Schade gemeld, je moet er zelf achteraan bellen. Dan staat de auto al bij een schade bedrijf, dan moet die ineens bij een andere schade bedrijf komen te staan (die een haal en breng service zouden hebben volgens Dutchlease, wat niet waar is).
Kortom de service is ver te zoeken, het zelfde voor de ‘vriendelijkheid’ aan de telefoon. Volgende keer toch weer naar Stern Lease.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van DutchLease
|
Prima
8.0
Het onderhoud / ondersteuning / afhandeling
De financiele en administratieve aspecten
De communicatie en informatieverstrekking
De contractuele aspecten
Klant van DutchLease
|
Inmiddels de tweede auto via Dutchlease. Daar waar contact nodig is altijd perfect geholpen.
74 Reviews Plaats review
Frederking
|Schade gemeld, je moet er zelf achteraan bellen. Dan staat de auto al bij een schade bedrijf, dan moet die ineens bij een andere schade bedrijf komen te staan (die een haal en breng service zouden hebben volgens Dutchlease, wat niet waar is).
Kortom de service is ver te zoeken, het zelfde voor de ‘vriendelijkheid’ aan de telefoon. Volgende keer toch weer naar Stern Lease.
Klant van DutchLease
|Prima
Klant van DutchLease
|Inmiddels de tweede auto via Dutchlease. Daar waar contact nodig is altijd perfect geholpen.
Klant van DutchLease
|bij Dutchlease zijn nog geen klachten ontstaan
Klant van DutchLease
|Zeer goed, uitermate tevreden.