ondertussen heb ik drie keer mijn beklag gedaan over een rekening van 119 euro die ik moest afrekenen aan de monteur in de garantie periode bij aeg service .Het loopt nu al 4weken,maar ik krijg gewoon geen reactie van hun'.Het gaat over een storing in de garantie periode ,er was een stukje glas voor de waterpomp gaan zitten waardoor de machine niet meer zijn werk kon doen,hoe is het mogelijk dat dit kan gebeuren,dit is toch gewoon een onvolkomenheid van de machine.dit hoort niet te kunnen (ik ben al 45 jaar aeg gebruiker).
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ruud
|
Onze stofzuiger van AEG daar viel steeds een wieltje af en ondanks dat AEG maar 1 garantie geeft op plastic delen hebben ze gewoon een nieuwe stofzuiger kop op gestuurd en dat noem ik top service !!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jan
|
Wij hadden een AEG wasmachine van Euro 800,= en na amper 5 jaar is het lager en de keerring van de kunststof trommel defect. Die zijn dus niet apart te repareren omdat de trommel niet van metaal is. Aangezien we 5 jaar wel een erg korte levensduur vinden, hebben we AEG geschreven en gebeld. Als "tegemoetkoming" van AEG kon hij gemaakt worden voor maar liefst Euro 460,=. Dat vinden wij niet bepaald een tegemoetkoming en we hebben de AEG direct vervangen voor een ander merk. Voor ons NOOIT meer iets van AEG. AEG LAAT JE WEL IN DE STEEK!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
de wit
|
Combimagnetron was "dood". Servicemonteur laten komen voor 99 euro / half uur, vooraf akkoord mee gegaan, kon niet anders anders kwam hij niet. Monteur had bij voorbaat al een mening zonder te kijken in het apparaat: niets aan te doen. Niet doorgemeten o.i.d., alleen losgeschroefd en met een schroevendraaier de printplaat los gewrikt ....dat hadden we zelf ook wel gekund, we halen iemand in huis die kennis/kunde had moeten hebben. Na 5 minuten gepruts was zijn conclusie wederom: niets aan te doen. Pfff.....ontzettend waardeloos en super zonde van het geld, hadden we beter kunnen besteden aan een plaatselijke elektriciën.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
H. de Vries
|
Ik heb onderstaande klacht ingediend bij AEG.
Omschrijving: Ik heb een klacht over het afbreken van de noppen van het inzetstukje voor het bovenrek van de korf
van de vaatwasser welke dienen om de kopjes en mokken op hun plaats te houden. Totaal staan er 4 van deze sets in de korf. De vaatwasser is van februari 2015. Als het apparaat 5 jaar oud was geweest kan ik mij voorstellen dat het zou kunnen afbreken maar niet na 2 1/2 jaar. Wij hebben juist een AEG genomen vanwege zijn degelijkheid. Wij hebben o.a. om deze reden ook onze wasmachine en wasdroger destijds aangeschaft als vervanging van onze oude AEG machines waarover wij zeer tevreden waren. De noppen van vaatwasser zijn van hard plastic en na een afwasbeurt liggen er af en toe enkele afgebroken stukken los in de machine, Dit kan volgens mij niet de bedoeling zijn. Op uw site zag ik dat ik ze wel kon bestellen maar dat ze nu van rubber zijn.(art. nr 1119349106) Dus volgens mij is het dan ook bij u bekend dat de oude afbreken.. Ik heb altijd veel vertrouwen in AEG gehad en hoop dat u een kosteloze oplossing kan bieden
De oplossing kwam van AEG. Helaas dit valt niet meer onder de garantie.
Voor mij is het nu duidelijk Nooit meer iets van AEG
16 Reviews Plaats review
arienol
|ondertussen heb ik drie keer mijn beklag gedaan over een rekening van 119 euro die ik moest afrekenen aan de monteur in de garantie periode bij aeg service .Het loopt nu al 4weken,maar ik krijg gewoon geen reactie van hun'.Het gaat over een storing in de garantie periode ,er was een stukje glas voor de waterpomp gaan zitten waardoor de machine niet meer zijn werk kon doen,hoe is het mogelijk dat dit kan gebeuren,dit is toch gewoon een onvolkomenheid van de machine.dit hoort niet te kunnen (ik ben al 45 jaar aeg gebruiker).
Ruud
|Onze stofzuiger van AEG daar viel steeds een wieltje af en ondanks dat AEG maar 1 garantie geeft op plastic delen hebben ze gewoon een nieuwe stofzuiger kop op gestuurd en dat noem ik top service !!
Jan
|Wij hadden een AEG wasmachine van Euro 800,= en na amper 5 jaar is het lager en de keerring van de kunststof trommel defect. Die zijn dus niet apart te repareren omdat de trommel niet van metaal is. Aangezien we 5 jaar wel een erg korte levensduur vinden, hebben we AEG geschreven en gebeld. Als "tegemoetkoming" van AEG kon hij gemaakt worden voor maar liefst Euro 460,=. Dat vinden wij niet bepaald een tegemoetkoming en we hebben de AEG direct vervangen voor een ander merk. Voor ons NOOIT meer iets van AEG. AEG LAAT JE WEL IN DE STEEK!!!
de wit
|Combimagnetron was "dood". Servicemonteur laten komen voor 99 euro / half uur, vooraf akkoord mee gegaan, kon niet anders anders kwam hij niet. Monteur had bij voorbaat al een mening zonder te kijken in het apparaat: niets aan te doen. Niet doorgemeten o.i.d., alleen losgeschroefd en met een schroevendraaier de printplaat los gewrikt ....dat hadden we zelf ook wel gekund, we halen iemand in huis die kennis/kunde had moeten hebben. Na 5 minuten gepruts was zijn conclusie wederom: niets aan te doen. Pfff.....ontzettend waardeloos en super zonde van het geld, hadden we beter kunnen besteden aan een plaatselijke elektriciën.
H. de Vries
|Ik heb onderstaande klacht ingediend bij AEG.
Omschrijving: Ik heb een klacht over het afbreken van de noppen van het inzetstukje voor het bovenrek van de korf
van de vaatwasser welke dienen om de kopjes en mokken op hun plaats te houden. Totaal staan er 4 van deze sets in de korf. De vaatwasser is van februari 2015. Als het apparaat 5 jaar oud was geweest kan ik mij voorstellen dat het zou kunnen afbreken maar niet na 2 1/2 jaar. Wij hebben juist een AEG genomen vanwege zijn degelijkheid. Wij hebben o.a. om deze reden ook onze wasmachine en wasdroger destijds aangeschaft als vervanging van onze oude AEG machines waarover wij zeer tevreden waren. De noppen van vaatwasser zijn van hard plastic en na een afwasbeurt liggen er af en toe enkele afgebroken stukken los in de machine, Dit kan volgens mij niet de bedoeling zijn. Op uw site zag ik dat ik ze wel kon bestellen maar dat ze nu van rubber zijn.(art. nr 1119349106) Dus volgens mij is het dan ook bij u bekend dat de oude afbreken.. Ik heb altijd veel vertrouwen in AEG gehad en hoop dat u een kosteloze oplossing kan bieden
De oplossing kwam van AEG. Helaas dit valt niet meer onder de garantie.
Voor mij is het nu duidelijk Nooit meer iets van AEG