Wanneer klanten de mogelijkheid krijgen om feedback te geven, weet de ondernemer precies wat er onder hen leeft. Deze kennis kan het bedrijf inzetten om zijn processen verder te optimaliseren, klanttevredenheid en klantvertrouwen te verhogen.
Precies om deze reden heeft Arjan van Es besloten om in mei 2010 The Feedback Company op te richten. Hij merkte vanuit zijn ervaringen met zijn vergelijkingssite dat er een dringende behoefte bestaat bij bedrijven en webwinkeliers om klantfeedback een prominente plaats binnen de dagelijkse bedrijfsvoering te geven.
Een eenvoudig feedback systeem
De meerwaarde van een feedbacksysteem zit in de controle en betrouwbaarheid van de feedback. Daarom controleren medewerkers van The Feedback Company alle feedback handmatig. Dit is in Nederland uniek en op deze manier kan de kwaliteit en de betrouwbaarheid van de feedback gegarandeerd worden.
Sterren aan uw Google Adwords campagnes
Adverteert u via Google AdWords? Dan kunt u de Feedback Company reviews inzetten bij de Google Shopping resultaten voor de Ad extensies in de Adwords campagne. Bij uw beoordelingen worden dan de ratingstars weergegeven bij uw Adwords advertenties, waardoor deze extra opvallen met een verhoging van de CTR (click through rate) als resultaat.
Een professioneel klantfeedbacksysteem is dan ook onmisbaar voor ondernemers die streven naar: hogere klanttevredenheid, een perfect (online) bedrijfsimago en stijgende verkoopresultaten!