Waardeloze communicatie. Ik probeer al 9 maanden een overnameformulier te ontvangen om van het contract af te komen. Niet mee in zee gaan. Het is intern een grote puinhoop.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nuboer
|
Geen woorden voor
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
AP
|
Waardeloze wijze van communicatie. Wat? Er wordt niet eens gecommuniceerd! Mails worden niet beantwoord, telefonisch zijn ze slecht tot niet bereikbaar. Maar ondertussen wel foutieve facturen in rekening brengen... Nee, niet van deze tijd, zo slecht! Accu huur van Renault? Niet aan beginnen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marc
|
Zeer slechte klachtafhandeling en advisering vooraf voor het afbreken van het contract met Nissan private lease. Ga niet uit van hun advisering! Waardeloos en kost achteraf een hoop geld!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
I.Wijnants Zegwaard
|
Mijn man is 3 augustus overleden aan een zeldzame vorm van kanker en zeer agressieve vorm hij heeft maar 10 weken gehad vanaf het moment dat hij het hoorde we hebben dus al genoeg meegemaakt en dan krijgen we dit ook nog wij hadden een leaseauto nu moet ik een boete betalen van 1.383 euro wij hoefde nog maar 16 maanden te betalen overal lees ik dat de lease auto kosteloos ingeleverd kan worden na overlijden zelfs op hun eigen site staat dat ik vind dit zo onmenselijk om de mensen nog meer in de problemen te brengen ik ben mijn man al kwijt plus zijn salaris heb ik niet meer ze willen mij wel een betalingsregeling geven ik leef van 1.500 euro in de maand hoe moet ik dat daar van betalen echt een schande hoe breng je mensen in de problemem
94 Reviews Plaats review
susanne
|Waardeloze communicatie. Ik probeer al 9 maanden een overnameformulier te ontvangen om van het contract af te komen. Niet mee in zee gaan. Het is intern een grote puinhoop.
Nuboer
|Geen woorden voor
AP
|Waardeloze wijze van communicatie. Wat? Er wordt niet eens gecommuniceerd! Mails worden niet beantwoord, telefonisch zijn ze slecht tot niet bereikbaar. Maar ondertussen wel foutieve facturen in rekening brengen... Nee, niet van deze tijd, zo slecht! Accu huur van Renault? Niet aan beginnen!
Marc
|Zeer slechte klachtafhandeling en advisering vooraf voor het afbreken van het contract met Nissan private lease. Ga niet uit van hun advisering! Waardeloos en kost achteraf een hoop geld!
I.Wijnants Zegwaard
|Mijn man is 3 augustus overleden aan een zeldzame vorm van kanker en zeer agressieve vorm hij heeft maar 10 weken gehad vanaf het moment dat hij het hoorde we hebben dus al genoeg meegemaakt en dan krijgen we dit ook nog wij hadden een leaseauto nu moet ik een boete betalen van 1.383 euro wij hoefde nog maar 16 maanden te betalen overal lees ik dat de lease auto kosteloos ingeleverd kan worden na overlijden zelfs op hun eigen site staat dat ik vind dit zo onmenselijk om de mensen nog meer in de problemen te brengen ik ben mijn man al kwijt plus zijn salaris heb ik niet meer ze willen mij wel een betalingsregeling geven ik leef van 1.500 euro in de maand hoe moet ik dat daar van betalen echt een schande hoe breng je mensen in de problemem