Louie is goud waard voor Zitmaxx.
Wat een topper is deze man.
Hij heeft ons zeer goed geholpen.
Bedankt Louie!!
Groeten Peter en Linda uit de Zaanstreek
9.0
JB
|
Keurige zaak veel keus en keurig geholpen bij het uitzoeken van een relaxstoel verkoper nam uitgebreid de tijd. geen vooraf betalen dit doe je bij aflevering
Helaas moeten we nog even wachten over een oordeel vd stoel tot dat deze geleverd is
10
Chantal ten Have
|
Fijn geholpen, uiteindelijk de perfecte bank gevonden. Bedankt!
10
Coudert
|
Fijne ervaring in de showroom en goed advies!
Ik heb de showroom van Zitmaxx bezocht nadat ik op hun website naar een hoekbank had gekeken. De showroom is erg mooi en groot. Je kunt er veel verschillende combinaties en mogelijkheden bekijken. Dat helpt enorm om een goed idee te krijgen.
Toen ik binnenkwam, ben ik naar de balie gelopen om te vragen hoe het werkte. Ik had van tevoren al een idee in mijn hoofd, maar in de winkel zag ik iets anders. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een model dat leek op mijn eerste idee, maar dat ik veel mooier vond.
Twee medewerkers hebben mij geholpen om de beste keuze te maken. Ze gaven goed advies en lieten zien hoe de bank eruit zou komen te zien. Ook bij het kiezen van de stof en de kleur kreeg ik goede hulp. Ze legden duidelijk uit wat de kwaliteit van de stof is en hoe de kleur er op de bank uitziet.
Het enige minpuntje is de levertijd. Ik moet 14 tot 18 weken wachten op mijn bank. Dat is best lang, maar gelukkig heb ik geen haast (en ik hoop dat mijn vriendin het ook begrijpt!).
Kortom, ik raad het echt aan om naar deze showroom te gaan. Je krijgt hier een heel goed beeld van je nieuwe meubels voor de lange termijn. En nog een pluspunt: de koffie smaakt er erg lekker!
10
Martin van Die
|
Een mooi dressoir gekocht bij Zitmaxx via de website. We hadden dit meubel al ergens anders gezien maar de levertijd was meer dan 14 weken.
Bij Zitmaxx het zelfde dressoir geleverd gekregen met 5 weken. Top!
Het werd keurig bezorgd door twee vriendelijke medewerkers. Zij zetten het op de juiste plaats en pakte het uit en namen de verpakking weer mee. Kijk, daar wordt je vrolijk van.
Zitmaxx is ons dus goed bevallen en wij genieten nu van het prachtige dressoir.
1049 Reviews Plaats review
Linda
|Louie is goud waard voor Zitmaxx.
Wat een topper is deze man.
Hij heeft ons zeer goed geholpen.
Bedankt Louie!!
Groeten Peter en Linda uit de Zaanstreek
JB
|Keurige zaak veel keus en keurig geholpen bij het uitzoeken van een relaxstoel verkoper nam uitgebreid de tijd. geen vooraf betalen dit doe je bij aflevering
Helaas moeten we nog even wachten over een oordeel vd stoel tot dat deze geleverd is
Chantal ten Have
|Fijn geholpen, uiteindelijk de perfecte bank gevonden. Bedankt!
Coudert
|Fijne ervaring in de showroom en goed advies!
Ik heb de showroom van Zitmaxx bezocht nadat ik op hun website naar een hoekbank had gekeken. De showroom is erg mooi en groot. Je kunt er veel verschillende combinaties en mogelijkheden bekijken. Dat helpt enorm om een goed idee te krijgen.
Toen ik binnenkwam, ben ik naar de balie gelopen om te vragen hoe het werkte. Ik had van tevoren al een idee in mijn hoofd, maar in de winkel zag ik iets anders. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een model dat leek op mijn eerste idee, maar dat ik veel mooier vond.
Twee medewerkers hebben mij geholpen om de beste keuze te maken. Ze gaven goed advies en lieten zien hoe de bank eruit zou komen te zien. Ook bij het kiezen van de stof en de kleur kreeg ik goede hulp. Ze legden duidelijk uit wat de kwaliteit van de stof is en hoe de kleur er op de bank uitziet.
Het enige minpuntje is de levertijd. Ik moet 14 tot 18 weken wachten op mijn bank. Dat is best lang, maar gelukkig heb ik geen haast (en ik hoop dat mijn vriendin het ook begrijpt!).
Kortom, ik raad het echt aan om naar deze showroom te gaan. Je krijgt hier een heel goed beeld van je nieuwe meubels voor de lange termijn. En nog een pluspunt: de koffie smaakt er erg lekker!
Martin van Die
|Een mooi dressoir gekocht bij Zitmaxx via de website. We hadden dit meubel al ergens anders gezien maar de levertijd was meer dan 14 weken.
Bij Zitmaxx het zelfde dressoir geleverd gekregen met 5 weken. Top!
Het werd keurig bezorgd door twee vriendelijke medewerkers. Zij zetten het op de juiste plaats en pakte het uit en namen de verpakking weer mee. Kijk, daar wordt je vrolijk van.
Zitmaxx is ons dus goed bevallen en wij genieten nu van het prachtige dressoir.