Als je graag wilt dat je klanten vooraf hun broodbestelling doen om verspilling te voorkomen dan is het wel van belang dat je ook levert wat er besteld is. Afgelopen week was het voor de 3de keer dat er iets anders klaar lag dan besteld. Dit werd afgedaan met dat er wel eens een foutje gemaakt kan worden. Ik kwam vanaf 1998 bij deze bakker maar de klantvriendelijkheid en servicegerichtheid is zover afgegleden het laatste jaar dat het past bij de armoedigheid van het winkelcentrum en de mensen die er komen. Vroeger lagen de schappen vol met brood en een goede keus in andere hapjes zoals gebak. Nu is amper de helft gevuld. Gewoon een armoedige bende en blijkbaar heeft deze bakker geen behoefte aan klandizie.
Ik ga voortaan wel naar een bakker die zijn klanten wel waardeert.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Saskia
|
Geweldig de verjaardag was een groot succes door de taart van bakkerij bart
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gerda
|
Altijd worden mij verschillende dingen aangeboden of verteld. Wil ik het op de zelfde manier als de vorige keer, wordt er raar aangekeken alsof ik iets zelf bedenk. Er wordt altijd ontkend en waar het op neer komt is dat de personeel niet op 1 lijn zit met se handelingen. Zeer onbeschoft ik kom er nooit meer. Jammer bart presikhaaf
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
AJ
|
Ik heb 2 keer online bij locatie hilversum bestelling geplaatst en beide keren ging iets mis.
Dat duurt lang maar ze maken het uiteindelijk goed.
Jammer dat ze niet genoeg opletten tijdens het klaarmaken van de bestellingen.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Abko
|
Voor tweede kerstdag een kerstlunch besteld voor mijn ouders in Drachten. Deze is 3 uur na dato nog steeds niet geleverd.
18 Reviews Plaats review
Sandra
|Als je graag wilt dat je klanten vooraf hun broodbestelling doen om verspilling te voorkomen dan is het wel van belang dat je ook levert wat er besteld is. Afgelopen week was het voor de 3de keer dat er iets anders klaar lag dan besteld. Dit werd afgedaan met dat er wel eens een foutje gemaakt kan worden. Ik kwam vanaf 1998 bij deze bakker maar de klantvriendelijkheid en servicegerichtheid is zover afgegleden het laatste jaar dat het past bij de armoedigheid van het winkelcentrum en de mensen die er komen. Vroeger lagen de schappen vol met brood en een goede keus in andere hapjes zoals gebak. Nu is amper de helft gevuld. Gewoon een armoedige bende en blijkbaar heeft deze bakker geen behoefte aan klandizie.
Ik ga voortaan wel naar een bakker die zijn klanten wel waardeert.
Saskia
|Geweldig de verjaardag was een groot succes door de taart van bakkerij bart
Gerda
|Altijd worden mij verschillende dingen aangeboden of verteld. Wil ik het op de zelfde manier als de vorige keer, wordt er raar aangekeken alsof ik iets zelf bedenk. Er wordt altijd ontkend en waar het op neer komt is dat de personeel niet op 1 lijn zit met se handelingen. Zeer onbeschoft ik kom er nooit meer. Jammer bart presikhaaf
AJ
|Ik heb 2 keer online bij locatie hilversum bestelling geplaatst en beide keren ging iets mis.
Dat duurt lang maar ze maken het uiteindelijk goed.
Jammer dat ze niet genoeg opletten tijdens het klaarmaken van de bestellingen.
Abko
|Voor tweede kerstdag een kerstlunch besteld voor mijn ouders in Drachten. Deze is 3 uur na dato nog steeds niet geleverd.