Weer een super negatieve ervaring met Post NL.
Dit is de zoveelste beoordeling van dit bedrijf, nou ja bedrijf eerder een apeninstelling.
Het gaat met het bezorgen nooit goed, normaal krijg ik een bericht dat ik niet thuis zou zijn geweest en dat het afleveren niet is gelukt en klaar ligt op een afhaalpunt.
Nu is er iets nieuws, het pakketje is bezorgt!! Jawel, de eerste keer sinds de laatste 20 bestellingen, top.
Och nee toch niet, niets in de brievenbus, niet bij de buren, nergens. Dan maar even bellen met Post NL, nee wij kunnen u nu niet helpen, u moet 2 dagen wachten. Daarna kunnen wij, indien het pakketje er nog niet is, een onderzoek instellen. Het gesprek was overigens bijna niet te verstaan maar dat natuurlijk geheel ter zijde.
Stoppen met dit bedrijf…ehh apeninstelling. Knetter gek wordt je van zo’n schaamteloos slecht bedrijf. Walging krijg ik als ik het oranje logo zie, om te janken dat dit soort bedrijven mogen blijven opereren en iedereen tot wanhoop blijven drijven. Dit wordt de zoveelste klacht met (je kunt niet minder geven) half bolletje.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
collin
|
Altijd dezelfde leugen "u was niet thuis" terwijl je netjes urenlang thuis zit te wachten. Nog nooit een bezorger gezien. Pakketophaalpuntservice is betere beschrijving dan bezorgservice
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anika
|
Waardeloze bezorgservice.
Keer op keer ben ik volgens de bezorger niet thuis.
Maar geloof dat mijn negatieve recentie niet zoveel nut heeft zoals wat ik hier allemaal lees en het maar fout blijft gaan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
R.Sirre
|
** bedrijf die zegt het pakket bezorgd re hebben maar niet eens in de buurt zijn geweest. Camera's registreren hier alles maar geen post nl bezorgen die beweert echt voor de deur gestaan te hebben. Bij het bellen van de klanten service kunnen ze als voor je doen behalve je helpen dat staat niet de procedures . Het slechte bedrijf ever qua bezorgen. Dit is nu al de 5e keer dat het zo gaat.
537 Reviews Plaats review
M van Dijk
|Weer een super negatieve ervaring met Post NL.
Dit is de zoveelste beoordeling van dit bedrijf, nou ja bedrijf eerder een apeninstelling.
Het gaat met het bezorgen nooit goed, normaal krijg ik een bericht dat ik niet thuis zou zijn geweest en dat het afleveren niet is gelukt en klaar ligt op een afhaalpunt.
Nu is er iets nieuws, het pakketje is bezorgt!! Jawel, de eerste keer sinds de laatste 20 bestellingen, top.
Och nee toch niet, niets in de brievenbus, niet bij de buren, nergens. Dan maar even bellen met Post NL, nee wij kunnen u nu niet helpen, u moet 2 dagen wachten. Daarna kunnen wij, indien het pakketje er nog niet is, een onderzoek instellen. Het gesprek was overigens bijna niet te verstaan maar dat natuurlijk geheel ter zijde.
Stoppen met dit bedrijf…ehh apeninstelling. Knetter gek wordt je van zo’n schaamteloos slecht bedrijf. Walging krijg ik als ik het oranje logo zie, om te janken dat dit soort bedrijven mogen blijven opereren en iedereen tot wanhoop blijven drijven. Dit wordt de zoveelste klacht met (je kunt niet minder geven) half bolletje.
collin
|Altijd dezelfde leugen "u was niet thuis" terwijl je netjes urenlang thuis zit te wachten. Nog nooit een bezorger gezien. Pakketophaalpuntservice is betere beschrijving dan bezorgservice
Anika
|Waardeloze bezorgservice.
Keer op keer ben ik volgens de bezorger niet thuis.
Maar geloof dat mijn negatieve recentie niet zoveel nut heeft zoals wat ik hier allemaal lees en het maar fout blijft gaan.
R.Sirre
|** bedrijf die zegt het pakket bezorgd re hebben maar niet eens in de buurt zijn geweest. Camera's registreren hier alles maar geen post nl bezorgen die beweert echt voor de deur gestaan te hebben. Bij het bellen van de klanten service kunnen ze als voor je doen behalve je helpen dat staat niet de procedures . Het slechte bedrijf ever qua bezorgen. Dit is nu al de 5e keer dat het zo gaat.
Marco
|Waardeloos bedrijf,boycot Postnl.