Ben zeer tevreden over alles lieve verkopers en bezorgers
10
Anoniem
|
Goed
10
Anoniem
|
Niet zo goed van april tot november moeten wachten op meubels omdat er in de winkel niet goed nagedacgt was
4.0
Stef
|
Jammer dat er in de folder een afbeelding staat van een bank die uiteindelijk een stuk duurder is dan aangegeven. Maar goed, er staat natuurlijk.... Vanaf
139 Reviews Plaats review
Anoniem
|leuk personeel goede service
Cobie Prins
|Ben zeer tevreden over alles lieve verkopers en bezorgers
Anoniem
|Goed
Anoniem
|Niet zo goed van april tot november moeten wachten op meubels omdat er in de winkel niet goed nagedacgt was
Stef
|Jammer dat er in de folder een afbeelding staat van een bank die uiteindelijk een stuk duurder is dan aangegeven. Maar goed, er staat natuurlijk.... Vanaf