Cranenbroek. Het zijn ordinaire oplichters en hebben echt lak aan de klant. Vandaar de ongelooflijke horrorverhalen van klanten op de zeer slechte reviews van Van Cranenbroek op de diverse websites.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan Peeters
|
Ik kreeg nooit promoties te pakken,
ik moest van andere kant van België voor promoties van de folder te komen en voor zoveelste keer kreeg ik niets, zelfs aan de tweede dag van de folder. Ze lokken gewoon mensen en profiteren. Ik besloot niet meer komen, niet te vertrouwen. Personeel ook niet vriendelijk.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Smeets
|
Zaterdag 10/04 2 tafeltjes festino gekocht, rond 40 en 50. De kleine had bij uitpakken een breuk in het blad. Direct terug gebeld om het euvel te melden en naar vervolgacties te vragen. Nieuwe afspraak gemaakt en doorverwezen naar technische dienst. Daar aangekomen voor een ruiling werd mij naar de afspraak gevraagd. Ik had idd een winkelafspraak en zou iets geruild willen hebben. Vervolgens werd mij doodleuk verteld dat ze dat niet deden en ik maar naar huis moest gaan en een nieuwe afspraak moest maken, waarop ik vroeg of men mij niet zou kunnen helpen. Was immers niet voor niets gekomen conform dit "traject". Men was niet bereid om actie te ondernemen of überhaupt een stap in de richting van de klant te maken. Die 2 figuren van de td waren totaal niet gemotiveerd en geenszins bereid om klantvriendelijk te acteren. Als je in deze tijd, waarin men toch graag enige omzet wil draaien om de baan te behouden, zulke arrogantie, luiheid en zeer onverschillig en onvriendelijk, asociaal gedrag ten toon spreid, verdiend men niet beter om de laan uit te vliegen. Dit betreft tenslotte ook de boterham van collega's, voor hetgeen die u iets waard zijn. Waardeloze, zouteloze bediening. We zijn er al vaker geweest maar dit was de punt. Voor ons geen cranenbroek meer. Ik bezoek wel een concurrent.
De groeten.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
A.Hermans
|
Vandaag met mijn Sundvall fiets van 1,5 jaar oud en 3000 km op gefietst naar technische dienst geweest om te vragen hoe ik de kettingkast veilig kan demonteren om mijn ketting te kunnen spannen. De medewerker gaf aan dan doen wij even voor u en ook nog gratis. Top service. Ben heel tevreden met mijn Sundvall fiets en de perfecte en vriendelijke service .
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Carmen Stevenhaagen
|
Mijn klacht over de Zandfilterset zf-200
Helaas kan ik hier geen video uploaden. De pomp maakt een enorm brommend lawaai. Buren hebben dezelfde pomp, deze hoor je nauwelijks. Bij aankoop was deze bij aansluiten al defect.
Allereerst de informatiestrekking.
We hebben als eerste telefonisch contact gelegd met van Cranebroek. Er werd ons gezegd de pomp los te koppelen en deze even in de vestiging om te ruilen!
Aankomst technische dienst? Wat aan alles opsturen technisch is, vraag ik me nog altijd af!
We werden zeer onbeschoft behandeld !!! Tevens een poging tot intimidatie, door een beveiliger erbij te roepen!
Daar we het apparaat echt nodig hadden, na het vullen van een zwembad van 7000 liter vroeg ik daarom of ze mij een andere apparaat mee konden geven.
Antwoord was dus NEE.
Onwillig, onbeschoft en zeker niet klantgericht. Dit zijn de woorden in een andere revieuw en hier sluiten we ons zeker bij aan!!
Vandaag de pomp opgehaald en wat blijkt!!! Probleem is nog steeds hetzelfde. Klantenservice gebeld, we moeten wéér terug met de pomp. Geld krijgen we niet terug! Medewerker gaf aan dat omruilen pomp pas na 4 keer opsturen mogelijk is!!
Een nieuw product, defect, reparatie, wederom reparatie...... wat een service!!! Zijn hartje zomer nu al 4 weken onze pomp kwijt!
18 Reviews Plaats review
Michael
|In 2022 heb ik een complete loungeset gekocht bij Van Cranenbroek in Schijndel voor bijna € 800.
Een week na aankoop bleek een pootje van een bank te zijn afgebroken en vertoonde de bank roestwater (kan natuurlijk gebeuren). Deze bank is toen omgeruild voor een andere. Vanaf die tijd hebben wij voortdurend te maken gehad met roestvorming bij de naden van de complete set; als het had geregend droop het roestwater op de terrastegels. Die roestvlekken heb ik er nooit meer afgekregen. Zelfs kleding is een paar keer aangetast geweest. De complete set is vervolgens opgestuurd naar de Centrale Technische Dienst van Van Cranenbroek voor een garantieclaim en een oplossing. Ik heb zelfs aangeboden om geld bij te leggen en een kwalitatief betere set bij hen te kopen. Een maand is de set weggeweest. En als ik de Klantenservice in Budel belde of mailde, kreeg ik geen duidelijk of helemaal geen antwoord. Ik ben vervolgens naar de vestiging Schijndel toe gegaan en tot mijn grote verbazing was de set al weer bij hen binnen. Geen telefoontje of e-mail gekregen. Ze beweerden dat ie net binnen was. Ja ja. Na onderzoek van de Centrale Technische Dienst bleek de complete set inderdaad te roesten maar dit viel niet onder de garantie. De medewerkers in Schijndel beweerden zelfs dat er bij verkoop gezegd zou zijn dat deze loungeset zou kunnen gaan roesten!!! Dit is destijds absoluut NIET verteld, want dan had ik wel voor iets anders gekozen! Bovendien zou er in het bijbehorende kwaliteitslabel van de set, de omschrijving van de set in de winkel en op de kassabon moeten zijn vermeld dat roest is uitgesloten van garantie en dat stond nergens vermeld. Alle medewerkers van de firma Van Cranenbroek blijven vervolgens bij hun standpunt en geven geen enkele garantie, service, coulance, empathie, of wat dan ook! De klant kan barsten en stikken; letterlijk wordt er door een medewerker in Schijndel gezegd: “Is mijn probleem niet!”. Bij Van Cranenbroek kennen ze geen garantie; ja, tot dat je hebt betaald. Het zijn ronduit schoften, zonder enige betrokkenheid met de klant. De rij voor de servicebalie/klachtenbalie/retourenbalie is langer dan de welke rij dan ook voor de kassa’s. Dat zegt al genoeg. Bij Van Cranenbroek word je als personeel met de “dikke middelvinger” opgeleid, om zo te leren zo snel mogelijk de rommel te verkopen, de klant te laten betalen, de klant zijn rommel te laten afhalen bij het magazijn en bij garantie- of serviceverhaal schijt te hebben aan de klant. Denk goed na voor je iets bij deze tent koopt. Ik heb twee keer een aanhangwagen moeten huren om de loungeset terug te brengen en weer af te halen na onderzoek. Alles bij elkaar had ik beter bij een gerenommeerd bedrijf mijn spullen moeten kopen; was ik onder streep zelfs minder geld kwijt geweest. Mijn tip: Koop nooit (tuin)meubels, elektrische apparatuur, en dergelijke bij Van Cranenbroek. Het zijn ordinaire oplichters en hebben echt lak aan de klant. Vandaar de ongelooflijke horrorverhalen van klanten op de zeer slechte reviews van Van Cranenbroek op de diverse websites.
Jan Peeters
|Ik kreeg nooit promoties te pakken,
ik moest van andere kant van België voor promoties van de folder te komen en voor zoveelste keer kreeg ik niets, zelfs aan de tweede dag van de folder. Ze lokken gewoon mensen en profiteren. Ik besloot niet meer komen, niet te vertrouwen. Personeel ook niet vriendelijk.
Smeets
|Zaterdag 10/04 2 tafeltjes festino gekocht, rond 40 en 50. De kleine had bij uitpakken een breuk in het blad. Direct terug gebeld om het euvel te melden en naar vervolgacties te vragen. Nieuwe afspraak gemaakt en doorverwezen naar technische dienst. Daar aangekomen voor een ruiling werd mij naar de afspraak gevraagd. Ik had idd een winkelafspraak en zou iets geruild willen hebben. Vervolgens werd mij doodleuk verteld dat ze dat niet deden en ik maar naar huis moest gaan en een nieuwe afspraak moest maken, waarop ik vroeg of men mij niet zou kunnen helpen. Was immers niet voor niets gekomen conform dit "traject". Men was niet bereid om actie te ondernemen of überhaupt een stap in de richting van de klant te maken. Die 2 figuren van de td waren totaal niet gemotiveerd en geenszins bereid om klantvriendelijk te acteren. Als je in deze tijd, waarin men toch graag enige omzet wil draaien om de baan te behouden, zulke arrogantie, luiheid en zeer onverschillig en onvriendelijk, asociaal gedrag ten toon spreid, verdiend men niet beter om de laan uit te vliegen. Dit betreft tenslotte ook de boterham van collega's, voor hetgeen die u iets waard zijn. Waardeloze, zouteloze bediening. We zijn er al vaker geweest maar dit was de punt. Voor ons geen cranenbroek meer. Ik bezoek wel een concurrent.
De groeten.
A.Hermans
|Vandaag met mijn Sundvall fiets van 1,5 jaar oud en 3000 km op gefietst naar technische dienst geweest om te vragen hoe ik de kettingkast veilig kan demonteren om mijn ketting te kunnen spannen. De medewerker gaf aan dan doen wij even voor u en ook nog gratis. Top service. Ben heel tevreden met mijn Sundvall fiets en de perfecte en vriendelijke service .
Carmen Stevenhaagen
|Mijn klacht over de Zandfilterset zf-200
Helaas kan ik hier geen video uploaden. De pomp maakt een enorm brommend lawaai. Buren hebben dezelfde pomp, deze hoor je nauwelijks. Bij aankoop was deze bij aansluiten al defect.
Allereerst de informatiestrekking.
We hebben als eerste telefonisch contact gelegd met van Cranebroek. Er werd ons gezegd de pomp los te koppelen en deze even in de vestiging om te ruilen!
Aankomst technische dienst? Wat aan alles opsturen technisch is, vraag ik me nog altijd af!
We werden zeer onbeschoft behandeld !!! Tevens een poging tot intimidatie, door een beveiliger erbij te roepen!
Daar we het apparaat echt nodig hadden, na het vullen van een zwembad van 7000 liter vroeg ik daarom of ze mij een andere apparaat mee konden geven.
Antwoord was dus NEE.
Onwillig, onbeschoft en zeker niet klantgericht. Dit zijn de woorden in een andere revieuw en hier sluiten we ons zeker bij aan!!
Vandaag de pomp opgehaald en wat blijkt!!! Probleem is nog steeds hetzelfde. Klantenservice gebeld, we moeten wéér terug met de pomp. Geld krijgen we niet terug! Medewerker gaf aan dat omruilen pomp pas na 4 keer opsturen mogelijk is!!
Een nieuw product, defect, reparatie, wederom reparatie...... wat een service!!! Zijn hartje zomer nu al 4 weken onze pomp kwijt!