Een extra rekening van 1500!! Euro
Waardeloze organisatie. Tot 2 jaar naar tevredenheid een lease auto gereden van ze. Nu is de elektromotor stuk gegaan, omdat Peugeot blijkbaar niet weet hoe ze een auto moeten bouwen. En omdat de garantie periode voorbij is probeert Arval mij de rekening in de maag te splitsen van een mooie VIJFTIENHONDERD EURO. en de reden… een zogenaamde gemiste onderhoudsinterval. Wat onzin is want de auto heeft altijd volgens service indicatie onderhoud gehad. Dat Peugeot de rekening bij Arval neergooit en Arval vervolgens weer bij mij… daarvoor rijd ik geen lease. Dus mensen wees wijs, koop een degelijke auto. Geen Peugeot. En lease alsjeblieft niet, en zeker niet hier… want dat kost je meer dan je lief is. Want ze bezorgen je hier gewoon vrolijk alle rekeningen naast je vaste maandbedrag met een achteloos gemak van heb ik jou daar. Wel net voor het weekend want stel dat je het meteen moet oplossen. Arval, bedankt voor het verzieken van m’n kerst!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anja de Smet
|
Van dag 1 al problemen met Arval. Wij wachten al 2 jaar op terugbetaling van de km’s, al verschillende telefoontjes gepleegd maar ze weten zogezegd nooit van iets. In november een ongeluk gehad (niet in fout) en ze hebben ons in fout gesteld omdat ze het geschrift niet konden lezen??? Verder hebben wij nog NOOIT enige vorm van communicatie ontvangen noch via brief noch via mail. Wij hebben al verschillende keren gebeld omtrent alles en hebben niks op papier staan. Ik ga verdere stappen ondernemen want dit gaat mij te ver.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
R.P.
|
Gewoon heel matig! Ipv klant staat geldverdienen centraal én dat mag, blijft toch commercieel bedrijf. Maar een deal is pas goed als ie werkt voor 2 kanten, bij Arval moet ie absoluut hun kant op hellen.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Patrick
|
Nooit doen lease bij arval contract en financieel moet je goed op letten rekenen zo maar dingen aan zonder u deftig te informeren
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Michael Kreuwels
|
Lease inmiddels 17 jaar en met een paar maatschappijen ervaringen opgedaan. Met Arval gewoon heel tevreden. Informatieverstrekking zou zeker beter kunnen. Chatten tijdens kantooruren werkt uitstekend. Zit bij Profile om banden te wisselen maar de computer bij Arval heeft een storing. Toestemming zojuist verleend via de Chat, dus Profile kan aan de slag. Dat is leasen 2.0 ;-)
2757 Reviews Plaats review
Marina
|Een extra rekening van 1500!! Euro
Waardeloze organisatie. Tot 2 jaar naar tevredenheid een lease auto gereden van ze. Nu is de elektromotor stuk gegaan, omdat Peugeot blijkbaar niet weet hoe ze een auto moeten bouwen. En omdat de garantie periode voorbij is probeert Arval mij de rekening in de maag te splitsen van een mooie VIJFTIENHONDERD EURO. en de reden… een zogenaamde gemiste onderhoudsinterval. Wat onzin is want de auto heeft altijd volgens service indicatie onderhoud gehad. Dat Peugeot de rekening bij Arval neergooit en Arval vervolgens weer bij mij… daarvoor rijd ik geen lease. Dus mensen wees wijs, koop een degelijke auto. Geen Peugeot. En lease alsjeblieft niet, en zeker niet hier… want dat kost je meer dan je lief is. Want ze bezorgen je hier gewoon vrolijk alle rekeningen naast je vaste maandbedrag met een achteloos gemak van heb ik jou daar. Wel net voor het weekend want stel dat je het meteen moet oplossen. Arval, bedankt voor het verzieken van m’n kerst!
Anja de Smet
|Van dag 1 al problemen met Arval. Wij wachten al 2 jaar op terugbetaling van de km’s, al verschillende telefoontjes gepleegd maar ze weten zogezegd nooit van iets. In november een ongeluk gehad (niet in fout) en ze hebben ons in fout gesteld omdat ze het geschrift niet konden lezen??? Verder hebben wij nog NOOIT enige vorm van communicatie ontvangen noch via brief noch via mail. Wij hebben al verschillende keren gebeld omtrent alles en hebben niks op papier staan. Ik ga verdere stappen ondernemen want dit gaat mij te ver.
R.P.
|Gewoon heel matig! Ipv klant staat geldverdienen centraal én dat mag, blijft toch commercieel bedrijf. Maar een deal is pas goed als ie werkt voor 2 kanten, bij Arval moet ie absoluut hun kant op hellen.
Patrick
|Nooit doen lease bij arval contract en financieel moet je goed op letten rekenen zo maar dingen aan zonder u deftig te informeren
Michael Kreuwels
|Lease inmiddels 17 jaar en met een paar maatschappijen ervaringen opgedaan. Met Arval gewoon heel tevreden. Informatieverstrekking zou zeker beter kunnen. Chatten tijdens kantooruren werkt uitstekend. Zit bij Profile om banden te wisselen maar de computer bij Arval heeft een storing. Toestemming zojuist verleend via de Chat, dus Profile kan aan de slag. Dat is leasen 2.0 ;-)