Klik hier om je antwoord te annuleren.
16 november 2017
Veel te late levering. Eerst betalen, dus geen kans om eerst het product te beoordelen. Overig tevreden.
Mijn ervaring met woonsquare was pleizirig en on gecompliceerd .
heel goed heel behulpzaam goede uitleg
Positief en goed geregeld.
Goed geregeld
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
139 Reviews Plaats review
Anoniem
|Veel te late levering. Eerst betalen, dus geen kans om eerst het product te beoordelen. Overig tevreden.
Anoniem
|Mijn ervaring met woonsquare was pleizirig en on gecompliceerd .
kloet
|heel goed heel behulpzaam goede uitleg
Wendy Jager
|Positief en goed geregeld.
Anoniem
|Goed geregeld