***!! Miele zou bij me langs komen om een nieuw sluiting ga rubber te plaatsen voor mijn vaatwasser. Ik heb van tevoren netjes het probleem uiteengezet en ze zouden direct het juiste sluitingsrubber meenemen. Op locatie bleek de monteur toch het verkeerde onderdeel meegenomen te hebben. Hij gaf aan dat ik moest betalen (220€) en dat hij een dag later terug zou komen om een nieuw onderdeel te plaatsen. De monteur is nooit terug geweest en had bij Miele gemeld dat het probleem wat opgelost. Ik heb 5x met Miele gebeld om ze uit te leggen dat het probleem niet eens was aangepakt. Na lang discussiëren hebben ze weer een monteur gestuurd ie constateerde dat het rubber inderdaad niet vervangen was omdat het er oud uit zag. Hij heeft het rubber vervangen en later krijg ik doodleuk weer een factuur van 60€. Het probleem is overigens nog steeds niet verholpen. De vaatwasser lekt nog steeds. SCHAKEL NOOIT DE PEPERDURE *** VAN MIELE IN!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Peter
|
Wat is er Miele aan de hand!!!
Altijd goede producten, Altijd een zeer goede service. Daarom Altijd Miele gekocht.
MAAR, het lijkt erop dat niets van deze punten over is!!!
7 jaar gelden een nieuwe Miele wasmachine gekocht omdat we de andere na 25 jaar maar preventief hebben vervangen (was dus niet defect maar uit voorzorg).
Afgelopen mei het eerste probleem gehad. Kan natuurlijk eens voorkomen dat er iets stuk gaat. Onlangs kwam het water via de trap naar beneden.
Nu blijkt dat deze wasmachine al fouten in zich te hebben tijdens het verlaten van de fabriek. De wasmachine dient gemodificeerd te worden. Het vertrouwen in de wasmachine was weg.
Miele gevraagd om een coulance regeling. Die is er gekomen, na weken te hebben gewacht (je betaald uiteindelijk nog te veel voor een nieuwe).
Nu zijn we zes weken verder en heb nog steeds geen wasmachine en er is nog geen uitzicht wanneer de nieuwe wordt geleverd.
Tijdens de gesprekken met heel veel Miele medewerkers kom je geen stap verder. Niemand die het boeit!!!
Miele, waar zijn jullie mee bezig!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ron
|
Miele was , duidelijk was een goed merk en betrouwbaar.
De laatste jaren ervaring met veelal simpele problemen die ze wisten maar er niets van wil weten. Kapotte kruislagers nu regelmatig problemen met een aantal modellen wasmachine met steeds dezelfde storingen, als klant als je weinig wast komt de problemen niet zo gauw naar voren maar zodra je 5 keer wast in de week gaat het snel, tikkend geluid uit de kuip, onstabiel met centrifugeren. Zodra het buiten de 2 jaar fabrieksgarantie is kan je aftikken.
Normaal koste het voorrijden 95,00 nu 139.00 daar komt nog meer bij.nadat ze honderden bedrijven eruit hebben gegooid, letterlijk gegooid.
Beste ervaring is het merk ASKO die als enigste gietijzeren kruislagers heeft en de beste lagers ter wereld erin heeft zitten. En je kan deze zelfs plaatsen op houten vloeren en Miele niet. Ik kan een waslijst schrijven over deze arrogant bedrijf Miele ik stop ermee. Ik heb goede ervaringen met diversen ASKO en inmiddels de laatste jaar ook familie en vrienden, nooit meer bij zon'n werkwijze een Miele
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
R.
|
Vandaag besloten voor de laatste keer te bellen na keer op keer contact te hebben genomen met miele. Dossier was gesloten ik moest het met de standaardbrief mee doen, terwijl ik geen antwoord op mijn brief heb gekregen. Ik moest het bedrag sowieso betalen antwoord of geen antwoord. Ik zeg dat ik ze al betaald had. Ik moest ook een bewijs versturen om aan te tonen dat ik het betaald had, nou dat dacht ik dus niet. Geen antwoord op mijn brief. Dossier zomaar gesloten, terwijl ik keer op keer Miele bel. En nu ook nog eens hun administratie gaan doen. Nou ik ding is zeker. Noooit geen miele meer. Verdient nog geen cijfer 1.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
R.
|
Schandalig. Meerdere keren gebeld met miele en nog steeds geen antwoord op mijn brief en mijn extra aanvullende mail daarna. Ik heb wel intussen twee herinneringen en een brief met incassokosten gekregen.Nooooit geen miele meer.
47 Reviews Plaats review
Jan
|***!! Miele zou bij me langs komen om een nieuw sluiting ga rubber te plaatsen voor mijn vaatwasser. Ik heb van tevoren netjes het probleem uiteengezet en ze zouden direct het juiste sluitingsrubber meenemen. Op locatie bleek de monteur toch het verkeerde onderdeel meegenomen te hebben. Hij gaf aan dat ik moest betalen (220€) en dat hij een dag later terug zou komen om een nieuw onderdeel te plaatsen. De monteur is nooit terug geweest en had bij Miele gemeld dat het probleem wat opgelost. Ik heb 5x met Miele gebeld om ze uit te leggen dat het probleem niet eens was aangepakt. Na lang discussiëren hebben ze weer een monteur gestuurd ie constateerde dat het rubber inderdaad niet vervangen was omdat het er oud uit zag. Hij heeft het rubber vervangen en later krijg ik doodleuk weer een factuur van 60€. Het probleem is overigens nog steeds niet verholpen. De vaatwasser lekt nog steeds. SCHAKEL NOOIT DE PEPERDURE *** VAN MIELE IN!
Peter
|Wat is er Miele aan de hand!!!
Altijd goede producten, Altijd een zeer goede service. Daarom Altijd Miele gekocht.
MAAR, het lijkt erop dat niets van deze punten over is!!!
7 jaar gelden een nieuwe Miele wasmachine gekocht omdat we de andere na 25 jaar maar preventief hebben vervangen (was dus niet defect maar uit voorzorg).
Afgelopen mei het eerste probleem gehad. Kan natuurlijk eens voorkomen dat er iets stuk gaat. Onlangs kwam het water via de trap naar beneden.
Nu blijkt dat deze wasmachine al fouten in zich te hebben tijdens het verlaten van de fabriek. De wasmachine dient gemodificeerd te worden. Het vertrouwen in de wasmachine was weg.
Miele gevraagd om een coulance regeling. Die is er gekomen, na weken te hebben gewacht (je betaald uiteindelijk nog te veel voor een nieuwe).
Nu zijn we zes weken verder en heb nog steeds geen wasmachine en er is nog geen uitzicht wanneer de nieuwe wordt geleverd.
Tijdens de gesprekken met heel veel Miele medewerkers kom je geen stap verder. Niemand die het boeit!!!
Miele, waar zijn jullie mee bezig!!
Ron
|Miele was , duidelijk was een goed merk en betrouwbaar.
De laatste jaren ervaring met veelal simpele problemen die ze wisten maar er niets van wil weten. Kapotte kruislagers nu regelmatig problemen met een aantal modellen wasmachine met steeds dezelfde storingen, als klant als je weinig wast komt de problemen niet zo gauw naar voren maar zodra je 5 keer wast in de week gaat het snel, tikkend geluid uit de kuip, onstabiel met centrifugeren. Zodra het buiten de 2 jaar fabrieksgarantie is kan je aftikken.
Normaal koste het voorrijden 95,00 nu 139.00 daar komt nog meer bij.nadat ze honderden bedrijven eruit hebben gegooid, letterlijk gegooid.
Beste ervaring is het merk ASKO die als enigste gietijzeren kruislagers heeft en de beste lagers ter wereld erin heeft zitten. En je kan deze zelfs plaatsen op houten vloeren en Miele niet. Ik kan een waslijst schrijven over deze arrogant bedrijf Miele ik stop ermee. Ik heb goede ervaringen met diversen ASKO en inmiddels de laatste jaar ook familie en vrienden, nooit meer bij zon'n werkwijze een Miele
R.
|Vandaag besloten voor de laatste keer te bellen na keer op keer contact te hebben genomen met miele. Dossier was gesloten ik moest het met de standaardbrief mee doen, terwijl ik geen antwoord op mijn brief heb gekregen. Ik moest het bedrag sowieso betalen antwoord of geen antwoord. Ik zeg dat ik ze al betaald had. Ik moest ook een bewijs versturen om aan te tonen dat ik het betaald had, nou dat dacht ik dus niet. Geen antwoord op mijn brief. Dossier zomaar gesloten, terwijl ik keer op keer Miele bel. En nu ook nog eens hun administratie gaan doen. Nou ik ding is zeker. Noooit geen miele meer. Verdient nog geen cijfer 1.
R.
|Schandalig. Meerdere keren gebeld met miele en nog steeds geen antwoord op mijn brief en mijn extra aanvullende mail daarna. Ik heb wel intussen twee herinneringen en een brief met incassokosten gekregen.Nooooit geen miele meer.