Rond 17-10-2020 zie ik een rode Citroën ds staan leuke wagen om te zien mijn interesse is gewekt .
Ik ga op het net informatie over dit model DS zoekenden wat blijkt de Distributieketting gebruikt in 2011 levert problemen op en met een coulance aktie van Citroën werden ze kosteloos vervangen .
Bij na vraag bij deze auto niet wel wordt dringend aangegeven dit wel te doen en de in en uitlaat schoon te maken .
Dit voorgelegd aan de verkoper en dan krijg je het antwoord onze monteur heeft de ketting gezien en hij is goed ik wijs hem op het advies van zijn mededealer geen antwoord .
Het niet geven van geen antwoord woddrt later gekwalificeerd door de bedrijfsleider als zijnde wij gaan niet met de klant in discussie omdat wij haar of zij als ambassadeur voor ons willen winnen.
Ruim een week later meldt de verkoper zich weer stuur wat foto,s en ik maak een scherpe offerte , heb ik dus niet ongevraagd .
Maar ik stel wel de vraag hoe nu met de ketting wederom geen antwoord .
Stuur een mail met de opmerking dat ik het geheel onzakelijk vind krijg van de bedrijfsleider dat het antwoord als is gegeven man schijnt niet te begrijpen dat zijn antwoord niet naar te vredenheid was van zijn klant .
Even over de ketting de ketting gaf problemen die in het meest ongunstige geval een behoorlijke schade post zou kunnen opleveren het vervelende het Motorhuis Forenpark weet dit maar doet er niets mee.
HEt probleem wordt afgewenteld op de klant een Citroën met eventuele klachten wordt niet hersteld maar door verkocht en het personeel wil dat je je mond houdt en ambassadeur wordt
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Anka Smit
|
Vanuit het oosten naar Den Haag om naar een C3 occasion te kijken na telefonisch contact. Super geholpen door personeel en voor mijn gevoel een goede deal gesloten. Op vraag of auto binnen 2 dagen klaar kon zijn werd direct actie ondernomen. Vandaag met mijn nieuwe aanwinst na goede uitleg etc weer terug naar het oosten gereden met heel veel plezier. C3 reed heerlijk.
Hoop er lange tijd van te mogen genieten.
Groetjes Anka Smit
PS de fles drank die mij maandag beloofd is lag niet in de auto
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Paul
|
Geweldige service. Heb een peugeot 308cc daar gekocht en wat problemen gehad met de turbo etc. Ik ben wederom geweldig geholpen door Mathys en Marjo. Ook als je geen Citroën rijdt is het een top bedrijf.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Motorhuis Forepark
|
Zeer prettig geholpen. Zeker een aanrader Het motorhuis forepark!
253 Reviews Plaats review
T.Duivesteijn
|Rond 17-10-2020 zie ik een rode Citroën ds staan leuke wagen om te zien mijn interesse is gewekt .
Ik ga op het net informatie over dit model DS zoekenden wat blijkt de Distributieketting gebruikt in 2011 levert problemen op en met een coulance aktie van Citroën werden ze kosteloos vervangen .
Bij na vraag bij deze auto niet wel wordt dringend aangegeven dit wel te doen en de in en uitlaat schoon te maken .
Dit voorgelegd aan de verkoper en dan krijg je het antwoord onze monteur heeft de ketting gezien en hij is goed ik wijs hem op het advies van zijn mededealer geen antwoord .
Het niet geven van geen antwoord woddrt later gekwalificeerd door de bedrijfsleider als zijnde wij gaan niet met de klant in discussie omdat wij haar of zij als ambassadeur voor ons willen winnen.
Ruim een week later meldt de verkoper zich weer stuur wat foto,s en ik maak een scherpe offerte , heb ik dus niet ongevraagd .
Maar ik stel wel de vraag hoe nu met de ketting wederom geen antwoord .
Stuur een mail met de opmerking dat ik het geheel onzakelijk vind krijg van de bedrijfsleider dat het antwoord als is gegeven man schijnt niet te begrijpen dat zijn antwoord niet naar te vredenheid was van zijn klant .
Even over de ketting de ketting gaf problemen die in het meest ongunstige geval een behoorlijke schade post zou kunnen opleveren het vervelende het Motorhuis Forenpark weet dit maar doet er niets mee.
HEt probleem wordt afgewenteld op de klant een Citroën met eventuele klachten wordt niet hersteld maar door verkocht en het personeel wil dat je je mond houdt en ambassadeur wordt
Anka Smit
|Vanuit het oosten naar Den Haag om naar een C3 occasion te kijken na telefonisch contact. Super geholpen door personeel en voor mijn gevoel een goede deal gesloten. Op vraag of auto binnen 2 dagen klaar kon zijn werd direct actie ondernomen. Vandaag met mijn nieuwe aanwinst na goede uitleg etc weer terug naar het oosten gereden met heel veel plezier. C3 reed heerlijk.
Hoop er lange tijd van te mogen genieten.
Groetjes Anka Smit
PS de fles drank die mij maandag beloofd is lag niet in de auto
Paul
|Geweldige service. Heb een peugeot 308cc daar gekocht en wat problemen gehad met de turbo etc. Ik ben wederom geweldig geholpen door Mathys en Marjo. Ook als je geen Citroën rijdt is het een top bedrijf.
Klant van Motorhuis Forepark
|Zeer prettig geholpen. Zeker een aanrader Het motorhuis forepark!
Klant van Motorhuis Forepark
|Prima