Altijd dezelfde leugen "u was niet thuis" terwijl je netjes urenlang thuis zit te wachten. Nog nooit een bezorger gezien. Pakketophaalpuntservice is betere beschrijving dan bezorgservice
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anika
|
Waardeloze bezorgservice.
Keer op keer ben ik volgens de bezorger niet thuis.
Maar geloof dat mijn negatieve recentie niet zoveel nut heeft zoals wat ik hier allemaal lees en het maar fout blijft gaan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
R.Sirre
|
** bedrijf die zegt het pakket bezorgd re hebben maar niet eens in de buurt zijn geweest. Camera's registreren hier alles maar geen post nl bezorgen die beweert echt voor de deur gestaan te hebben. Bij het bellen van de klanten service kunnen ze als voor je doen behalve je helpen dat staat niet de procedures . Het slechte bedrijf ever qua bezorgen. Dit is nu al de 5e keer dat het zo gaat.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marco
|
Waardeloos bedrijf,boycot Postnl.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
collin
|
Ik ga ze gewoon blijven schrijven. Dit is nu het 4de pakket op rij in ruim een jaar tijd(probeer zo min mogelijk via postnl te bestellen) dat niet word bezorgd.
Hoe kan het in godsnaam 4x op rij fout gaan en kunnen alle andere bedrijven hun 10talle leveringen wel allemaal nakomen? Ik betaal verdomme om mijn eigen pakket op kilometers afstand per fiets op te halen. En dan wil ik telefonisch weigeren, vraag ik of die beste bezorger niet een keer zijn werk zelf kan doen en het pakket ditmaal echt wilt bezorgen. Maar dat is niet mogelijk? Jullie zijn een postorder bedrijf het is jullie werk?! ik kan er werkelijk met mijn hoofd niet bij hoe grote rotzooi het bij jullie is.
536 Reviews Plaats review
collin
|Altijd dezelfde leugen "u was niet thuis" terwijl je netjes urenlang thuis zit te wachten. Nog nooit een bezorger gezien. Pakketophaalpuntservice is betere beschrijving dan bezorgservice
Anika
|Waardeloze bezorgservice.
Keer op keer ben ik volgens de bezorger niet thuis.
Maar geloof dat mijn negatieve recentie niet zoveel nut heeft zoals wat ik hier allemaal lees en het maar fout blijft gaan.
R.Sirre
|** bedrijf die zegt het pakket bezorgd re hebben maar niet eens in de buurt zijn geweest. Camera's registreren hier alles maar geen post nl bezorgen die beweert echt voor de deur gestaan te hebben. Bij het bellen van de klanten service kunnen ze als voor je doen behalve je helpen dat staat niet de procedures . Het slechte bedrijf ever qua bezorgen. Dit is nu al de 5e keer dat het zo gaat.
Marco
|Waardeloos bedrijf,boycot Postnl.
collin
|Ik ga ze gewoon blijven schrijven. Dit is nu het 4de pakket op rij in ruim een jaar tijd(probeer zo min mogelijk via postnl te bestellen) dat niet word bezorgd.
Hoe kan het in godsnaam 4x op rij fout gaan en kunnen alle andere bedrijven hun 10talle leveringen wel allemaal nakomen? Ik betaal verdomme om mijn eigen pakket op kilometers afstand per fiets op te halen. En dan wil ik telefonisch weigeren, vraag ik of die beste bezorger niet een keer zijn werk zelf kan doen en het pakket ditmaal echt wilt bezorgen. Maar dat is niet mogelijk? Jullie zijn een postorder bedrijf het is jullie werk?! ik kan er werkelijk met mijn hoofd niet bij hoe grote rotzooi het bij jullie is.