Ik heb hier nog voor dat 2026 begon ongeveer in november een eetbankje besteld van 700 euro. Dit werd een aantal maanden later geleverd in de verkeerde kleur. Echter moesten wij nog bewijzen dat het niet onze schuld was en dit dus door de fabrikant of door zitmaxx zelf gebeurd is. Uiteindelijk hebben wij dus een nieuw bankje besteld, wat nog steeds tot op de dag van vandaag niet binnen is gekomen. Ik heb even de klantenservice gebeld en gevraagd waarom dit zo lang moest duren en of hier eventueel compensatie voor is aangezien ik al meer dan een half jaar wacht op het juiste bankje. Ik krijg dan te horen dat zij niet aan kortingen of compensatie doen ook al is het niet onze schuld dat het verkeerd geleverd word, ik vind dit persoonlijk hele slechte service ik verwacht geen korting van 200 euro of een gratis bankje. Maar minimaal iets van korting op je volgende aankoop. Ik weet wel dat ik hier dus nooit meer wat ga kopen. Als de bestelling goed gaat is het leuk. Maar als het verkeerd gaat wacht je langer dan een half jaar op je spullen waar je misschien hard voor gewerkt hebt om die te kunnen betalen.
1.0
Yvonne
|
Ik was op zoek naar een bank en ben uitzonderlijk goed geholpen bij het samenstellen en vinden van de juiste kleur en stof en de extra’s. Ben super blij met het eindresultaat en nu wachten tot de levering. Dan kan ik heerlijk genieten van mijn nieuwe bank!
10
Fikriye
|
Ik ben ontzettend tevreden over Zitmaxx. Vanaf het eerste moment werd ik vriendelijk geholpen en kreeg ik alle aandacht die ik nodig had. Het personeel geeft eerlijk en deskundig advies en denkt echt met je mee om de beste keuze te maken. De service is uitstekend en je merkt dat klanttevredenheid hier voorop staat. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit en topservice!
10
Ineke ten Broek
|
Heerlijk slenteren langs alle kamers. Op je gemak kijken. Geen vervelende verkopers achter je aan.
Hulp als je wilt. Prima geholpen en goede uitleg. Top.
Blij met deze verkoop methode.
Gr. Ineke ten Broek
10
Jonkman
|
Zoek je unieke meubels en topservice? Dan is dit echt een absolute aanrader.
We zijn echt ontzettend blij met onze aankoop. We waren op zoek naar twee verschillende modellen stoelen, maar wilden wel dat ze perfect bij elkaar zouden passen in het interieur. Dankzij het geweldige meedenken van de medewerker was dit geen enkel probleem: beide stoelen konden gelukkig met exact dezelfde stof worden bekleed. Het resultaat is werkelijk prachtig en vormt een prachtig geheel!
Waarom ik zo tevreden ben:
• Perfecte match: Het is ideaal dat je verschillende designs kunt kiezen en toch die eenheid bewaart door de stofkeuze.
• Deskundig advies: De medewerker nam uitgebreid de tijd voor ons. Je merkt meteen dat er echt verstand van zaken is; we kregen uitstekend advies over de stoffen en het zitcomfort.
• Prettige service: Geen opdringerige verkoop, maar een heel warme, klantvriendelijke en meedenkende benadering.
Ik kom hier in de toekomst zeker weer terug! Vijf welverdiende sterren!
1049 Reviews Plaats review
Sidney Boerhout
|Ik heb hier nog voor dat 2026 begon ongeveer in november een eetbankje besteld van 700 euro. Dit werd een aantal maanden later geleverd in de verkeerde kleur. Echter moesten wij nog bewijzen dat het niet onze schuld was en dit dus door de fabrikant of door zitmaxx zelf gebeurd is. Uiteindelijk hebben wij dus een nieuw bankje besteld, wat nog steeds tot op de dag van vandaag niet binnen is gekomen. Ik heb even de klantenservice gebeld en gevraagd waarom dit zo lang moest duren en of hier eventueel compensatie voor is aangezien ik al meer dan een half jaar wacht op het juiste bankje. Ik krijg dan te horen dat zij niet aan kortingen of compensatie doen ook al is het niet onze schuld dat het verkeerd geleverd word, ik vind dit persoonlijk hele slechte service ik verwacht geen korting van 200 euro of een gratis bankje. Maar minimaal iets van korting op je volgende aankoop. Ik weet wel dat ik hier dus nooit meer wat ga kopen. Als de bestelling goed gaat is het leuk. Maar als het verkeerd gaat wacht je langer dan een half jaar op je spullen waar je misschien hard voor gewerkt hebt om die te kunnen betalen.
Yvonne
|Ik was op zoek naar een bank en ben uitzonderlijk goed geholpen bij het samenstellen en vinden van de juiste kleur en stof en de extra’s. Ben super blij met het eindresultaat en nu wachten tot de levering. Dan kan ik heerlijk genieten van mijn nieuwe bank!
Fikriye
|Ik ben ontzettend tevreden over Zitmaxx. Vanaf het eerste moment werd ik vriendelijk geholpen en kreeg ik alle aandacht die ik nodig had. Het personeel geeft eerlijk en deskundig advies en denkt echt met je mee om de beste keuze te maken. De service is uitstekend en je merkt dat klanttevredenheid hier voorop staat. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit en topservice!
Ineke ten Broek
|Heerlijk slenteren langs alle kamers. Op je gemak kijken. Geen vervelende verkopers achter je aan.
Hulp als je wilt. Prima geholpen en goede uitleg. Top.
Blij met deze verkoop methode.
Gr. Ineke ten Broek
Jonkman
|Zoek je unieke meubels en topservice? Dan is dit echt een absolute aanrader.
We zijn echt ontzettend blij met onze aankoop. We waren op zoek naar twee verschillende modellen stoelen, maar wilden wel dat ze perfect bij elkaar zouden passen in het interieur. Dankzij het geweldige meedenken van de medewerker was dit geen enkel probleem: beide stoelen konden gelukkig met exact dezelfde stof worden bekleed. Het resultaat is werkelijk prachtig en vormt een prachtig geheel!
Waarom ik zo tevreden ben:
• Perfecte match: Het is ideaal dat je verschillende designs kunt kiezen en toch die eenheid bewaart door de stofkeuze.
• Deskundig advies: De medewerker nam uitgebreid de tijd voor ons. Je merkt meteen dat er echt verstand van zaken is; we kregen uitstekend advies over de stoffen en het zitcomfort.
• Prettige service: Geen opdringerige verkoop, maar een heel warme, klantvriendelijke en meedenkende benadering.
Ik kom hier in de toekomst zeker weer terug! Vijf welverdiende sterren!