Wij hebben anderhalf jaar geleden een nieuwe showroomkeuken gekocht met ATAG inbouwapparatuur. De verkoper gaf aan dat er twee jaar garantie op de inbouwapparatuur zit. Recent zijn er problemen ontstaan met de vaatwasser. De onderbak van de vaatwasser stroomt vol met water en de pomp blijft draaien en slaat niet meer af. De vaatwasser wil niet meer zijn programma's draaien en zit in storing. Even telefoontje gehad met ATAG waarin er werd gevraagd naar de aankoopdatum van de keuken. Omdat de keuken anderhalf jaar geleden is gekocht viel de storing volgens de medewerker onder de garantieperiode van 2 jaar. Monteur kwam keurig een paar dagen later en de storing was een poosje verholpen. Helaas was de storing na een paar weken weer helemaal terug. Weer gebeld met ATAG en een paar dagen later weer dezelfde monteur erbij gehad. Probleem kort verholpen maar na een paar dagen weer terug. Weer gebeld met Atag en voor de derde keer monteur erbij. Deze monteur heeft wat onderdelen verwangen en alles leek in orde. Maar tot onze verbazing was het probleem weer helemaal terug na een paar week. Inmiddels zaten wij al weken lang met een defecte vaatwasser. Weer contact met ATAG en toen begon het drama. Er werd gezegd door een mevrouw die mij nauwelijks liet uitpraten dat de vaatwasser vervangen kon worden maar dat er gewoon moest worden betaald voor een nieuwe vaatwasser. De reden was dat aan de hand van het serienummer kon worden vastgesteld dat de vaatwasser ouder was dan 2 jaar. Er was daarom geen sprake van garantie volgens deze mevrouw. Ondanks dat we de keuken slechts anderhalf jaar geleden hadden gekocht zat er dus volgens haar geen garantie op. Drie keer is er een storingsmonteur ingepland onder garantie maar nu de vaatwasser vervangen moest worden is er plotseling geen sprake meer van garantie. Volgens deze mevrouw van ATAG maakte de aankoopdatum niets uit, het ging om de leeftijd van het toestel dat aan de hand van het serienummer bij ATAG bekend is. Dit mag volgens mij helemaal niet want volgens mij heb je als consument recht op garantie vanaf aankoopdatum. Al met al is dit voor ons een zeer teleurstellende ervaring en hebben wij de handdoek maar in de ring gegooid. We hebben de vaatwasser inmiddels vervangen voor een vaatwasser van een ander merk en zullen nooit meer overwegen apparatuur van ATAG aan te schaffen. Ik wil iedereen waarschuwen om voorzichtig te zijn met de merken ATAG, Pelgrim en Whirlpool. Deze merken vallen onder ATAG Nederland en je hebt met dezelfde waardeloze klantenservice te maken. Boeven zijn het.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
N. Rood
|
Atag apparatuur op voorspraak Bruynzeel Keukens. Aan elk apparaat mankeerde wel iets. Na 1 jaar vriezer vervangen. Na 4 jaar vaatwasser. Koelkast reageert nauwelijks op instelschijf en blijft hangen rond 8 graden. Induxtieplaat geeft hoogfrequente herrie. Afzuiger wil slecht uitgaan. Kosten ovenlichtje 80 euro. Nimmer nooit meer Atag.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ronald
|
Nadat ik er een zooitje van gemaakt had heeft servicemedewerker Daniël *** mij op heldere wijze van alle problemen ontdaan: internetverbinding hersteld, hardnekkige foutmelding opgelost, fabrieksinstellingen hersteld, en als klap op de vuurpijl de instellingen aangepast op onze persoonlijke situatie. Alle problemen opgelost, en de ketel draait weer als een lier!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Martin
|
Ik had een nieuwe rooster met filter met mijn afzuigkap nodig. Ik heb deze besteld via de afd onderdelen. Heb er zelfs een foto meegezonden. Ik kreeg twee maal de verkeerde op gestuurd. Bij de derde keer kreeg ik er 2 opgestuurd terwijl ik er 1 had gevraagd. Omdat ik de helpdesk steeds moest bellen voor een retourformulier heeft mij dit 2 uur bel tegoed gekost. De 2e keer was buitensporig met 1 uur in de wacht ik ging van 5 wachtenden naar de eerstvolgende dit duurde nog 25 minuten. De laatste keer heb ik mijn ongenoegen hierover geuit maar er kwam geen tegemoetkoming en begrip. Hierdoor zal ik in de toekomst zeker geen gebruik meer maken van de desbetreffende merken dus atag en pelgrim. Ik zal mijn zeer slechte ervaringen delen en waarschuwen met familie vrienden en kennissen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sharon
|
Mijn koel/vriescombinatie is van de 1 op andere dag kapot gegaan na 2,5 jaar (uiteraard net buiten de garantie van 2 jaar). Koelde niet meer.
Contact opgenomen met de service afdeling.
Voor 40 euro kon ik de garantie verlengen en zou er een monteur langs komen om de koelkast te maken. Hiervoor zou ik dan wel 71,50 voorrijkosten moeten betalen. De dame aan de telefoon zou er spoed achter zetten. Ik heb gevraagd of ik dit op de mail kon krijgen, dat kon niet want ik moest het maar met de monteur regelen. Na zelf nog een aantal keer gebeld te hebben kwam de monteur na 1,5 week. Meneer stond binnen 5 minuten weer buiten met de mededeling dat de koelkast niet te maken valt en ik een nieuwe zou krijgen. Hij zou dit doorspelen aan atag/etna gezien hij van een extern bedrijf was.
Na een week nog niet gehoord. Ik zelf maar weer gebeld, ze gingen er achteraan en zouden me diezelfde dag nog terug bellen. Uiteraard is dit niet gebeurd, dus de volgende ochtend zelf maar weer gebeld.
Toen werd me een aanbod via de mail gedaan. Een nieuwe koelkast voor 125 euro! Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en kreeg een ander aanbod. Intussen zijn we 3 weken onderweg en nog geen steek verder.
Voor mij nooit geen etna/atag meer. Wat een slechte service!
75 Reviews Plaats review
Havekes
|Wij hebben anderhalf jaar geleden een nieuwe showroomkeuken gekocht met ATAG inbouwapparatuur. De verkoper gaf aan dat er twee jaar garantie op de inbouwapparatuur zit. Recent zijn er problemen ontstaan met de vaatwasser. De onderbak van de vaatwasser stroomt vol met water en de pomp blijft draaien en slaat niet meer af. De vaatwasser wil niet meer zijn programma's draaien en zit in storing. Even telefoontje gehad met ATAG waarin er werd gevraagd naar de aankoopdatum van de keuken. Omdat de keuken anderhalf jaar geleden is gekocht viel de storing volgens de medewerker onder de garantieperiode van 2 jaar. Monteur kwam keurig een paar dagen later en de storing was een poosje verholpen. Helaas was de storing na een paar weken weer helemaal terug. Weer gebeld met ATAG en een paar dagen later weer dezelfde monteur erbij gehad. Probleem kort verholpen maar na een paar dagen weer terug. Weer gebeld met Atag en voor de derde keer monteur erbij. Deze monteur heeft wat onderdelen verwangen en alles leek in orde. Maar tot onze verbazing was het probleem weer helemaal terug na een paar week. Inmiddels zaten wij al weken lang met een defecte vaatwasser. Weer contact met ATAG en toen begon het drama. Er werd gezegd door een mevrouw die mij nauwelijks liet uitpraten dat de vaatwasser vervangen kon worden maar dat er gewoon moest worden betaald voor een nieuwe vaatwasser. De reden was dat aan de hand van het serienummer kon worden vastgesteld dat de vaatwasser ouder was dan 2 jaar. Er was daarom geen sprake van garantie volgens deze mevrouw. Ondanks dat we de keuken slechts anderhalf jaar geleden hadden gekocht zat er dus volgens haar geen garantie op. Drie keer is er een storingsmonteur ingepland onder garantie maar nu de vaatwasser vervangen moest worden is er plotseling geen sprake meer van garantie. Volgens deze mevrouw van ATAG maakte de aankoopdatum niets uit, het ging om de leeftijd van het toestel dat aan de hand van het serienummer bij ATAG bekend is. Dit mag volgens mij helemaal niet want volgens mij heb je als consument recht op garantie vanaf aankoopdatum. Al met al is dit voor ons een zeer teleurstellende ervaring en hebben wij de handdoek maar in de ring gegooid. We hebben de vaatwasser inmiddels vervangen voor een vaatwasser van een ander merk en zullen nooit meer overwegen apparatuur van ATAG aan te schaffen. Ik wil iedereen waarschuwen om voorzichtig te zijn met de merken ATAG, Pelgrim en Whirlpool. Deze merken vallen onder ATAG Nederland en je hebt met dezelfde waardeloze klantenservice te maken. Boeven zijn het.
N. Rood
|Atag apparatuur op voorspraak Bruynzeel Keukens. Aan elk apparaat mankeerde wel iets. Na 1 jaar vriezer vervangen. Na 4 jaar vaatwasser. Koelkast reageert nauwelijks op instelschijf en blijft hangen rond 8 graden. Induxtieplaat geeft hoogfrequente herrie. Afzuiger wil slecht uitgaan. Kosten ovenlichtje 80 euro. Nimmer nooit meer Atag.
Ronald
|Nadat ik er een zooitje van gemaakt had heeft servicemedewerker Daniël *** mij op heldere wijze van alle problemen ontdaan: internetverbinding hersteld, hardnekkige foutmelding opgelost, fabrieksinstellingen hersteld, en als klap op de vuurpijl de instellingen aangepast op onze persoonlijke situatie. Alle problemen opgelost, en de ketel draait weer als een lier!
Martin
|Ik had een nieuwe rooster met filter met mijn afzuigkap nodig. Ik heb deze besteld via de afd onderdelen. Heb er zelfs een foto meegezonden. Ik kreeg twee maal de verkeerde op gestuurd. Bij de derde keer kreeg ik er 2 opgestuurd terwijl ik er 1 had gevraagd. Omdat ik de helpdesk steeds moest bellen voor een retourformulier heeft mij dit 2 uur bel tegoed gekost. De 2e keer was buitensporig met 1 uur in de wacht ik ging van 5 wachtenden naar de eerstvolgende dit duurde nog 25 minuten. De laatste keer heb ik mijn ongenoegen hierover geuit maar er kwam geen tegemoetkoming en begrip. Hierdoor zal ik in de toekomst zeker geen gebruik meer maken van de desbetreffende merken dus atag en pelgrim. Ik zal mijn zeer slechte ervaringen delen en waarschuwen met familie vrienden en kennissen.
Sharon
|Mijn koel/vriescombinatie is van de 1 op andere dag kapot gegaan na 2,5 jaar (uiteraard net buiten de garantie van 2 jaar). Koelde niet meer.
Contact opgenomen met de service afdeling.
Voor 40 euro kon ik de garantie verlengen en zou er een monteur langs komen om de koelkast te maken. Hiervoor zou ik dan wel 71,50 voorrijkosten moeten betalen. De dame aan de telefoon zou er spoed achter zetten. Ik heb gevraagd of ik dit op de mail kon krijgen, dat kon niet want ik moest het maar met de monteur regelen. Na zelf nog een aantal keer gebeld te hebben kwam de monteur na 1,5 week. Meneer stond binnen 5 minuten weer buiten met de mededeling dat de koelkast niet te maken valt en ik een nieuwe zou krijgen. Hij zou dit doorspelen aan atag/etna gezien hij van een extern bedrijf was.
Na een week nog niet gehoord. Ik zelf maar weer gebeld, ze gingen er achteraan en zouden me diezelfde dag nog terug bellen. Uiteraard is dit niet gebeurd, dus de volgende ochtend zelf maar weer gebeld.
Toen werd me een aanbod via de mail gedaan. Een nieuwe koelkast voor 125 euro! Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en kreeg een ander aanbod. Intussen zijn we 3 weken onderweg en nog geen steek verder.
Voor mij nooit geen etna/atag meer. Wat een slechte service!