Mocht niet mee vliegen omdat vliegfabriek onze tikets niet hadden betaald, nu geven ze ons geld niet meer terug. Tot voor kort stond op hun site dat ze aangesloten zijn bij sgr en anvr .Dat is niet waar.
Kortom het boeken gaat makkelijk, maar geld terug betalen is een probleem.
3.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Bert Bos
|
Vliegtickets geboekt van Curacao naar Bonaire.Bleken ter plaatste
Niet betaald te zijn door vliegfabriek.Moest nieuwe tickets kopen.
Ben niet zo moeilijk, foutje kan gebeuren.Alleen waarom storten ze niet
Mijn geld terug??? Zit al een maand te wachten, lees trouwens op meerdere forums, dat terug betalen geen sterke kant is van vliegfabriek.
Heb je tickets nodig, dan weet je mijn advies.
Krijg totaal geen reaktie van vliegfabriek.
4.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Gerritje
|
Ik had bij het boeken van een ticket een tikfout gemaakt. Het ticket had ik al. Normaal gesproken kost dit een smak geld (zie reacties van andere reizigers bij andere bookers). Vliegfabriek echter stuurde binnen een half uur een nieuw ticket onder de juiste naam, KOSTENLOOS!!!
9.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Marus
|
Vorig jaar heb ik via Vliegfabriek een ticket geboekt naar Nepal en tot volle tevredenheid, alhoewel ik het telefonische contact wat minder vond vanwege de bedrijvigheid op de achtergrond waardoor ik de communicatie wat minder vond gaan en de uitleg over bepaalde dingen niet direkt duidelijk werd..
8.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
e.ligthart
|
ben al vanaf februari 2011 bezig om een gedeelte terug te krijgen van een ticket Kuala Lumpur/Cairo/amsterdam.
i.v.m. de ongeregelheden daar was de hele vlucht gecanceld. Er wordt bij elk contact met Vliegfabriek van alles beloofd maar waargemaakt........ho maar.
Voor mij noiit geen VLIEGFABRIEK meer!!!!
12 Reviews Plaats review
Bert bos
|Mocht niet mee vliegen omdat vliegfabriek onze tikets niet hadden betaald, nu geven ze ons geld niet meer terug. Tot voor kort stond op hun site dat ze aangesloten zijn bij sgr en anvr .Dat is niet waar.
Kortom het boeken gaat makkelijk, maar geld terug betalen is een probleem.
Bert Bos
|Vliegtickets geboekt van Curacao naar Bonaire.Bleken ter plaatste
Niet betaald te zijn door vliegfabriek.Moest nieuwe tickets kopen.
Ben niet zo moeilijk, foutje kan gebeuren.Alleen waarom storten ze niet
Mijn geld terug??? Zit al een maand te wachten, lees trouwens op meerdere forums, dat terug betalen geen sterke kant is van vliegfabriek.
Heb je tickets nodig, dan weet je mijn advies.
Krijg totaal geen reaktie van vliegfabriek.
Gerritje
|Ik had bij het boeken van een ticket een tikfout gemaakt. Het ticket had ik al. Normaal gesproken kost dit een smak geld (zie reacties van andere reizigers bij andere bookers). Vliegfabriek echter stuurde binnen een half uur een nieuw ticket onder de juiste naam, KOSTENLOOS!!!
Marus
|Vorig jaar heb ik via Vliegfabriek een ticket geboekt naar Nepal en tot volle tevredenheid, alhoewel ik het telefonische contact wat minder vond vanwege de bedrijvigheid op de achtergrond waardoor ik de communicatie wat minder vond gaan en de uitleg over bepaalde dingen niet direkt duidelijk werd..
e.ligthart
|ben al vanaf februari 2011 bezig om een gedeelte terug te krijgen van een ticket Kuala Lumpur/Cairo/amsterdam.
i.v.m. de ongeregelheden daar was de hele vlucht gecanceld. Er wordt bij elk contact met Vliegfabriek van alles beloofd maar waargemaakt........ho maar.
Voor mij noiit geen VLIEGFABRIEK meer!!!!