Nu voor de derde achtereenvolgende keer het pakket niet bezorgd. Bezorger weet het adres niet te vinden en dumpt het pakketje maar ergens anders. Op klachten wordt niet gereageerd. Ik bestel niet meer bij webshops die via dpd leveren..
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ewa
|
Ik was de hele dag thuis en in plaats van een pakketje kreeg ik weer een kaartje met de informatie dat ik het zelf moet ophalen!
Luie medewerkers!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
wjm
|
Glas tóch kapot; Glazen flesjes besteld, deze waren door de webshop werkelijk fantastisch goed ingepakt, Bij aflevering lag de doos op z'n kant op de grond in de bus, en in de verpakking met 48 flesjes waren er 9 kapot. Dus alle andere flesjes natuurlijk vol met scherven. Dat krijg je niet voor elkaar als je voorzichtig met de verpakkingen omgaat. Zeker als er met fel oranje tape op de buitenste verpakking is aangegeven dat de inhoud breekbaar is. Ik heb wel vaker incompetente chauffeurs gezien bij DPD, ook toen de chauffeur een intergas ketel van 900 euro voor mijn ogen op de straat liet stuiteren, waardoor de wateraansluitingen krom waren. of een Ipad die (tegen gemaakte afspraken in) gewoon in de brievenbus gepleurd, de chauffeur ondertekent zelf en rijdt gewoon weg,en dat terwijl we zelf thuis waren!! Ze zullen bij DPD wel denken "Het is toch maar voor een ander".
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
mc vd poel
|
pakketje twee keer verstuurd vandaag komt het weer terug. ik heb twee keer het pakketje terug gestuurd nu komen ze het weer bezorgen wat een bedrijf is dat zeg word hier niet goed van. Pluspunten: geen. Minpunten: slecht.
2.0
HL. Pinas
|
Ik voel mij zwaar gepakt. Via een web bestelling is DPD belast met de bezorging van mijn pakket.
Op 2 december ontdekte in mijn brievenbus keurig een bericht, dat de chauffeur geweest was, maar niemand aangetroffen heeft. Meteen een nieuw afspraak voor bezorging, gemaakt via het aangeboden netwerk. Ik ontving een bericht dat dit pakket op 3 december tussen: 16:28 en 17:28 uur opnieuw aangeboden zal worden. Rond 16:00 uur stond ik al gereed, omdat ik de inhoud van het pakket echt nodig hebt.
Rond 17:40 uur zie ik daadwerkelijk een witte Mercedes benz busje voorbij rijden. Ik ging op de gang posten, in de veronderstelling dat hij weldra zou terug keren. Dus niet. Rond 18:00 uur check ik de track en trace pakket status, en ontdekte het volgende:17:06, Berkel en Rodenrijs, afleverpoging was niet succesvol.
Voel ik me als consument niet genaaid? En dit zonder eerst met je te vrijen?.
DPD: knap staaltje, management, goed voor het bedrijf.
Harold Pinas. Pluspunten: Zoals vermeld goede ontwikkelingen in de negatieve spiraal van: DPD. Minpunten: Niet uit te drukken. Sorry.
10 Reviews Plaats review
Dpd
|Nu voor de derde achtereenvolgende keer het pakket niet bezorgd. Bezorger weet het adres niet te vinden en dumpt het pakketje maar ergens anders. Op klachten wordt niet gereageerd. Ik bestel niet meer bij webshops die via dpd leveren..
Ewa
|Ik was de hele dag thuis en in plaats van een pakketje kreeg ik weer een kaartje met de informatie dat ik het zelf moet ophalen!
Luie medewerkers!
wjm
|Glas tóch kapot; Glazen flesjes besteld, deze waren door de webshop werkelijk fantastisch goed ingepakt, Bij aflevering lag de doos op z'n kant op de grond in de bus, en in de verpakking met 48 flesjes waren er 9 kapot. Dus alle andere flesjes natuurlijk vol met scherven. Dat krijg je niet voor elkaar als je voorzichtig met de verpakkingen omgaat. Zeker als er met fel oranje tape op de buitenste verpakking is aangegeven dat de inhoud breekbaar is. Ik heb wel vaker incompetente chauffeurs gezien bij DPD, ook toen de chauffeur een intergas ketel van 900 euro voor mijn ogen op de straat liet stuiteren, waardoor de wateraansluitingen krom waren. of een Ipad die (tegen gemaakte afspraken in) gewoon in de brievenbus gepleurd, de chauffeur ondertekent zelf en rijdt gewoon weg,en dat terwijl we zelf thuis waren!! Ze zullen bij DPD wel denken "Het is toch maar voor een ander".
mc vd poel
|pakketje twee keer verstuurd vandaag komt het weer terug. ik heb twee keer het pakketje terug gestuurd nu komen ze het weer bezorgen wat een bedrijf is dat zeg word hier niet goed van. Pluspunten: geen. Minpunten: slecht.
HL. Pinas
|Ik voel mij zwaar gepakt. Via een web bestelling is DPD belast met de bezorging van mijn pakket.
Op 2 december ontdekte in mijn brievenbus keurig een bericht, dat de chauffeur geweest was, maar niemand aangetroffen heeft. Meteen een nieuw afspraak voor bezorging, gemaakt via het aangeboden netwerk. Ik ontving een bericht dat dit pakket op 3 december tussen: 16:28 en 17:28 uur opnieuw aangeboden zal worden. Rond 16:00 uur stond ik al gereed, omdat ik de inhoud van het pakket echt nodig hebt.
Rond 17:40 uur zie ik daadwerkelijk een witte Mercedes benz busje voorbij rijden. Ik ging op de gang posten, in de veronderstelling dat hij weldra zou terug keren. Dus niet. Rond 18:00 uur check ik de track en trace pakket status, en ontdekte het volgende:17:06, Berkel en Rodenrijs, afleverpoging was niet succesvol.
Voel ik me als consument niet genaaid? En dit zonder eerst met je te vrijen?.
DPD: knap staaltje, management, goed voor het bedrijf.
Harold Pinas. Pluspunten: Zoals vermeld goede ontwikkelingen in de negatieve spiraal van: DPD. Minpunten: Niet uit te drukken. Sorry.