Op 20 april 2023 had ik samen met mijn gezin onze heenvlucht van Brussel Zaventem naar Nador (Marokko) en op 04 mei had ik weer de terugvlucht (met Royal Air Maroc), dit heb ik via Tix.nl in februari 2023 al geboekt. Bij aankomst op de airport gaf men bij de incheckbalie aan dat ik en mijn gezin niet op de passagierslijst stonden, ze gaven aan dat mijn boeking vanuit de kant van Tix.nl vermoedelijk is geannuleerd of iets dergelijks (er was in ieder geval iets mis, de tickets waren dus ongeldig). Dit terwijl ik van niets heb gehoord en tevens heb ik zien staan op mijntix.nl dat de vlucht bevestigd is door Tix.nl. Hierdoor heb ik een nieuwe boeking ter plaatse moeten doen van zowel de heenvlucht als de terugvlucht die ik via Tix.nl eigenlijk al reeds had geboekt. Ik had niet veel keus, ik stond daar met mijn handen in het haar samen met mijn vrouw en 3 jonge kinderen. Ook is Tix.nl nog eens slecht bereikbaar, telefonisch al helemaal niet (ik had namelijk dit noodnummer gebeld die stond in mijn boekingsmail 00442039666385, dit kon ik zogenaamd bij nood bellen maar helaas geen gehoor). Ik heb de nieuwe boeking moeten doen om de vlucht nog mee te kunnen pakken, ik had nog geluk dat er nog plek was voor ons. Ik heb 2050 euro moeten betalen voor deze nieuwe boeking ter plaatse, de oude boeking was ruim 950 euro. Dus ben ruim 3000 euro kwijt door deze hele situatie met Tix.nl.
Uiteraard heb ik hierna contact opgenomen met Tix.nl (via mail, telefonisch zijn ze helaas onbereikbaar) maar wuiven eigenlijk de schuld van zich af. Ook de CEO van Tix.nl gemaild en die geeft ook niet thuis en wuift dit ook van zich af en neemt niet zijn verantwoordelijkheid in deze. Ik heb tevens ook wat juridisch advies ingewonnen en men geeft aan dat Tix.nl in deze verantwoordelijk is, ik heb immers via hen geboekt en zij hebben dus eigenlijk "ongeldige tickets" verstrekt. Later heb ik ook even wat reviews gelezen over Tix.nl en ben ik ook lid geworden van een facebook groep genaamd "Tix.nl gedupeerden", velen hebben soortgelijke problemen zoals dat van mij met Tix.nl.
Ik heb alle bewijzen en mailwisselingen met Tix.nl en de CEO Bjorn de Jager in mijn bezit.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Romano
|
Nog van de covid periode wachtend op bijna €600.00 euro te goed. De desbetreffende luchtvaartmaatschappij geeft na bijna 3 jaar aan dat TIX.NL mijn huisadres en email heeft veranderd, wat betekend dat ik niet de juiste antwoorden heb op de controle vragen en geen recht heb op MIJN ticket geld. TIX is telefonisch, na bijna 3 jaar niet telefonisch bereikbaar en 46 emails verder nog steeds geen antwoord!!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Pieter
|
Waar-de-loos!
Eerdere ervaringen met TIX waren positief, maar sinds COVID...ik denk dat iedereen daar zijn boeltje gepakt heeft en vertrokken is...
Op vragen wordt helemaal NIET geantwoord.
Klantenservice? Niets waard is een klant in hun ogen lijkt me...geld binnen en de kous is af.
Triestig.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Corné Uijens
|
Wat een verschrikkelijk ** bedrijf, nog zacht uitgedrukt!!! Laten ze je eerst met een maximum van €35,- aan de lijn hangen ( dus 50 minuten) en dan word je na een uur in t engels vertelt dat je verbinding word verbroken wegens drukte... probeer het later nog maar eens... PIEP PIEP PIEP PIEP!!! ***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Frederique
|
Tix geeft annulering van de KLM vlucht niet door. Tix geeft boeking referentienummer niet door. Tix geeft niet aan waar met formele klacht kan indienen. Tix staat niet ingeschreven bij KVK? Tix moet eigenlijk verboden worden nog langer zijn diensten aan te bieden in Nederland
52 Reviews Plaats review
Youssef
|Op 20 april 2023 had ik samen met mijn gezin onze heenvlucht van Brussel Zaventem naar Nador (Marokko) en op 04 mei had ik weer de terugvlucht (met Royal Air Maroc), dit heb ik via Tix.nl in februari 2023 al geboekt. Bij aankomst op de airport gaf men bij de incheckbalie aan dat ik en mijn gezin niet op de passagierslijst stonden, ze gaven aan dat mijn boeking vanuit de kant van Tix.nl vermoedelijk is geannuleerd of iets dergelijks (er was in ieder geval iets mis, de tickets waren dus ongeldig). Dit terwijl ik van niets heb gehoord en tevens heb ik zien staan op mijntix.nl dat de vlucht bevestigd is door Tix.nl. Hierdoor heb ik een nieuwe boeking ter plaatse moeten doen van zowel de heenvlucht als de terugvlucht die ik via Tix.nl eigenlijk al reeds had geboekt. Ik had niet veel keus, ik stond daar met mijn handen in het haar samen met mijn vrouw en 3 jonge kinderen. Ook is Tix.nl nog eens slecht bereikbaar, telefonisch al helemaal niet (ik had namelijk dit noodnummer gebeld die stond in mijn boekingsmail 00442039666385, dit kon ik zogenaamd bij nood bellen maar helaas geen gehoor). Ik heb de nieuwe boeking moeten doen om de vlucht nog mee te kunnen pakken, ik had nog geluk dat er nog plek was voor ons. Ik heb 2050 euro moeten betalen voor deze nieuwe boeking ter plaatse, de oude boeking was ruim 950 euro. Dus ben ruim 3000 euro kwijt door deze hele situatie met Tix.nl.
Uiteraard heb ik hierna contact opgenomen met Tix.nl (via mail, telefonisch zijn ze helaas onbereikbaar) maar wuiven eigenlijk de schuld van zich af. Ook de CEO van Tix.nl gemaild en die geeft ook niet thuis en wuift dit ook van zich af en neemt niet zijn verantwoordelijkheid in deze. Ik heb tevens ook wat juridisch advies ingewonnen en men geeft aan dat Tix.nl in deze verantwoordelijk is, ik heb immers via hen geboekt en zij hebben dus eigenlijk "ongeldige tickets" verstrekt. Later heb ik ook even wat reviews gelezen over Tix.nl en ben ik ook lid geworden van een facebook groep genaamd "Tix.nl gedupeerden", velen hebben soortgelijke problemen zoals dat van mij met Tix.nl.
Ik heb alle bewijzen en mailwisselingen met Tix.nl en de CEO Bjorn de Jager in mijn bezit.
Romano
|Nog van de covid periode wachtend op bijna €600.00 euro te goed. De desbetreffende luchtvaartmaatschappij geeft na bijna 3 jaar aan dat TIX.NL mijn huisadres en email heeft veranderd, wat betekend dat ik niet de juiste antwoorden heb op de controle vragen en geen recht heb op MIJN ticket geld. TIX is telefonisch, na bijna 3 jaar niet telefonisch bereikbaar en 46 emails verder nog steeds geen antwoord!!!!
Pieter
|Waar-de-loos!
Eerdere ervaringen met TIX waren positief, maar sinds COVID...ik denk dat iedereen daar zijn boeltje gepakt heeft en vertrokken is...
Op vragen wordt helemaal NIET geantwoord.
Klantenservice? Niets waard is een klant in hun ogen lijkt me...geld binnen en de kous is af.
Triestig.
Corné Uijens
|Wat een verschrikkelijk ** bedrijf, nog zacht uitgedrukt!!! Laten ze je eerst met een maximum van €35,- aan de lijn hangen ( dus 50 minuten) en dan word je na een uur in t engels vertelt dat je verbinding word verbroken wegens drukte... probeer het later nog maar eens... PIEP PIEP PIEP PIEP!!! ***
Frederique
|Tix geeft annulering van de KLM vlucht niet door. Tix geeft boeking referentienummer niet door. Tix geeft niet aan waar met formele klacht kan indienen. Tix staat niet ingeschreven bij KVK? Tix moet eigenlijk verboden worden nog langer zijn diensten aan te bieden in Nederland