Proef gerijden met een monteur (sala)
Praat niet veel maar super geholpen en heeft verstand van
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Anja Verveer
|
Komt er al jaren word altijd vriendelijk ontvangen en over eventuele
reparaties is altijd van te voren overleg!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
M. Seidita
|
2 jaar oude ford ka voor zijn eerste beurt (20.000 km) gebracht. Werd mij meegedeeld dat ik elk jaar moest komen en dat ie nu een dubbele beurt nodig had. Gebeld, auto klaar, kosten € 560. Gevraagd wat er dan extra gedaan was, antwoord; de remmen. Wat heeft u gedaan met de remmen? Antwoord; we hebben de remmen gedaan. Nogmaals gevraagd of de blokken schijven of de remolie was vervangen, geen antwoord. Gezegd dat ik alle kosten na zou vragen en dat ik de auto niet op zou halen, antwoord; U kunt niet alle kosten opvragen het betreffen originele ford onderdelen. Aangegeven dat we het over een standaard beurt voor een zgan ford ka hebben en niet over een maybach. Meneer ik ga kijken wat ik voor u kan doen. Hoop geratel op de achtergrond en de rekening ging van € 560 naar € 340 onder de voorwaarde dat ik wel een tevreden klant zou blijven. Ja natuurlijk hoor, nooit meer terug geweest.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Eelko de Groot
|
In juni mijn auto gebracht en daar de duurste onderhoudsbeurt laten uitvoeren van euro 510,-. Ik heb mijn auto schadevrij afgeleverd, maar ik krijg hem terug met twee kleine schades.
Ik ben met en twee keer in gesprek gegaan. Die twee gesprekken waren voor mij heel onplezierig. Dat was niet alleen omdat ze zeiden dat de schade er al op zat en dat deze zichtbaar zou zijn geworden vanwege een ongevraagde wasstraatbeurt buiten het terrein, maar ook omdat ze meteen op een vervelende manier in de verdediging schoten. Ik heb later nog gemaild met de vestigingsmanager, die was duidelijk vriendelijker, maar ze willen geen verantwoordelijk voor nemen en zij geven zelfs aan dat parkeren voor eigen risico is. Er werd gezegd dat dit ook staat aangegeven als het terrein wordt opgereden. Wat ze wel willen doen is de schade kosteloos wegstippen met een stift, maar de gehele schade verwijderen is voor hen geen optie.
Als je het mij vraagt zou ik niet bij Ardea of tegenwoordig Stern je auto afleveren voor een onderhoudsbeurt of dergelijke. Zoals ze zelf al aangeven, lijkt het erop dat zij sowieso geen verantwoordelijkheid voor schades willen nemen, dit omdat parkeren voor eigen risico is (dit is al gek want iemand laat wel zijn auto in beheer bij een ander).
In mijn beleving ben je dus wel goed om veel te betalen voor een onderhoudsbeurt en andere zaken, maar zodra de auto terugkomt met schade wordt dit onder de noemer gebruikersschade gezet.
Ik ben ook heel erg teleurgesteld in Ardea/Stern en ik ga mijn binnenkort nieuwe geplande auto zeker niet daar kopen.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ford
|
Heel herkenbaar allemaal,ik denk dat
Dit de werkwijze van stern is.
Auto gekocht en 600 extra betaald voor afleverpakket ,de auto zou onderhoud krijgen waar hij aan toe was(in mijn geval grote beurt) en hij zou gepoetst worden .
Ook met de verkoop een paar mankementjes doorgegeven.
Prima tot zover .
Nog paar vragen via mail werd niet op gereageerd .
Met ophalen waren de paar doorgegeven dingetjes niet uitgevoerd .
En bij thuiskomst bleek dat de auto een budget motorcraft beurtje gehad had!!
Nu blijkt later nog dat de auto schade gehad heeft!! En dit is zeer slordig gemaakt ...en nergens is dit vermeld ook met het kopen van de auto heb ik er naar gevraagd en nee hij had geen schade gehad werd er verteld .
Een originele Ford dealer praten we over!!
Nu heb ik een schade verleden gevraagd aan de dealer stern maar ze reageren nergens meer op...
15 Reviews Plaats review
Tom de Bruijckere
|Proef gerijden met een monteur (sala)
Praat niet veel maar super geholpen en heeft verstand van
Anja Verveer
|Komt er al jaren word altijd vriendelijk ontvangen en over eventuele
reparaties is altijd van te voren overleg!
M. Seidita
|2 jaar oude ford ka voor zijn eerste beurt (20.000 km) gebracht. Werd mij meegedeeld dat ik elk jaar moest komen en dat ie nu een dubbele beurt nodig had. Gebeld, auto klaar, kosten € 560. Gevraagd wat er dan extra gedaan was, antwoord; de remmen. Wat heeft u gedaan met de remmen? Antwoord; we hebben de remmen gedaan. Nogmaals gevraagd of de blokken schijven of de remolie was vervangen, geen antwoord. Gezegd dat ik alle kosten na zou vragen en dat ik de auto niet op zou halen, antwoord; U kunt niet alle kosten opvragen het betreffen originele ford onderdelen. Aangegeven dat we het over een standaard beurt voor een zgan ford ka hebben en niet over een maybach. Meneer ik ga kijken wat ik voor u kan doen. Hoop geratel op de achtergrond en de rekening ging van € 560 naar € 340 onder de voorwaarde dat ik wel een tevreden klant zou blijven. Ja natuurlijk hoor, nooit meer terug geweest.
Eelko de Groot
|In juni mijn auto gebracht en daar de duurste onderhoudsbeurt laten uitvoeren van euro 510,-. Ik heb mijn auto schadevrij afgeleverd, maar ik krijg hem terug met twee kleine schades.
Ik ben met en twee keer in gesprek gegaan. Die twee gesprekken waren voor mij heel onplezierig. Dat was niet alleen omdat ze zeiden dat de schade er al op zat en dat deze zichtbaar zou zijn geworden vanwege een ongevraagde wasstraatbeurt buiten het terrein, maar ook omdat ze meteen op een vervelende manier in de verdediging schoten. Ik heb later nog gemaild met de vestigingsmanager, die was duidelijk vriendelijker, maar ze willen geen verantwoordelijk voor nemen en zij geven zelfs aan dat parkeren voor eigen risico is. Er werd gezegd dat dit ook staat aangegeven als het terrein wordt opgereden. Wat ze wel willen doen is de schade kosteloos wegstippen met een stift, maar de gehele schade verwijderen is voor hen geen optie.
Als je het mij vraagt zou ik niet bij Ardea of tegenwoordig Stern je auto afleveren voor een onderhoudsbeurt of dergelijke. Zoals ze zelf al aangeven, lijkt het erop dat zij sowieso geen verantwoordelijkheid voor schades willen nemen, dit omdat parkeren voor eigen risico is (dit is al gek want iemand laat wel zijn auto in beheer bij een ander).
In mijn beleving ben je dus wel goed om veel te betalen voor een onderhoudsbeurt en andere zaken, maar zodra de auto terugkomt met schade wordt dit onder de noemer gebruikersschade gezet.
Ik ben ook heel erg teleurgesteld in Ardea/Stern en ik ga mijn binnenkort nieuwe geplande auto zeker niet daar kopen.
Ford
|Heel herkenbaar allemaal,ik denk dat
Dit de werkwijze van stern is.
Auto gekocht en 600 extra betaald voor afleverpakket ,de auto zou onderhoud krijgen waar hij aan toe was(in mijn geval grote beurt) en hij zou gepoetst worden .
Ook met de verkoop een paar mankementjes doorgegeven.
Prima tot zover .
Nog paar vragen via mail werd niet op gereageerd .
Met ophalen waren de paar doorgegeven dingetjes niet uitgevoerd .
En bij thuiskomst bleek dat de auto een budget motorcraft beurtje gehad had!!
Nu blijkt later nog dat de auto schade gehad heeft!! En dit is zeer slordig gemaakt ...en nergens is dit vermeld ook met het kopen van de auto heb ik er naar gevraagd en nee hij had geen schade gehad werd er verteld .
Een originele Ford dealer praten we over!!
Nu heb ik een schade verleden gevraagd aan de dealer stern maar ze reageren nergens meer op...