Positief tot de aankoop. Daarna rommelig. Onze factuur moest aangepast worden en dat was niet gedaan wat bij de aflevering verwarring gaf. Nu zit ik met een factuur waarin geknoeid is. Vind ik niet erg professioneel. Ook heb ik geen handleiding of iets dergelijks tav het onderhoud. Proefsetje onderhoudsmiddel was handig geweest.
8.0
Burgman I.
|
Op zich een prima meubelzaak alleen bij het contacteren over het afhalen van onze stoel, is niet vanaf het beging verteld dat ze bij het filiaal in Alkmaar aangepaste tijden hadden voor het afhalen van meubels dat was voor ons vervelend maar uiteindelijk konden we voor 11.30 bij de winkel zijn.
Ik vond het wel grappig dat de personeel in de winkel ons niet heeft gevraagd of we iets wilde drinken maar wel aan een paar bezoekers na ons. Wel apart....
6.0
mevr van den Boorn
|
ik ben prettig geholpen,zeker omdat het ook de warmste dag was die dag en verder heb ik zeer veel respect voor de bezorgers van mijn meubels,zij zijn heel lang en accuraat bezig geweest met het in elkaar zetten van mijn meubels; vind dat dit anno 2017 wel van tevoren gedaan kan worden door iemand in het magazijn dan kan iemand dat op zijn gemak doen en zit er voor de bezorgers niet zoveel druk achter en kunnen hun ook hun werk doen nl bezor gen en door naar de volgende klant.dus misschien wel een stille hint
10
J.P.M.v. Hooijdonk
|
Leuke ontvangst,je krijgt de tijd om rond te kijken ruime keuze vriendelijk en deskundig personeel kom zeker nog eens terug
10
Anoniem
|
Goede ontvangst van de verkopers en uitleg over de meubelen
139 Reviews Plaats review
I Hager
|Positief tot de aankoop. Daarna rommelig. Onze factuur moest aangepast worden en dat was niet gedaan wat bij de aflevering verwarring gaf. Nu zit ik met een factuur waarin geknoeid is. Vind ik niet erg professioneel. Ook heb ik geen handleiding of iets dergelijks tav het onderhoud. Proefsetje onderhoudsmiddel was handig geweest.
Burgman I.
|Op zich een prima meubelzaak alleen bij het contacteren over het afhalen van onze stoel, is niet vanaf het beging verteld dat ze bij het filiaal in Alkmaar aangepaste tijden hadden voor het afhalen van meubels dat was voor ons vervelend maar uiteindelijk konden we voor 11.30 bij de winkel zijn.
Ik vond het wel grappig dat de personeel in de winkel ons niet heeft gevraagd of we iets wilde drinken maar wel aan een paar bezoekers na ons. Wel apart....
mevr van den Boorn
|ik ben prettig geholpen,zeker omdat het ook de warmste dag was die dag en verder heb ik zeer veel respect voor de bezorgers van mijn meubels,zij zijn heel lang en accuraat bezig geweest met het in elkaar zetten van mijn meubels; vind dat dit anno 2017 wel van tevoren gedaan kan worden door iemand in het magazijn dan kan iemand dat op zijn gemak doen en zit er voor de bezorgers niet zoveel druk achter en kunnen hun ook hun werk doen nl bezor gen en door naar de volgende klant.dus misschien wel een stille hint
J.P.M.v. Hooijdonk
|Leuke ontvangst,je krijgt de tijd om rond te kijken ruime keuze vriendelijk en deskundig personeel kom zeker nog eens terug
Anoniem
|Goede ontvangst van de verkopers en uitleg over de meubelen