Ik koop nooit meer ticket via hun. Ik ben al 3 weken bezig met 1 letter laten wijzigen door hun fout.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
M.Krohne
|
Super ***!!! Slecht sprekende arabieren of Aziaten en dan het omboeken op een hele andere datum boeken dan besteld. Als je naar de manager vraagt dan mag dat niet. Ongelooflijke prutsers!!! Enkeltje van E 200 kost me E 600, ja dat is pas Super Saver. Ik had niet gekeken naar de resecties, ga ik in het vervolg eerst even doen, en ze krijgen nog een paar vanuit onze reisclub.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Steve
|
They take advantage as soon as the airline changes a flight. Likewise with us. Then they make a mess of it. You call a 020 number, but you always get someone from a call center located in India on the line. Hard to understand, promise everything but in the end you don't get any further. Also every time a different employee on the line who knows nothing about it. Then you get another change in your flight schedule that is completely wrong. From pillar to post etc. just to make sure you don't get decent flights. CONSCIOUSLY cheating! The end goal is to keep your money. You can put [email protected] and [email protected] on the cc when you send emails to SS. This helps in getting your money back in any case! Threatening legal aid can also work. Unbelievable that this company can continue for so long. mytrip.com also falls under Etraveli group. Please NEVER book with them! That saves a lot of stress and misery.
Ze maken misbruik zodra de vliegmaatschappij een vlucht aanpast. Zo ook bij ons. Daarna maken ze er een zooitje van. Je belt naar een 020 nummer maar je krijgt altijd iemand van een callcenter gevestigd in India aan de lijn. Slecht te verstaan, beloven van alles maar uiteindelijk kom je niet verder. Ook telkens een andere medewerker aan de lijn die weer van niets weet. Dan krijg je weer een wijziging van je vliegschema waar totaal niets van klopt. Van het kastje naar de muur etc. om er maar voor te zorgen dat je geen fatsoenlijke vluchten krijgt. BEWUST de boel belazeren ! Met als einddoel je geld houden. Je kan [email protected] en [email protected] op de cc zetten als je mailtjes stuurt naar SS. Dit helpt bij het terugkrijgen van je geld in ieder geval ! Ook dreigen met rechtsbijstand kan werken. Ongelofelijk dat dit bedrijf zo lang kan doorgaan. ook mytrip.com valt trouwens onder Etraveli group. Boek svp NOOIT bij ze ! Dat scheelt een hoop stress en ellende.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Sibel
|
Bij het boeken van een vlucht naar Turkije heb ik annuleringsverzekering afgesloten wat ik als optie zie. Ik probeer al een paar dagen, vanwege de omstandigheden in die land mijn vlucht te annuleren en het volledig restitutie terug te krijgen. Eerst krijg ik iemand aan de lijn die vervolgens langer dan 5 minuten vraagt mijn verzoek uit te zoeken. Het personeel geeft aan maar een deels te kunnen retourneren, omdat de vliegmaatschappij hen weer dat bedrag teruggeeft. Ik heb naar aanleiding van dit zeggen contact opgenomen met Pegasus en zij hebben mij geïnformeerd dat er geen verzekering is afgesloten en dat dat de reden is van het niet volledig restitutie. Ik heb vervolgens weer Supersaver gebeld om te vragen waarom ik geen volledig verzekering heb, waarop zij dood leuk aangeeft dat de verzekering voor het geval dat ik of naasten niet in orde is.
Dit is toch belachelijke service? Ik zal de benodigde juridische stappen tegen dit baggerbedrijf spoedig ondernemen
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
martin
|
Never book a ticket from them!
I needed to rebook my flight. They told me that they will do it. When I was asking for an update they kept telling me to be patient over and over until the flight actually happened and then they told me that they cannot rebook the flight because I had "no show" at the airport when the flight was departing (kind of logical right? I didn't show up because I couldn't and that's why I wanted to rebook the flight!). They also told me that I should contact the airlines and ask them to give me an authorization to rebook my flight. What the h*** is that? That's also what the airlines asked me (in a polite way of course) when I called them. The airlines told me that the agency (not the passenger) should contact them concerning the rebooking, which makes perfect sense since the agency is handling the booking. It's been an endless circle when the "Super (not really) Saver" kept telling me that I should contact the airlines and the airlines saying that they have to be contacted by the agency. It ended up that the agency (Super Saver) informed me that they already provided me with all the information and that they "cannot make changes in such scenario". To my question which scenario they mean, they answered that in the case of "scenario where they can not make changes" (seriously, like a bad joke). Then they just interrupted the online chat when they couldn't defend their ridiculous arguments.
After that the Austrian Airlines were actually super (this time for real) nice to me and since I was basically scammed by the "Super Saver" agency the airlines rebooked my flight for a cheaper fare. Plus they accepted my report that "Super Saver" is providing false and misleading information.
I should have booked my flight directly through the airlines. I had some problems with the webpage and so i just went to the second option which was "Super Saver" unfortunately. Don't make the same mistake and don't book any tickets with them. They are not Super and not Saver (they actually ask for lots of fees for many small things which are normally provided for free by the airlines). Hope this experience will help other people and if you fell into their trap as well report them and write a review. Such "agencies" must be stopped from scamming customers!
127 Reviews Plaats review
Sezo
|Ik koop nooit meer ticket via hun. Ik ben al 3 weken bezig met 1 letter laten wijzigen door hun fout.
M.Krohne
|Super ***!!! Slecht sprekende arabieren of Aziaten en dan het omboeken op een hele andere datum boeken dan besteld. Als je naar de manager vraagt dan mag dat niet. Ongelooflijke prutsers!!! Enkeltje van E 200 kost me E 600, ja dat is pas Super Saver. Ik had niet gekeken naar de resecties, ga ik in het vervolg eerst even doen, en ze krijgen nog een paar vanuit onze reisclub.
Steve
|They take advantage as soon as the airline changes a flight. Likewise with us. Then they make a mess of it. You call a 020 number, but you always get someone from a call center located in India on the line. Hard to understand, promise everything but in the end you don't get any further. Also every time a different employee on the line who knows nothing about it. Then you get another change in your flight schedule that is completely wrong. From pillar to post etc. just to make sure you don't get decent flights. CONSCIOUSLY cheating! The end goal is to keep your money. You can put [email protected] and [email protected] on the cc when you send emails to SS. This helps in getting your money back in any case! Threatening legal aid can also work. Unbelievable that this company can continue for so long. mytrip.com also falls under Etraveli group. Please NEVER book with them! That saves a lot of stress and misery.
Ze maken misbruik zodra de vliegmaatschappij een vlucht aanpast. Zo ook bij ons. Daarna maken ze er een zooitje van. Je belt naar een 020 nummer maar je krijgt altijd iemand van een callcenter gevestigd in India aan de lijn. Slecht te verstaan, beloven van alles maar uiteindelijk kom je niet verder. Ook telkens een andere medewerker aan de lijn die weer van niets weet. Dan krijg je weer een wijziging van je vliegschema waar totaal niets van klopt. Van het kastje naar de muur etc. om er maar voor te zorgen dat je geen fatsoenlijke vluchten krijgt. BEWUST de boel belazeren ! Met als einddoel je geld houden. Je kan [email protected] en [email protected] op de cc zetten als je mailtjes stuurt naar SS. Dit helpt bij het terugkrijgen van je geld in ieder geval ! Ook dreigen met rechtsbijstand kan werken. Ongelofelijk dat dit bedrijf zo lang kan doorgaan. ook mytrip.com valt trouwens onder Etraveli group. Boek svp NOOIT bij ze ! Dat scheelt een hoop stress en ellende.
Sibel
|Bij het boeken van een vlucht naar Turkije heb ik annuleringsverzekering afgesloten wat ik als optie zie. Ik probeer al een paar dagen, vanwege de omstandigheden in die land mijn vlucht te annuleren en het volledig restitutie terug te krijgen. Eerst krijg ik iemand aan de lijn die vervolgens langer dan 5 minuten vraagt mijn verzoek uit te zoeken. Het personeel geeft aan maar een deels te kunnen retourneren, omdat de vliegmaatschappij hen weer dat bedrag teruggeeft. Ik heb naar aanleiding van dit zeggen contact opgenomen met Pegasus en zij hebben mij geïnformeerd dat er geen verzekering is afgesloten en dat dat de reden is van het niet volledig restitutie. Ik heb vervolgens weer Supersaver gebeld om te vragen waarom ik geen volledig verzekering heb, waarop zij dood leuk aangeeft dat de verzekering voor het geval dat ik of naasten niet in orde is.
Dit is toch belachelijke service? Ik zal de benodigde juridische stappen tegen dit baggerbedrijf spoedig ondernemen
martin
|Never book a ticket from them!
I needed to rebook my flight. They told me that they will do it. When I was asking for an update they kept telling me to be patient over and over until the flight actually happened and then they told me that they cannot rebook the flight because I had "no show" at the airport when the flight was departing (kind of logical right? I didn't show up because I couldn't and that's why I wanted to rebook the flight!). They also told me that I should contact the airlines and ask them to give me an authorization to rebook my flight. What the h*** is that? That's also what the airlines asked me (in a polite way of course) when I called them. The airlines told me that the agency (not the passenger) should contact them concerning the rebooking, which makes perfect sense since the agency is handling the booking. It's been an endless circle when the "Super (not really) Saver" kept telling me that I should contact the airlines and the airlines saying that they have to be contacted by the agency. It ended up that the agency (Super Saver) informed me that they already provided me with all the information and that they "cannot make changes in such scenario". To my question which scenario they mean, they answered that in the case of "scenario where they can not make changes" (seriously, like a bad joke). Then they just interrupted the online chat when they couldn't defend their ridiculous arguments.
After that the Austrian Airlines were actually super (this time for real) nice to me and since I was basically scammed by the "Super Saver" agency the airlines rebooked my flight for a cheaper fare. Plus they accepted my report that "Super Saver" is providing false and misleading information.
I should have booked my flight directly through the airlines. I had some problems with the webpage and so i just went to the second option which was "Super Saver" unfortunately. Don't make the same mistake and don't book any tickets with them. They are not Super and not Saver (they actually ask for lots of fees for many small things which are normally provided for free by the airlines). Hope this experience will help other people and if you fell into their trap as well report them and write a review. Such "agencies" must be stopped from scamming customers!