In september 2019 2 retour tickets gekocht Amsterdam Medan. Vertrek 11-02-2020. We zouden 3 maanden wegblijven. 06-04-2020 krijgen we een mail van WTC onze terugvlucht van 09-05 is geannuleerd. Dat was het!!!. We hebben zelf nieuwe tickets moeten kopen, dit krijgen we niet vergoed van de verzekering. €1138, Ik wacht nog steeds op een bericht van WTC ivm creditvoucher. € 760, Singapore heeft zelfs aangegeven dat ik mijn geld terug krijg, maar omdat ik de tickets bij WTC heb gekocht, moeten zij dit regelen . Maar helaas geen reactie op mail.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Jip
|
Super slechte service. Leek allemaal goed te gaan bij het boeken, inchecken etc, kwamen zelfs met alternatieve vluchten i.v.m. verspreiding van het virus. Na akkoord daarvoor gegeven nooit meer iets van ze gehoord. Geen beloofde e-tickets gekregen, zelfs geen bevestiging wat een kleine moeite is. We zijn al ruim twee weken elke dag aan het mailen (telefonisch zijn ze niet bereikbaar) en hebben nooit meer wat van ze gehoord. Zijn nu aans ons lot overgelaten en moeten zelf een nieuwe vlucht boeken. De vraag is nog of we die vergoed krijgen.
Lijkt dus een prima reisbureau te zijn maar als het er op aan komt, in nood bent en je hun hulp echt nodig hebt, heb je helemaal niks aan ze. Echt een afrader, niks boeken hier.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Wim van den Brink
|
Ik wil langs deze weg Ingrid Scholte hartelijk bedanken voor haar service en het in orde brengen van reistickets voor mijn vrouw. Er moest wat aangepast worden op de tickets en dat heeft zij helemaal in orde gebracht. Zo'n service maakt dat je vaker wil boeken bij Schiphol tickets/WTC.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Oda
|
Verbeterpunten of tips
Beter luisteren aan de telefoon, zoeken naar oplossingen en sneller mails terug sturen, als er wordt aangegeven dat het een spoedgeval is! (aangezien ik -mede- dankzij WTC in Sri Lanka zat zonder terugticket, en dit z.s.m. geregeld moest worden)
2.0
Snelheid levering
Informatie op de website
Reactiesnelheid
Klantvriendelijkheid
Bestelgemak
Info over verloop order
Anoniem
|
Erg makkelijk en zeer goed te doen -
Sterke punten
makkelijk en overzichtelijk
Verbeterpunten of tips
prijs vergelijking over meerdere dagen.
1238 Reviews Plaats review
Wilma van den Akker
|In september 2019 2 retour tickets gekocht Amsterdam Medan. Vertrek 11-02-2020. We zouden 3 maanden wegblijven. 06-04-2020 krijgen we een mail van WTC onze terugvlucht van 09-05 is geannuleerd. Dat was het!!!. We hebben zelf nieuwe tickets moeten kopen, dit krijgen we niet vergoed van de verzekering. €1138, Ik wacht nog steeds op een bericht van WTC ivm creditvoucher. € 760, Singapore heeft zelfs aangegeven dat ik mijn geld terug krijg, maar omdat ik de tickets bij WTC heb gekocht, moeten zij dit regelen . Maar helaas geen reactie op mail.
Jip
|Super slechte service. Leek allemaal goed te gaan bij het boeken, inchecken etc, kwamen zelfs met alternatieve vluchten i.v.m. verspreiding van het virus. Na akkoord daarvoor gegeven nooit meer iets van ze gehoord. Geen beloofde e-tickets gekregen, zelfs geen bevestiging wat een kleine moeite is. We zijn al ruim twee weken elke dag aan het mailen (telefonisch zijn ze niet bereikbaar) en hebben nooit meer wat van ze gehoord. Zijn nu aans ons lot overgelaten en moeten zelf een nieuwe vlucht boeken. De vraag is nog of we die vergoed krijgen.
Lijkt dus een prima reisbureau te zijn maar als het er op aan komt, in nood bent en je hun hulp echt nodig hebt, heb je helemaal niks aan ze. Echt een afrader, niks boeken hier.
Wim van den Brink
|Ik wil langs deze weg Ingrid Scholte hartelijk bedanken voor haar service en het in orde brengen van reistickets voor mijn vrouw. Er moest wat aangepast worden op de tickets en dat heeft zij helemaal in orde gebracht. Zo'n service maakt dat je vaker wil boeken bij Schiphol tickets/WTC.
Oda
|Verbeterpunten of tips
Beter luisteren aan de telefoon, zoeken naar oplossingen en sneller mails terug sturen, als er wordt aangegeven dat het een spoedgeval is! (aangezien ik -mede- dankzij WTC in Sri Lanka zat zonder terugticket, en dit z.s.m. geregeld moest worden)
Anoniem
|Erg makkelijk en zeer goed te doen -
Sterke punten
makkelijk en overzichtelijk
Verbeterpunten of tips
prijs vergelijking over meerdere dagen.
WTC.nl
|