In het algemeen prima service en klantvriendelijkheid.
9.0
De contractuele aspecten
Sturing
De financiele en administratieve aspecten
De communicatie en informatieverstrekking
Het onderhoud / ondersteuning / afhandeling
Klant van Business Car Autolease
|
Er kan omtrent "mijn" leasemaatschappij alleen vermeld worden dat ze doen wat ze beloven: een auto beschikbaar stellen.
Het leasetarief is acceptabel. Een punt van ergernis zijn de administratiekosten die worden berekend als er een bekeuring wordt doorberekend. Bij een boete van € 30,- zijn de administratie kosten (overheid en lease mij) meer dan 50 % van de (over het algemeen kinderachtige) boete.
Van de lease mij. (maar ook van de staat) is dit op irritante wijze geld harken. Als leaserijder kun je er niks tegen doen. (behalve, om de kosten van de lease mij. te voorkomen; niet leasen en dat overweeg ik dan ook serieus)
7.0
De contractuele aspecten
De financiele en administratieve aspecten
De communicatie en informatieverstrekking
Het onderhoud / ondersteuning / afhandeling
Klant van Business Car Autolease
|
Het contact met de leasemij is minimaal, alleen als er bekeuringen binnenkomen wordt er met berekenig van administratiekosten een "rekening" gestuurd die met het salaris wordt verrekend, een ergernis van de eerste orde !!!
Of de medewerkers klantvriendelijk zijn is me totaal onbekend. Sympathiek vind ik de leasmij. in ieder geval niet.
Alle gemaakte afspraken worden, tot nu toe zonder mankeren, nagekomen.
Adviezen of informatie is duidelijk maar na het in ontvangst nemen van de auto is er geen advies of info verstrekt .
7 Reviews Plaats review
Klant van Business Car Autolease
|Redelijk tevreden. Communicatie traag.
Klant van Business Car Autolease
|In het algemeen prima service en klantvriendelijkheid.
Klant van Business Car Autolease
|Er kan omtrent "mijn" leasemaatschappij alleen vermeld worden dat ze doen wat ze beloven: een auto beschikbaar stellen.
Het leasetarief is acceptabel. Een punt van ergernis zijn de administratiekosten die worden berekend als er een bekeuring wordt doorberekend. Bij een boete van € 30,- zijn de administratie kosten (overheid en lease mij) meer dan 50 % van de (over het algemeen kinderachtige) boete.
Van de lease mij. (maar ook van de staat) is dit op irritante wijze geld harken. Als leaserijder kun je er niks tegen doen. (behalve, om de kosten van de lease mij. te voorkomen; niet leasen en dat overweeg ik dan ook serieus)
Klant van Business Car Autolease
|Het contact met de leasemij is minimaal, alleen als er bekeuringen binnenkomen wordt er met berekenig van administratiekosten een "rekening" gestuurd die met het salaris wordt verrekend, een ergernis van de eerste orde !!!
Of de medewerkers klantvriendelijk zijn is me totaal onbekend. Sympathiek vind ik de leasmij. in ieder geval niet.
Alle gemaakte afspraken worden, tot nu toe zonder mankeren, nagekomen.
Adviezen of informatie is duidelijk maar na het in ontvangst nemen van de auto is er geen advies of info verstrekt .