Na eerdere prima ervaringen met leasemaatschappij Alphabet is Wagenplan voor mij een enorme afknapper:
- wekenlang onduidelijkheid of mijn nieuwe leaseauto nu wel of niet rijklaar is voor mijn vakantie
- ook is er verwarring of er nu wel of niet een trekhaak onder de auto zit. Dit moet ik uiteindelijk alsnog zelf regelen.
- telkens moest ik hier zelf achter aan voor een update.
- uiteindelijk lukt het niet de auto mee te krijgen op mijn vakantie - In mijn vakantie wordt ik gebeld dat mijn auto wel rijklaar is en maak ik een afspraak voor aflevering (na mijn vakantie)
- het timeframe voor aflevering is wel erg ruim (van 12-17.30 uur
- Ik kom speciaal een dag eerder terug van vakantie, heb de hele middag gewacht maar uiteindelijk geen auto
- De klantenservice van Wagenplan is na 16 uur (!) op vrijdag al aan het weekend houden dus ik krijg hier niemand te pakken. De alarmcentrale probeert nog wel wat te regelen maar om 19 uur blijkt dat dit niet is gelukt. Oftewel; geen auto.
- als ik vervolgens een email stuur met mijn klacht over deze gang van zaken krijg ik een automatische reactie terug dat mijn contactpersoon (Wesley) op vakantie is van 19-8-2024 t/m 06-08-2024 (?) Dit verklaart misschien ook waarom de aflevering van mijn auto niet is goed gegaan, want plannen is blijkbaar lastig....
- De maandag erop krijg ik een mail met een standaard excuus en een belofte dat ik voor 14 uur wordt gebeld.
- Ene Driss belt mij net voor 14 uur en regelt een andere aflevering plus dat hij op een passende wijze terug komt op de gang van zaken. Want dit is volgens hem, heel vervelend en niet de bedoeling
- de auto wordt uiteindelijk, 2 maand later, wel afgeleverd zonder enig excuus en door een student die dit duidelijk als bijbaan doet.
- Vervolgens heb ik niets meer vernomen...!!
Op de website staat dat "de klant altijd van rechts komt" maar blijkbaar wordt er door Wagenplan dan geen voorrang gegeven.
Ik wens iedereen een andere leasemaatschappij toe!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van WagenPlan
|
Positief en betrokken
8.0
Contract
Onderhoud
Sturing
De communicatie en informatieverstrekking
Schade / pech
Klant van WagenPlan
|
goede ervaring, snelle reactie, fijne samenwerking de afgelopen jaren
619 Reviews Plaats review
Martijn Steenbergen
|Dramatische service en communicatie!
Na eerdere prima ervaringen met leasemaatschappij Alphabet is Wagenplan voor mij een enorme afknapper:
- wekenlang onduidelijkheid of mijn nieuwe leaseauto nu wel of niet rijklaar is voor mijn vakantie
- ook is er verwarring of er nu wel of niet een trekhaak onder de auto zit. Dit moet ik uiteindelijk alsnog zelf regelen.
- telkens moest ik hier zelf achter aan voor een update.
- uiteindelijk lukt het niet de auto mee te krijgen op mijn vakantie - In mijn vakantie wordt ik gebeld dat mijn auto wel rijklaar is en maak ik een afspraak voor aflevering (na mijn vakantie)
- het timeframe voor aflevering is wel erg ruim (van 12-17.30 uur
- Ik kom speciaal een dag eerder terug van vakantie, heb de hele middag gewacht maar uiteindelijk geen auto
- De klantenservice van Wagenplan is na 16 uur (!) op vrijdag al aan het weekend houden dus ik krijg hier niemand te pakken. De alarmcentrale probeert nog wel wat te regelen maar om 19 uur blijkt dat dit niet is gelukt. Oftewel; geen auto.
- als ik vervolgens een email stuur met mijn klacht over deze gang van zaken krijg ik een automatische reactie terug dat mijn contactpersoon (Wesley) op vakantie is van 19-8-2024 t/m 06-08-2024 (?) Dit verklaart misschien ook waarom de aflevering van mijn auto niet is goed gegaan, want plannen is blijkbaar lastig....
- De maandag erop krijg ik een mail met een standaard excuus en een belofte dat ik voor 14 uur wordt gebeld.
- Ene Driss belt mij net voor 14 uur en regelt een andere aflevering plus dat hij op een passende wijze terug komt op de gang van zaken. Want dit is volgens hem, heel vervelend en niet de bedoeling
- de auto wordt uiteindelijk, 2 maand later, wel afgeleverd zonder enig excuus en door een student die dit duidelijk als bijbaan doet.
- Vervolgens heb ik niets meer vernomen...!!
Op de website staat dat "de klant altijd van rechts komt" maar blijkbaar wordt er door Wagenplan dan geen voorrang gegeven.
Ik wens iedereen een andere leasemaatschappij toe!
Klant van WagenPlan
|Positief en betrokken
Klant van WagenPlan
|goede ervaring, snelle reactie, fijne samenwerking de afgelopen jaren
Klant van WagenPlan
|Klantvriendelijk, persoonlijk en service gericht
Klant van WagenPlan
|Top service en persoonlijk contact