Weinig contact gehad met de lease maatschappij. Eind van het jaar gaat de auto er uit en ga ik over op een andere lease maatschappij. Binnenmaas blijk ditmaal (gelukkig) te duur voor de nieuwe auto.
Helaas blijft dit een lastige maatschappij, ze dwingen service af te nemen bij hun eigen filialen. Zelfs voor ruitenwissers mag je naar hun eigen dealer rijden.
3.0
De financiele en administratieve aspecten
Het onderhoud / ondersteuning / afhandeling
De contractuele aspecten
De communicatie en informatieverstrekking
Klant van Binnenmaas Leasing
|
Weinig contact, alles is moeilijk. Rij nog steeds met navi software uit 2009 terwijl mijn auto in 2011 geleverd is. Dit word door de leasemaatschappij geweigerd om te updaten. Dit moet ik zelf maar betalen á 160eur.
5.0
De communicatie en informatieverstrekking
Het onderhoud / ondersteuning / afhandeling
De contractuele aspecten
De financiele en administratieve aspecten
Klant van Binnenmaas Leasing
|
Dit jaar weinig contact met de leasemaatschappij gehad. Geen schade gereden en ook geen aparte reparaties. Geen goede of slechte ervaringen dus.
6.0
Het onderhoud / ondersteuning / afhandeling
De communicatie en informatieverstrekking
De contractuele aspecten
De financiele en administratieve aspecten
Klant van Binnenmaas Leasing
|
Heb gelukkig de leasemaatschappij bijna nooit nodig. Aangezien de leasemaatschappij behoorlijk klein is ben ik wel bekend met de twee personeelsleden.
Over het algemeen word men redelijk snel geholpen bij problemen/ klachten. behalve als het ze geld dreigt te kosten, dan is er ineens niet veel meer mogelijk.
Zolang de auto het blijft doen, is het een prima leasemaatschappij, als je de prijs die ze vragen voor lief wilt nemen.
5 Reviews Plaats review
Klant van Binnenmaas Leasing
|Weinig contact gehad met de lease maatschappij. Eind van het jaar gaat de auto er uit en ga ik over op een andere lease maatschappij. Binnenmaas blijk ditmaal (gelukkig) te duur voor de nieuwe auto.
Helaas blijft dit een lastige maatschappij, ze dwingen service af te nemen bij hun eigen filialen. Zelfs voor ruitenwissers mag je naar hun eigen dealer rijden.
Klant van Binnenmaas Leasing
|Weinig contact, alles is moeilijk. Rij nog steeds met navi software uit 2009 terwijl mijn auto in 2011 geleverd is. Dit word door de leasemaatschappij geweigerd om te updaten. Dit moet ik zelf maar betalen á 160eur.
Klant van Binnenmaas Leasing
|Dit jaar weinig contact met de leasemaatschappij gehad. Geen schade gereden en ook geen aparte reparaties. Geen goede of slechte ervaringen dus.
Klant van Binnenmaas Leasing
|Heb gelukkig de leasemaatschappij bijna nooit nodig. Aangezien de leasemaatschappij behoorlijk klein is ben ik wel bekend met de twee personeelsleden.
Over het algemeen word men redelijk snel geholpen bij problemen/ klachten. behalve als het ze geld dreigt te kosten, dan is er ineens niet veel meer mogelijk.
Zolang de auto het blijft doen, is het een prima leasemaatschappij, als je de prijs die ze vragen voor lief wilt nemen.