Premium economy ticket met Eva Air Zoeken en boeken gaat goed bij cheaptickets.nl maar o wee als er een probleem is! Ik heb, als vaste klant, in mei 2 premium economy tickets geboekt naar Bangkok ( CHNL 21427351 en CHNL 21427433) met Eva Air bij cheaptickets.nl Toen ik begin september op de site van Eva Air mijn vlucht ging checken en stoelen ging reserveren, kon ik geen stoelen reserveren in de premium economy class. Eva Air had namelijk in juli de vlucht veranderd en vliegt nu met een ander vliegtuig die geen premium economy heeft. Dus moesten we economy vliegen terwijl we voor premium hebben betaald. Cheaptickets.nl heeft hiervan geen melding gemaakt, weigert tevens het prijsverschil terug te betalen en verwijst ons hiervoor naar Eva Air. Eva Air verwijst ons weer naar cheaptickets aangezien zij de tussenpersoon zijn en zij verantwoordelijk zijn voor terugbetaling. Gemaild met Cheaptickets en in de mails heb ik minstens van 15 verschillende (Indiase) personen een antwoord gehad op mijn eerste mail. Ze zouden proberen om mijn ticket opnieuw te boeken in de premium economy. Dat was onmogelijk want het betreffende vliegtuig heeft geen premium meer hetgeen ik ze ook meerdere keren heb gemeld! De klantenservice van cheaptickets is werkelijk zo onvoorstelbaar slecht en dan druk ik me netjes uit. Ik heb ze op het laatst gesmeekt om mij niet meer te mailen na ongeveer 40 e-mails met dezelfde inhoud te hebben ontvangen. Anyways, we moesten het accepteren en zouden dus economy vliegen en namen het maar voor lief dat we geen geld terug kregen. Later zouden we wel een Claim indienen middels onze rechtsbijstand. Op de site van Eva Air de stoelen gereserveerd en verder zo gelaten. Anderhalve week voor vertrek nog even mijn vlucht gecheckt bij Eva Air. Mijn vlucht was niet te vinden! This flight is no longer active, stond er. Cheaptickets weer gemaild, geen antwoord dus via de chat contact gemaakt. Wat bleek? Zonder mij in te lichten, had cheaptickets mijn vlucht gecanceld omdat ze geen nieuw premium economy voor mij konden boeken en dat zonder mij hiervan in te lichten. Dit terwijl ik meerdere keren in de mails heb aangegeven dat ik mijn boeking niet wilde cancelen! Had ik een week later op Schiphol gestaan, had ik dus onverricht ter zake weer naar huis gekund want er was voor mij geen ticket geboekt! Dit geloof je toch niet? Gevraagd of Cheaptickets mij alsnog opnieuw kon boeken. Dat kon niet, ook niet desnoods in de business class. De reden hiervoor is dat vlak voor vertrek de tickets veel duurder zijn en cheaptickets gaat echt de klanten niet tegemoet komen! Omdat ze ongevraagd mijn ticket hadden gecanceld hoefde ik voor mijn ticket geen annuleringskosten te betalen. Het ticket van mijn medereiziger was niet gecanceld en dat moest dus ook gebeuren omdat hij niet alleen gaat reizen en mij laat thuis zitten. En geloof het of niet, dit kost mij nog eens €100 om de vlucht te cancelen!! Hoe durven ze na alle ellende die ze hebben veroorzaakt! Tevens gaat het 2 maanden duren eer we ons geld terugkrijgen want dat is nl afhankelijk van de airline zo beweert cheaptickets. Bericht cheaptickets in ABN... 'Hier is een update over je terugbetaling. Je verzoek is ingediend bij de airline. Nadat het verzoek tot terugbetaling is ingediend bij de vliegmaatschappij, verwerkt de vliegmaatschappij het verzoek en initieren ze het overmaken. Hoelang gaat de terug betaling duren? Het duurt ongeveer 8-10 weken voordat de ariline het geld naar over teruboekt.' Samengevat: De klantenservice bij cheaptickets bestaat uit buitenlanders die emails beantwoorden met standaard berichten. Ze lezen niet eens de emailgeschiedenis van eerdere emails die wel in hun antwoord staat. De klantenservice is zo slecht dat je het geen klantenservice mag noemen. Toen al lang bekend was dat de vliegmaatschappij geen premium economy meer vliegt, waren deze tickets nog gewoon te boeken bij cheaptickets. Ze verkopen tickets die niet eens bestaan in de hoop door deze oplichting te kunnen verdienen. Bij cheaptickets staat slechts één ding hoog in het vaandel en dat is de klant **! De schade voor ons is groot aangezien onze vakantie niet meer door kan gaan. We gaan kijken of we succes kunnen hebben bij een eventuele rechtszaak. Hopelijk hebben lezers wat aan deze review en boeken rechtstreeks bij de maatschappij. Dat scheelt heel veel geld en ellende! Antwoord van CheapTickets.nl Beste Dirk, Bedankt voor je beoordeling. Het is spijtig om te horen dat je deze uiterst onprettige ervaring hebt gehad. Omdat schemawijzigingen altijd afkomstig zijn vanuit de maatschappij, kunnen wij je geen compensatie bieden wanneer de maatschappij een vlucht omboekt of annuleert. Daar de maatschappij je had omgeboekt naar een vlucht zonder premium economy class, gingen wij na of de maatschappij je weer kon omboeken naar een vlucht die wel premium economy class had. Daar de maatschappij je niets anders kon bieden en jij niet akkoord ging met de geboekte economy class zonder een compensatie, konden wij je alleen nog een restitutie bieden voor de tickets. Mocht je toch nog vragen hebben over je boeking of verdere wensen, kan je ons uiteraard contacteren via onze Messenger. Met vriendelijke groet, TaniaCheapTickets Klantenservice Zie het antwoord en hoe men de zaak verdraait! Ongevraagd is mijn ticket gecanceld terwijl ik aan heb gegeven dat niet te willen. Ik was wel akkoord gegaan met de downgrade maar wilde het teveel betaalde terug. Ze liegen alsof het gedrukt staat! En dan nog €100 moeten betalen voor het cancelen van een ticket ook. Hopelijk ziet iedereen in dat je hun site slechts moet gebruiken als zoekmachine en bij de airline je ticket boeken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Danny
|
Anderhalf jaar een vlucht naar Rome geboekt. Het boeken gaat snel, maar de afhandeling niet. De luchtvaartmaatschappij cancelde de vlucht. Cheaptickets is telefonisch niet bereikbaar, beantwoordden geen mail. Ze zeggen wel formeel dat ze binnen een paar dagen reageren, maar dat dat doen ze niet. Elke maand probeer ik te bellen en te mailen, maar ze reageren nergens op. Dit is echt corrupt.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
wiktoria
|
Vreselijke maatschappij, je kan geen contact met hun opnemen. niemand antwoord op je mails en in de chat krijg je alleen te spreken met een robot.
ik heb kaartjes gekocht naar Valencia via cheaptickets, met 20kg bagage erbij. Vervolgens stond mijn bagage niet op mijn vliegticket en moest ik in totaal 150 euro betalen voor mijn bagage op het vliegveld.
Ik heb meerdere malen contact proberen op te nemen met het bedrijf, maar ik krijg nooit antwoord op mijn mails.
ik raad cheapticets zeker niet aan, de klantenservice is vreselijk en ze kunnen je vliegtickets niet correct regelen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Corné Ribbers
|
Ik wilde vouchers ontvangen voor onze vlucht naar Las Vegas i.v.m. COVID19. Ik krijg alleen standaard berichten retour en verder helemaal niets. Ook is cheaptickets op geen enkele andere wijze te bereiken. Zeer slechte service.....
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Omar
|
I had a bad experience with them, they are totally not professional, i did book 8 tickets and i did paid already and then after that i received an email it says that there is miscommunications between them and the airline company so they canceled my ticket, it cost me €700 extra because the flight was almost full and the price went up, and of course No buddy cares and they didn't take any responsibility.
98 Reviews Plaats review
Dirk
|Premium economy ticket met Eva Air Zoeken en boeken gaat goed bij cheaptickets.nl maar o wee als er een probleem is! Ik heb, als vaste klant, in mei 2 premium economy tickets geboekt naar Bangkok ( CHNL 21427351 en CHNL 21427433) met Eva Air bij cheaptickets.nl Toen ik begin september op de site van Eva Air mijn vlucht ging checken en stoelen ging reserveren, kon ik geen stoelen reserveren in de premium economy class. Eva Air had namelijk in juli de vlucht veranderd en vliegt nu met een ander vliegtuig die geen premium economy heeft. Dus moesten we economy vliegen terwijl we voor premium hebben betaald. Cheaptickets.nl heeft hiervan geen melding gemaakt, weigert tevens het prijsverschil terug te betalen en verwijst ons hiervoor naar Eva Air. Eva Air verwijst ons weer naar cheaptickets aangezien zij de tussenpersoon zijn en zij verantwoordelijk zijn voor terugbetaling. Gemaild met Cheaptickets en in de mails heb ik minstens van 15 verschillende (Indiase) personen een antwoord gehad op mijn eerste mail. Ze zouden proberen om mijn ticket opnieuw te boeken in de premium economy. Dat was onmogelijk want het betreffende vliegtuig heeft geen premium meer hetgeen ik ze ook meerdere keren heb gemeld! De klantenservice van cheaptickets is werkelijk zo onvoorstelbaar slecht en dan druk ik me netjes uit. Ik heb ze op het laatst gesmeekt om mij niet meer te mailen na ongeveer 40 e-mails met dezelfde inhoud te hebben ontvangen. Anyways, we moesten het accepteren en zouden dus economy vliegen en namen het maar voor lief dat we geen geld terug kregen. Later zouden we wel een Claim indienen middels onze rechtsbijstand. Op de site van Eva Air de stoelen gereserveerd en verder zo gelaten. Anderhalve week voor vertrek nog even mijn vlucht gecheckt bij Eva Air. Mijn vlucht was niet te vinden! This flight is no longer active, stond er. Cheaptickets weer gemaild, geen antwoord dus via de chat contact gemaakt. Wat bleek? Zonder mij in te lichten, had cheaptickets mijn vlucht gecanceld omdat ze geen nieuw premium economy voor mij konden boeken en dat zonder mij hiervan in te lichten. Dit terwijl ik meerdere keren in de mails heb aangegeven dat ik mijn boeking niet wilde cancelen! Had ik een week later op Schiphol gestaan, had ik dus onverricht ter zake weer naar huis gekund want er was voor mij geen ticket geboekt! Dit geloof je toch niet? Gevraagd of Cheaptickets mij alsnog opnieuw kon boeken. Dat kon niet, ook niet desnoods in de business class. De reden hiervoor is dat vlak voor vertrek de tickets veel duurder zijn en cheaptickets gaat echt de klanten niet tegemoet komen! Omdat ze ongevraagd mijn ticket hadden gecanceld hoefde ik voor mijn ticket geen annuleringskosten te betalen. Het ticket van mijn medereiziger was niet gecanceld en dat moest dus ook gebeuren omdat hij niet alleen gaat reizen en mij laat thuis zitten. En geloof het of niet, dit kost mij nog eens €100 om de vlucht te cancelen!! Hoe durven ze na alle ellende die ze hebben veroorzaakt! Tevens gaat het 2 maanden duren eer we ons geld terugkrijgen want dat is nl afhankelijk van de airline zo beweert cheaptickets. Bericht cheaptickets in ABN... 'Hier is een update over je terugbetaling. Je verzoek is ingediend bij de airline. Nadat het verzoek tot terugbetaling is ingediend bij de vliegmaatschappij, verwerkt de vliegmaatschappij het verzoek en initieren ze het overmaken. Hoelang gaat de terug betaling duren? Het duurt ongeveer 8-10 weken voordat de ariline het geld naar over teruboekt.' Samengevat: De klantenservice bij cheaptickets bestaat uit buitenlanders die emails beantwoorden met standaard berichten. Ze lezen niet eens de emailgeschiedenis van eerdere emails die wel in hun antwoord staat. De klantenservice is zo slecht dat je het geen klantenservice mag noemen. Toen al lang bekend was dat de vliegmaatschappij geen premium economy meer vliegt, waren deze tickets nog gewoon te boeken bij cheaptickets. Ze verkopen tickets die niet eens bestaan in de hoop door deze oplichting te kunnen verdienen. Bij cheaptickets staat slechts één ding hoog in het vaandel en dat is de klant **! De schade voor ons is groot aangezien onze vakantie niet meer door kan gaan. We gaan kijken of we succes kunnen hebben bij een eventuele rechtszaak. Hopelijk hebben lezers wat aan deze review en boeken rechtstreeks bij de maatschappij. Dat scheelt heel veel geld en ellende! Antwoord van CheapTickets.nl Beste Dirk, Bedankt voor je beoordeling. Het is spijtig om te horen dat je deze uiterst onprettige ervaring hebt gehad. Omdat schemawijzigingen altijd afkomstig zijn vanuit de maatschappij, kunnen wij je geen compensatie bieden wanneer de maatschappij een vlucht omboekt of annuleert. Daar de maatschappij je had omgeboekt naar een vlucht zonder premium economy class, gingen wij na of de maatschappij je weer kon omboeken naar een vlucht die wel premium economy class had. Daar de maatschappij je niets anders kon bieden en jij niet akkoord ging met de geboekte economy class zonder een compensatie, konden wij je alleen nog een restitutie bieden voor de tickets. Mocht je toch nog vragen hebben over je boeking of verdere wensen, kan je ons uiteraard contacteren via onze Messenger. Met vriendelijke groet, TaniaCheapTickets Klantenservice Zie het antwoord en hoe men de zaak verdraait! Ongevraagd is mijn ticket gecanceld terwijl ik aan heb gegeven dat niet te willen. Ik was wel akkoord gegaan met de downgrade maar wilde het teveel betaalde terug. Ze liegen alsof het gedrukt staat! En dan nog €100 moeten betalen voor het cancelen van een ticket ook. Hopelijk ziet iedereen in dat je hun site slechts moet gebruiken als zoekmachine en bij de airline je ticket boeken.
Danny
|Anderhalf jaar een vlucht naar Rome geboekt. Het boeken gaat snel, maar de afhandeling niet. De luchtvaartmaatschappij cancelde de vlucht. Cheaptickets is telefonisch niet bereikbaar, beantwoordden geen mail. Ze zeggen wel formeel dat ze binnen een paar dagen reageren, maar dat dat doen ze niet. Elke maand probeer ik te bellen en te mailen, maar ze reageren nergens op. Dit is echt corrupt.
wiktoria
|Vreselijke maatschappij, je kan geen contact met hun opnemen. niemand antwoord op je mails en in de chat krijg je alleen te spreken met een robot.
ik heb kaartjes gekocht naar Valencia via cheaptickets, met 20kg bagage erbij. Vervolgens stond mijn bagage niet op mijn vliegticket en moest ik in totaal 150 euro betalen voor mijn bagage op het vliegveld.
Ik heb meerdere malen contact proberen op te nemen met het bedrijf, maar ik krijg nooit antwoord op mijn mails.
ik raad cheapticets zeker niet aan, de klantenservice is vreselijk en ze kunnen je vliegtickets niet correct regelen.
Corné Ribbers
|Ik wilde vouchers ontvangen voor onze vlucht naar Las Vegas i.v.m. COVID19. Ik krijg alleen standaard berichten retour en verder helemaal niets. Ook is cheaptickets op geen enkele andere wijze te bereiken. Zeer slechte service.....
Omar
|I had a bad experience with them, they are totally not professional, i did book 8 tickets and i did paid already and then after that i received an email it says that there is miscommunications between them and the airline company so they canceled my ticket, it cost me €700 extra because the flight was almost full and the price went up, and of course No buddy cares and they didn't take any responsibility.