Geen transparant prijs systeem. Moest behoorlijk extra betalen voor bagage. Jammer en een onwelkom gevoel. Je bent gewoon handel voor hun. Ben anders gewent. Voor mij de laatste keer met deze maatschappij. Betaal liever iets meer en sluit zo onvoorziene uitgaven uit..
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Alex
|
5 times I have written this mail now to Vueling "I will repeat my question over and over...
Dear Vueling,
You are kidding me right? I have sent 5 mails so far to get in contact with the Vueling Customer Service Center? Please respond!
Dear Vueling,
Let met get this correct. You are not willing to bring me in contact with the Vueling Customer Service Center?
"Thank you for your response. How do I get in contact with Customer Service Center. When I call I do not get a person at the phone...please inform me or call me! +31 6 ...
greetings Alex Zörner"
ANSWER 5 times aswell: "In response to your request, we inform you that you have to contact us through the Customer Service Center. ???? "
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Danischa
|
Ik vloog van barcelona terug naar nederland. Mijn vlucht was op het allerlaatste moment geannuleerd door de stakende catalanen. Op het vliegveld beloofde ze mijj dat ik tot 150 euro aan gemaakte kosten kon declareren. Hotel kosten en voor consumptie. Hotel kosten had ik niet gemaakt aangezien er geen vervoer reed tot midden in de nacht en ik als meisje zijnde alleen gestrand was. Hierdoor besloot ik de nacht maar op vliegveld door te brengen. Mijn vlucht werdt verplaatst naar 4 dagen later. Besloten om een eerdere vlucht te nemen door dat ik geen vrij meer kon krijgen van mijn werk. Gelukkig een dag later thuis aangekomen en mijn kosten per email gedeclareerd. Deze werdt niet geaccepteerd aangezien hun volgens de regels hebben gehandeld.
Wat ik vooral vervelend vind is dat ik daar aan me lot ben overgelaten op het vliegveld. Ze hebben geen overnachting of vervoer geregeld. Het enige wat ik te horen kreeg was je krijg een nieuwe vlucht toegewezen en 150 euro per passagier kan je kosten declareren.
EN ZELFS DAT WAS EEN LEUGEN.
Erg jammer want ik zal nooit meer met vueling vliegen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Hans
|
Bij de boeking van een vlucht naar Barcelona bij Vueling werd namens Vueling onder naam Vueling Cars tevens een huurauto aangeboden, die ik geboekt en betaald heb.
Daarvan kreeg ik een bevestiging per e-mail van Vueling met als afzender cartrawler.com met de opmerking deze mail af te drukken en te tonen bij de verhuurbalie. In deze mail staat woordelijk "zonder deze vereiste documenten kunt u uw auto niet ophalen : Creditcard op naam van de hoofbestuurder en met voldoende kredietlimiet voor dekking eigen risico (EUR 2178,00)"
Bij afhalen van de auto werd plotseling om een 2e creditcards gevraagd. Ik heb maar 1 creditcard en cash of bijpinnen was niet mogelijk, dus geen auto.
Vueling is moeilijk te bereiken en niet in het Nederlands en wijst elke verantwoording voor autoverhuur door naar Cartrawler, die (ook weer niet in het Nederlands) alleen maar weet te herhalen dat ergens in hun voorwaarden staat dat er mogelijk 2 creditcards nodig zijn en wanneer men dat niet heeft in dat geval er geen auto en geld terug wordt gegeven.
Het feit dat Vueling geen verantwoording neemt voor de auto verhuur namens Vueling Cars op hun site en dat er in de bevestigings e-mail duidelijk "een creditcard" staat en niet vermeld wordt dat het hebben van 2 creditcards een absolute must is, anders geen auto en geen geld terug, grenst voor mij aan oplichting, maar op zijn minst misleiding.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Guido
|
1 ster is nog teveel voor de belabberde service van Vueling. Vreselijk bedrijf.
Ik vloog vorige week vanaf Barcelona naar Lissabon, na inchecken/instappen kregen we te horen dat een motor defect was van het vliegtuig. Kan gebeuren, dus werden we in een bus gezet naar een ander vliegtuig.
Na een half uur wachten met de deuren van de oncomfortabele bus nog dicht, werden we ineens naar arrivals gereden en daar zonder enige informatie gedropt. Niemand had enig idee tot we op de borden zagen dat de vlucht gecanceld was. Na een uur ronddwalen bij de baggage pickup en slecht communicerend (Vueling) personeel van de lost & founds, eindelijk op eigen houtje bij een check-in balie van Vueling terecht gekomen. Inmiddels al 4 uur verstreken.
Na ongeveer 2 uur in de rij en een klachtenformulier verder, eindelijk een mogelijkheid voor een nieuwe vlucht naar Lissabon (via Ibiza) en hotel. De bus zou om half 2 vertrekken en ik kon om 7 uur 's ochtends het vliegtuig pakken.
Na enig onderzoek bleek het hotel op ruim een uur rijden van het airport te zijn en na een uur wachten nog steeds geen bus. Wederom weer verhaal halen bij het Vueling kantoor. Bus was defect. Top. Eerstvolgende bus zou om half 3 vertrekken, wat zou betekenen dat ik een uurtje in het hotel kon zijn en daarna direct weer terug zou moeten. Gezien de al ongelooflijk slechte betrouwbaarheid, dit toch maar niet gedaan en met een coupon van €12,50 gedineerd (is bij de airport ter waarde een bakje sla met een flesje drinken) om vervolgens een paar uur op de harde vloer van de airport te slapen.
Een paar uur en een stijve rug verder eindelijk het vliegtuig naar Ibiza, om daar over te stappen naar Lissabon, eindelijk aangekomen..... ZONDER BAGGAGE.
Wederom weer in de rij om aan te geven dat het kwijt was waarna de vrouw mij even duidelijk maakte dat zulke transfers altijd te kort zijn voor baggage transfers. SLIM Vueling! Dus ik moest nieuwe kleding etc. aanschaffen gezien ze geen idee hadden waar mijn baggage was. Na 2 nachten slapen eindelijk mijn baggage terug.
Nu probeer ik een claim in te dienen voor de vertraging en de genoodzaakte aanschaf van kleding etc. maar ze zijn onaardig, kappen alles af en no way dat ik überhaupt iets vergoed ga krijgen. In mails zeggen ze ten onrechte dat ze aan de voorwaarden hebben voldaan, maar dat ik in geen van de gevallen goed gegaan.
De frustratie zit hoog, een vlucht van ruim 19 uur in plaats van 1, en daarbij ongelooflijk slechte klantenservice heeft mijn vakantie erg verpest. Ik behoed jullie graag voor deze nare maarschappij, boek ergens anders als je een leuke vakantie wilt hebben.
69 Reviews Plaats review
bart gresnigt
|Geen transparant prijs systeem. Moest behoorlijk extra betalen voor bagage. Jammer en een onwelkom gevoel. Je bent gewoon handel voor hun. Ben anders gewent. Voor mij de laatste keer met deze maatschappij. Betaal liever iets meer en sluit zo onvoorziene uitgaven uit..
Alex
|5 times I have written this mail now to Vueling "I will repeat my question over and over...
Dear Vueling,
You are kidding me right? I have sent 5 mails so far to get in contact with the Vueling Customer Service Center? Please respond!
Dear Vueling,
Let met get this correct. You are not willing to bring me in contact with the Vueling Customer Service Center?
"Thank you for your response. How do I get in contact with Customer Service Center. When I call I do not get a person at the phone...please inform me or call me! +31 6 ...
greetings Alex Zörner"
ANSWER 5 times aswell: "In response to your request, we inform you that you have to contact us through the Customer Service Center. ???? "
Danischa
|Ik vloog van barcelona terug naar nederland. Mijn vlucht was op het allerlaatste moment geannuleerd door de stakende catalanen. Op het vliegveld beloofde ze mijj dat ik tot 150 euro aan gemaakte kosten kon declareren. Hotel kosten en voor consumptie. Hotel kosten had ik niet gemaakt aangezien er geen vervoer reed tot midden in de nacht en ik als meisje zijnde alleen gestrand was. Hierdoor besloot ik de nacht maar op vliegveld door te brengen. Mijn vlucht werdt verplaatst naar 4 dagen later. Besloten om een eerdere vlucht te nemen door dat ik geen vrij meer kon krijgen van mijn werk. Gelukkig een dag later thuis aangekomen en mijn kosten per email gedeclareerd. Deze werdt niet geaccepteerd aangezien hun volgens de regels hebben gehandeld.
Wat ik vooral vervelend vind is dat ik daar aan me lot ben overgelaten op het vliegveld. Ze hebben geen overnachting of vervoer geregeld. Het enige wat ik te horen kreeg was je krijg een nieuwe vlucht toegewezen en 150 euro per passagier kan je kosten declareren.
EN ZELFS DAT WAS EEN LEUGEN.
Erg jammer want ik zal nooit meer met vueling vliegen!
Hans
|Bij de boeking van een vlucht naar Barcelona bij Vueling werd namens Vueling onder naam Vueling Cars tevens een huurauto aangeboden, die ik geboekt en betaald heb.
Daarvan kreeg ik een bevestiging per e-mail van Vueling met als afzender cartrawler.com met de opmerking deze mail af te drukken en te tonen bij de verhuurbalie. In deze mail staat woordelijk "zonder deze vereiste documenten kunt u uw auto niet ophalen : Creditcard op naam van de hoofbestuurder en met voldoende kredietlimiet voor dekking eigen risico (EUR 2178,00)"
Bij afhalen van de auto werd plotseling om een 2e creditcards gevraagd. Ik heb maar 1 creditcard en cash of bijpinnen was niet mogelijk, dus geen auto.
Vueling is moeilijk te bereiken en niet in het Nederlands en wijst elke verantwoording voor autoverhuur door naar Cartrawler, die (ook weer niet in het Nederlands) alleen maar weet te herhalen dat ergens in hun voorwaarden staat dat er mogelijk 2 creditcards nodig zijn en wanneer men dat niet heeft in dat geval er geen auto en geld terug wordt gegeven.
Het feit dat Vueling geen verantwoording neemt voor de auto verhuur namens Vueling Cars op hun site en dat er in de bevestigings e-mail duidelijk "een creditcard" staat en niet vermeld wordt dat het hebben van 2 creditcards een absolute must is, anders geen auto en geen geld terug, grenst voor mij aan oplichting, maar op zijn minst misleiding.
Guido
|1 ster is nog teveel voor de belabberde service van Vueling. Vreselijk bedrijf.
Ik vloog vorige week vanaf Barcelona naar Lissabon, na inchecken/instappen kregen we te horen dat een motor defect was van het vliegtuig. Kan gebeuren, dus werden we in een bus gezet naar een ander vliegtuig.
Na een half uur wachten met de deuren van de oncomfortabele bus nog dicht, werden we ineens naar arrivals gereden en daar zonder enige informatie gedropt. Niemand had enig idee tot we op de borden zagen dat de vlucht gecanceld was. Na een uur ronddwalen bij de baggage pickup en slecht communicerend (Vueling) personeel van de lost & founds, eindelijk op eigen houtje bij een check-in balie van Vueling terecht gekomen. Inmiddels al 4 uur verstreken.
Na ongeveer 2 uur in de rij en een klachtenformulier verder, eindelijk een mogelijkheid voor een nieuwe vlucht naar Lissabon (via Ibiza) en hotel. De bus zou om half 2 vertrekken en ik kon om 7 uur 's ochtends het vliegtuig pakken.
Na enig onderzoek bleek het hotel op ruim een uur rijden van het airport te zijn en na een uur wachten nog steeds geen bus. Wederom weer verhaal halen bij het Vueling kantoor. Bus was defect. Top. Eerstvolgende bus zou om half 3 vertrekken, wat zou betekenen dat ik een uurtje in het hotel kon zijn en daarna direct weer terug zou moeten. Gezien de al ongelooflijk slechte betrouwbaarheid, dit toch maar niet gedaan en met een coupon van €12,50 gedineerd (is bij de airport ter waarde een bakje sla met een flesje drinken) om vervolgens een paar uur op de harde vloer van de airport te slapen.
Een paar uur en een stijve rug verder eindelijk het vliegtuig naar Ibiza, om daar over te stappen naar Lissabon, eindelijk aangekomen..... ZONDER BAGGAGE.
Wederom weer in de rij om aan te geven dat het kwijt was waarna de vrouw mij even duidelijk maakte dat zulke transfers altijd te kort zijn voor baggage transfers. SLIM Vueling! Dus ik moest nieuwe kleding etc. aanschaffen gezien ze geen idee hadden waar mijn baggage was. Na 2 nachten slapen eindelijk mijn baggage terug.
Nu probeer ik een claim in te dienen voor de vertraging en de genoodzaakte aanschaf van kleding etc. maar ze zijn onaardig, kappen alles af en no way dat ik überhaupt iets vergoed ga krijgen. In mails zeggen ze ten onrechte dat ze aan de voorwaarden hebben voldaan, maar dat ik in geen van de gevallen goed gegaan.
De frustratie zit hoog, een vlucht van ruim 19 uur in plaats van 1, en daarbij ongelooflijk slechte klantenservice heeft mijn vakantie erg verpest. Ik behoed jullie graag voor deze nare maarschappij, boek ergens anders als je een leuke vakantie wilt hebben.
- Guido