'Winnaars' Slechtste Service Award 2015

Wie moet zijn Service echt verbeteren? Op 28 mei hebben we op Opiness gekeken wie de slechtst scorende bedrijven zijn volgens consumenten.

SA-SLECHTSTE-2015.png

Op Opiness tonen wij graag wie de beste bedrijven zijn in jouw buurt of in het land. Door middel van de reviews met rapportcijfer ontstaat er een mooie ranglijst opgebouwd door de meningen van echte klanten. Echter ontstaat er ook een lijst op Opiness van de partijen die het niet goed doen volgens klanten, ofwel de bedrijven die slechte service leveren en lage rapportcijfers ontvangen.

Wie zijn de top 5 slechtst presterende bedrijven in 2015 volgens consumenten op Opiness:

  1. DHL 2,1 op basis van 66 reviews
  2. Pretium 2,7 op basis van 57 reviews
  3. Belastingdienst 2,7 op basis van 68 reviews
  4. Post NL 3,5 op basis van 170 reviews
  5. Postcodeloterij 3,9 op basis van 205 reviews

De Slechtste Service Award gaat naar bedrijven met het laagste rapportcijfer op 27 mei 2015 en minimaal 50 reviews.

Het persbericht is hier te lezen.

 

Welke andere bedrijven zitten in de gevarenzone volgens klanten?

Lotto 2,6 (36 reviews)

Nationale Nederlanden 2,7 (44 reviews)

Otto 4,6 (67 reviews)

Canal Digitaal  4,8 (66 reviews)

Groupon 4,8 (46 reviews)

Arriva 4,8 (41 reviews)

RET  5,3 (30 reviews)

Veolia 5,1 (29 reviews)

GVB 5,2 (31 reviews)

Neckermann.com 5,3 (73 reviews)

Connexion  5,4 (65 reviews)

NS 5,4 (351 reviews)