Alle pakketbezorgers weten mij adres prima te vinden, alleen dhl express is zo dom het adres te bestempelen als ontvindbaar??
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sjra
|
Bestelling geplaats. Word Verzonden. Ik ben niet thuis. Zie op de camera dat ze aan de deur zijn geweest. Waar het pakket is weet ik niet. Ook geen briefje in de bus. Niet bij de buren. Of mee teruggenomen of ergens neergelegd, waar ik geen afspraak over heb. Anders is het gestolen, woon aan een drukke weg. Dit is ook niet de DHL protocol. Bij niet thuis. Buren mag. Ergens neerleggen duidelijk nee. Tweede keer aanbieden. Of naar een ophaal punt van DHL.
Dus pakket weg contact DHL loopt niet. Afzender doet ook niks, want pakket staat op geleverd.
Dus ik ben de klos. Geen onderzoek. DHL gaat vrij uit.
Ben toch eens eerlijk.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Fam Familia
|
Onproffessioneel Bedrijf
Ik ben weer gebeld door de klantenservice van DHL, omdat hun een pakket verkeerd hadden bezord. Deze dame van de klantenservice liet mij niks uitleggen, en zocht geen oplossing. En wou alleen maar haar standpunt duidelijk maken, zeer onprofessioneel.
Dit werd helaas een heel naar en rot gesprek vanuit de klantenservice van DHL, mevrouw laat mij niet uitpraten, en bood geen excuus aan.
Ze kunnen dit geheel netjes oplossen. Dan moeten ze met een excuus komen per brief, en een geld retour bedrag wat ik heb uitgegeven, om hun fouten op te lossen.
Ze laat mij niet uitpraten en domineert het gesprek ‘wat bij mij averechts werkt.
Ze gaf aan we konden je telfgesprek op 5 feb 2024 niet terug vinden, terwijl alle gesprekken worden opgenomen....gelul dus.
Maar ze kunnen je wel terug bellen om te vragen hoe en wat. Vond dit een vreemd en onprofessioneel telefoon gesprek en ze moest en zou haar gelijk krijgen.
Terwijl we duidelijke afspraken hadden gemaakt telefoniche, en tegen de andere partij verkeerde informatie toespelen.
Dit gaat echt over slechte communicatie, afspraken niet nakomen een gemiste kans voor DHL en de klantenservice. Jammer! NOOIT MEER DHL.
Ik ben erg teleurgesteld in de nasleep en daarnaast schenden ze privacy dus van klanten.
Had graag een positievere review achtergelaten maar zo ga je niet met klanten/mensen om.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Viv
|
Via DHL een pakket verzonden. Dit pakket zou retour afzender komen. Vanaf dat moment is het pakket "zoek". DHL bevestigt dat ze retour pakketten niet tracken. Dit is dus een vrijbrief voor een oneerlijk persoon dat het pakket in handen krijgt om dit pakket in de zak te steken...
Na twee weken wachten geen pakket gekregen. Geen antwoorden op mijn vragen. Onderzoek gestart volgens DHL en binnen een dag antwoord dat het pakket nergens gevonden kan worden. Wederom geen antwoorden op mijn vragen. Het is ineens van de radar verdwenen... Daarna de vraag of ik gegevens kan doorsturen... Dat doe ik en vandaag een bericht gekregen dat DHL mij 3.40 voor het kwijtmaken van het pakket geeft.
Het gewicht van het pakket weet men wel...? Maar het pakket zelf is men "kwijt"? Knap!
Dit dekt geeneens de kosten die ik moet maken om degene die dit bij mij besteld heeft terug te betalen.
Dit is ronduit schandalig! Dit is gewoon bedrog! Het pakket is gescand en dan ineens "weg"... Dat kan niet! En aan de hand van de verschillende antwoorden die DHL personen geven is duidelijk dat er absoluut niets gedaan is en wordt!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Patrick
|
Onderdelen voor reparatie bij klant besteld in china.
Laten afleveren bij zelf gekozen pickup point.
DHL veranderde dit, omdat de boxen vol waren naar een blokker vileaal waar ik het volgens mail 7 dagen kon ophalen.
2 dagen later blijkt dat dit blokker service punt 1 dag na aflevering door DHL gesloten was en DHL dit wist!!
Mijn pakket was door DHL opgehaald en retour afzender gestuurd.
Ik moest maar contact met afzender opnemen en daar vragen of het opnieuw verzonden kon worden.
Dit betekend dubbele verzend kosten en invoer belasting plus ruim 3 weken extra.
De klant pikt dit niet dus ik ben ook de opdracht kwijt en in het slechtste geval ook mijn geld.
DHL,op deze grove nalatigheid komt zeker een reactie!
701 Reviews Plaats review
Donald
|Alle pakketbezorgers weten mij adres prima te vinden, alleen dhl express is zo dom het adres te bestempelen als ontvindbaar??
Sjra
|Bestelling geplaats. Word Verzonden. Ik ben niet thuis. Zie op de camera dat ze aan de deur zijn geweest. Waar het pakket is weet ik niet. Ook geen briefje in de bus. Niet bij de buren. Of mee teruggenomen of ergens neergelegd, waar ik geen afspraak over heb. Anders is het gestolen, woon aan een drukke weg. Dit is ook niet de DHL protocol. Bij niet thuis. Buren mag. Ergens neerleggen duidelijk nee. Tweede keer aanbieden. Of naar een ophaal punt van DHL.
Dus pakket weg contact DHL loopt niet. Afzender doet ook niks, want pakket staat op geleverd.
Dus ik ben de klos. Geen onderzoek. DHL gaat vrij uit.
Ben toch eens eerlijk.
Fam Familia
|Onproffessioneel Bedrijf
Ik ben weer gebeld door de klantenservice van DHL, omdat hun een pakket verkeerd hadden bezord. Deze dame van de klantenservice liet mij niks uitleggen, en zocht geen oplossing. En wou alleen maar haar standpunt duidelijk maken, zeer onprofessioneel.
Dit werd helaas een heel naar en rot gesprek vanuit de klantenservice van DHL, mevrouw laat mij niet uitpraten, en bood geen excuus aan.
Ze kunnen dit geheel netjes oplossen. Dan moeten ze met een excuus komen per brief, en een geld retour bedrag wat ik heb uitgegeven, om hun fouten op te lossen.
Ze laat mij niet uitpraten en domineert het gesprek ‘wat bij mij averechts werkt.
Ze gaf aan we konden je telfgesprek op 5 feb 2024 niet terug vinden, terwijl alle gesprekken worden opgenomen....gelul dus.
Maar ze kunnen je wel terug bellen om te vragen hoe en wat. Vond dit een vreemd en onprofessioneel telefoon gesprek en ze moest en zou haar gelijk krijgen.
Terwijl we duidelijke afspraken hadden gemaakt telefoniche, en tegen de andere partij verkeerde informatie toespelen.
Dit gaat echt over slechte communicatie, afspraken niet nakomen een gemiste kans voor DHL en de klantenservice. Jammer! NOOIT MEER DHL.
Ik ben erg teleurgesteld in de nasleep en daarnaast schenden ze privacy dus van klanten.
Had graag een positievere review achtergelaten maar zo ga je niet met klanten/mensen om.
Viv
|Via DHL een pakket verzonden. Dit pakket zou retour afzender komen. Vanaf dat moment is het pakket "zoek". DHL bevestigt dat ze retour pakketten niet tracken. Dit is dus een vrijbrief voor een oneerlijk persoon dat het pakket in handen krijgt om dit pakket in de zak te steken...
Na twee weken wachten geen pakket gekregen. Geen antwoorden op mijn vragen. Onderzoek gestart volgens DHL en binnen een dag antwoord dat het pakket nergens gevonden kan worden. Wederom geen antwoorden op mijn vragen. Het is ineens van de radar verdwenen... Daarna de vraag of ik gegevens kan doorsturen... Dat doe ik en vandaag een bericht gekregen dat DHL mij 3.40 voor het kwijtmaken van het pakket geeft.
Het gewicht van het pakket weet men wel...? Maar het pakket zelf is men "kwijt"? Knap!
Dit dekt geeneens de kosten die ik moet maken om degene die dit bij mij besteld heeft terug te betalen.
Dit is ronduit schandalig! Dit is gewoon bedrog! Het pakket is gescand en dan ineens "weg"... Dat kan niet! En aan de hand van de verschillende antwoorden die DHL personen geven is duidelijk dat er absoluut niets gedaan is en wordt!
Patrick
|Onderdelen voor reparatie bij klant besteld in china.
Laten afleveren bij zelf gekozen pickup point.
DHL veranderde dit, omdat de boxen vol waren naar een blokker vileaal waar ik het volgens mail 7 dagen kon ophalen.
2 dagen later blijkt dat dit blokker service punt 1 dag na aflevering door DHL gesloten was en DHL dit wist!!
Mijn pakket was door DHL opgehaald en retour afzender gestuurd.
Ik moest maar contact met afzender opnemen en daar vragen of het opnieuw verzonden kon worden.
Dit betekend dubbele verzend kosten en invoer belasting plus ruim 3 weken extra.
De klant pikt dit niet dus ik ben ook de opdracht kwijt en in het slechtste geval ook mijn geld.
DHL,op deze grove nalatigheid komt zeker een reactie!