Bij Zuidlease een auto gekocht. Top service. Vriendelijke medewerkers die weten waar ze over praten!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Reinout de Groot
|
Lease al 12 jaar auto’s bij verschillende lease maatschapijen en heb dit nog nooit meegemaakt.
Deze auto heb ik over genomen van een oud collega maar heb na het zoveelste tijdrovende gedoe de auto ingeleverd omdat ik er helemaal klaar mee ben
Allereerst is het voor iemand die niet uit Limburg komt lastig om de klantenservice, etc goed te kunnen verstaan vanwege het dialect
As je belt met een vraag wordt je na alles uigelegd te hebben in de wacht gezet en dan krijg je vervolgens heel iemand anders aan de liin die je dan weer het hele verhaal kan uitleggen en heb het zelfs twee keer meegemaakt dat ik vervolgens weer in de wacht wordt gezet en weer iemand anders aan de lijn krijg en voor de derde keer alles kan uitleggen
Schade afdeling: onduideliike communicatie, niet mee willen denken in oplossingen. Op 1 staat het eigen proces en daarna de koffie pauze en heel veel andere zaken en dan pas de klant. Weet niet of de beste man moeite heeft met het begrijpen van normaal Nederlands, maar antwoord geven opveen concrete vraag is hem nog nooit gelukt, het oplezen van het protocol en de regelementen kan hij daarintegen heel goed, petje af.
Komt nog bij dat hij het met de privacy van de klanten ook niet heel nauw neemt verwojzend naar de vorige berijdster incl haar volledige naam, schade verleden etc.
Afhandeling bekeuringen: vergeten bekeuringen door te sturen met alle gevolgen van dien.
Onderhoud: heb afgelopen jaar 90000km gereden en bij elke beurt/ bandenwissel was er een probleem de dealer werd er gek van.
dan weer had dealer op een verkeerde manier de leen auto aangevraagd
dan weer werd de rekening teruggestuurd
De dealer mocht twee keer de banden niet vervangen omdat er nog 0,5 mm te veel profiel opzat 1 keer bij.het omwisselen naar winterbanden en 1 keer tijdens een beurt. Waardoor ik 1 week later weer een nieuwe afspraak kan maken etc. etc
Nogmaals ik heb dit nog nooit meegemaakt, begreep dat ze bij het binnenhalen van nieuwe klanten gouden bergen beloven en zeer meewerkend zijn naar eenmaal binnen is dat afgelopen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Zuidlease
|
Correcte leasemaatschappij,
7.0
De contractuele aspecten
Het onderhoud / ondersteuning / afhandeling
De communicatie en informatieverstrekking
Klant van Zuidlease
|
Ik ben zeer tevreden over de dienst verlening van Zuid lease
8.0
De communicatie en informatieverstrekking
Het onderhoud / ondersteuning / afhandeling
De contractuele aspecten
Klant van Zuidlease
|
Informatie voorziening zeer goed. Tussenpersoon denkt goed mee m.b.t. wensen.
Face to face benadering als erg prettig ervaren.
Ik verwacht dat levering en communicatie tijdens contract ook zo zal verlopen.
232 Reviews Plaats review
Monique zevers
|Bij Zuidlease een auto gekocht. Top service. Vriendelijke medewerkers die weten waar ze over praten!
Reinout de Groot
|Lease al 12 jaar auto’s bij verschillende lease maatschapijen en heb dit nog nooit meegemaakt.
Deze auto heb ik over genomen van een oud collega maar heb na het zoveelste tijdrovende gedoe de auto ingeleverd omdat ik er helemaal klaar mee ben
Allereerst is het voor iemand die niet uit Limburg komt lastig om de klantenservice, etc goed te kunnen verstaan vanwege het dialect
As je belt met een vraag wordt je na alles uigelegd te hebben in de wacht gezet en dan krijg je vervolgens heel iemand anders aan de liin die je dan weer het hele verhaal kan uitleggen en heb het zelfs twee keer meegemaakt dat ik vervolgens weer in de wacht wordt gezet en weer iemand anders aan de lijn krijg en voor de derde keer alles kan uitleggen
Schade afdeling: onduideliike communicatie, niet mee willen denken in oplossingen. Op 1 staat het eigen proces en daarna de koffie pauze en heel veel andere zaken en dan pas de klant. Weet niet of de beste man moeite heeft met het begrijpen van normaal Nederlands, maar antwoord geven opveen concrete vraag is hem nog nooit gelukt, het oplezen van het protocol en de regelementen kan hij daarintegen heel goed, petje af.
Komt nog bij dat hij het met de privacy van de klanten ook niet heel nauw neemt verwojzend naar de vorige berijdster incl haar volledige naam, schade verleden etc.
Afhandeling bekeuringen: vergeten bekeuringen door te sturen met alle gevolgen van dien.
Onderhoud: heb afgelopen jaar 90000km gereden en bij elke beurt/ bandenwissel was er een probleem de dealer werd er gek van.
dan weer had dealer op een verkeerde manier de leen auto aangevraagd
dan weer werd de rekening teruggestuurd
De dealer mocht twee keer de banden niet vervangen omdat er nog 0,5 mm te veel profiel opzat 1 keer bij.het omwisselen naar winterbanden en 1 keer tijdens een beurt. Waardoor ik 1 week later weer een nieuwe afspraak kan maken etc. etc
Nogmaals ik heb dit nog nooit meegemaakt, begreep dat ze bij het binnenhalen van nieuwe klanten gouden bergen beloven en zeer meewerkend zijn naar eenmaal binnen is dat afgelopen.
Klant van Zuidlease
|Correcte leasemaatschappij,
Klant van Zuidlease
|Ik ben zeer tevreden over de dienst verlening van Zuid lease
Klant van Zuidlease
|Informatie voorziening zeer goed. Tussenpersoon denkt goed mee m.b.t. wensen.
Face to face benadering als erg prettig ervaren.
Ik verwacht dat levering en communicatie tijdens contract ook zo zal verlopen.