db express deweg kwijt?. Fiets maand geleden besteld. Nooit aangekomen.Afgehaald door DB Express, maar daarna verdwenen. Bedrijf is niet bereikbaar, ook niet voor webwinkel.
Als een webwinkel met DB Express wil leveren gauw ergens anders kijken. Pluspunten: geen. Minpunten: website bestaat niet
leveren niet.
2.0
Josje
|
Fiets besteld en betaald en zou veronden zijn via DB maar nog steeds niet ontvangen!!!!!!. We hebben op 17 april een fiets besteld en betaald bij fietsmaster voor ons zoontje van vier,week later kregen we pas telefoontje dat de fiets niet voorradig was en werd een andere aangeboden.Wij gingen akkoord en de fiets was op donderdag succesvol verzonden via DB zoals in de email stond die we kregen van fietsmaster.Nu...12 mei en nog steeds GEEN fiets! Ik vind het echt erg dat mijn zoon nu nog steeds vraagt aan mij waar die fiets nu blijft en ik maar zeggen dat dat de DB post zijn schuld is en volgens mij fietsmaster ook want hun weten ook dat dit soort service slecht is en zeer slecht is voor je eigen bedrijf als je een service aanbied en het niet na komt! Ondertussen krijgen we geen reakties op onze mails en bellen..tja lekker dure fiets is het aant worden met de telefoonrekening erbij!Zucht,We hopen dat we ons geld terug krijgen want ik ben al bezig met de onbudsman want dit is niet normaal!DUS MENSEN ALS JE HET WOORD FIETSMASTER EN DB DELIVERY EXPRESS ZIET STAAN BESTEL NIKS A.U.B. Pluspunten: pluspunten? hahaha,geen natuurlijk!!!!!. Minpunten: Nog steeds geen fiets en bellen doen we niet meer is te duur en mailen hoef je niet te doen want je krijgt toch geen mail terug!.
2.0
rijn
|
Geen idee, maar niet klantvriendelijk! Niet goed!!!!!!!. Erg teleurstellend. Fiets gekocht voor ons zoontje en zou bezorgd worden door een goed bedrijf. Nou is geen contact met het bedrijf te krijgen. Reeds verleden week hebben ze de fiets opgehaald en voor de rest weten we het niet .. Diverse keren gebeld om te melden dat we het liefst op woensdag bezorgd wilden hebben; inmiddels denk wel 10 maal gebeld naar dat 0900-3977377 (50 cent!!!!), maar niks. Probeer je op de website te kijken, doet het niet (de domeinnaam is geclaimd).. Maar goed ondertussen nog geen fiets. Pluspunten: Geen. Minpunten: Ze denken dat ze alleen voor zichzelf werken: het begrip klant kennen ze niet.
Erg duister bedrijfje; geen idee wie er achter zit.
2.0
Loessiej
|
Super!!. Gisteren mijn mooie fiets besteld en kreeg vandaag bericht dat ik hem morgen al geleverd krijg via db express
Echt super !!!!!!!
10
marie
|
bestaan ze nog wel ??. volgens mij zijn ze opgedoekt. Minpunten: langzaam en duur.
6 Reviews Plaats review
Pietje
|db express deweg kwijt?. Fiets maand geleden besteld. Nooit aangekomen.Afgehaald door DB Express, maar daarna verdwenen. Bedrijf is niet bereikbaar, ook niet voor webwinkel.
Als een webwinkel met DB Express wil leveren gauw ergens anders kijken. Pluspunten: geen. Minpunten: website bestaat niet
leveren niet.
Josje
|Fiets besteld en betaald en zou veronden zijn via DB maar nog steeds niet ontvangen!!!!!!. We hebben op 17 april een fiets besteld en betaald bij fietsmaster voor ons zoontje van vier,week later kregen we pas telefoontje dat de fiets niet voorradig was en werd een andere aangeboden.Wij gingen akkoord en de fiets was op donderdag succesvol verzonden via DB zoals in de email stond die we kregen van fietsmaster.Nu...12 mei en nog steeds GEEN fiets! Ik vind het echt erg dat mijn zoon nu nog steeds vraagt aan mij waar die fiets nu blijft en ik maar zeggen dat dat de DB post zijn schuld is en volgens mij fietsmaster ook want hun weten ook dat dit soort service slecht is en zeer slecht is voor je eigen bedrijf als je een service aanbied en het niet na komt! Ondertussen krijgen we geen reakties op onze mails en bellen..tja lekker dure fiets is het aant worden met de telefoonrekening erbij!Zucht,We hopen dat we ons geld terug krijgen want ik ben al bezig met de onbudsman want dit is niet normaal!DUS MENSEN ALS JE HET WOORD FIETSMASTER EN DB DELIVERY EXPRESS ZIET STAAN BESTEL NIKS A.U.B. Pluspunten: pluspunten? hahaha,geen natuurlijk!!!!!. Minpunten: Nog steeds geen fiets en bellen doen we niet meer is te duur en mailen hoef je niet te doen want je krijgt toch geen mail terug!.
rijn
|Geen idee, maar niet klantvriendelijk! Niet goed!!!!!!!. Erg teleurstellend. Fiets gekocht voor ons zoontje en zou bezorgd worden door een goed bedrijf. Nou is geen contact met het bedrijf te krijgen. Reeds verleden week hebben ze de fiets opgehaald en voor de rest weten we het niet .. Diverse keren gebeld om te melden dat we het liefst op woensdag bezorgd wilden hebben; inmiddels denk wel 10 maal gebeld naar dat 0900-3977377 (50 cent!!!!), maar niks. Probeer je op de website te kijken, doet het niet (de domeinnaam is geclaimd).. Maar goed ondertussen nog geen fiets. Pluspunten: Geen. Minpunten: Ze denken dat ze alleen voor zichzelf werken: het begrip klant kennen ze niet.
Erg duister bedrijfje; geen idee wie er achter zit.
Loessiej
|Super!!. Gisteren mijn mooie fiets besteld en kreeg vandaag bericht dat ik hem morgen al geleverd krijg via db express
Echt super !!!!!!!
marie
|bestaan ze nog wel ??. volgens mij zijn ze opgedoekt. Minpunten: langzaam en duur.