Auto gehuurd bij Easyjet, bij Europcar zou ik de auto op kunnen halen. Sta ik op de luchthaven na een fikse vertraging en onder druk van Europcar om snel te schakelen, ik wordt gevraagd het bedrag wat ik bij Easyjet betaald heb nogmaals te betalen, vervolgens probeer ik dat in Nederland bij Easyjet terug te ontvangen ik kom er op geen enkele manier mee in contact. Kortom ze houden het geld dus gewoon zelf. Pure diefstal!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Martijn
|
Via easyJet vluchten EN autohuur geboekt. Bij aankomst op de luchthaven in Dubrovnik werd ik geconfronteerd met extra kosten voor een zogeheten cross-border fee van EUR 131,49 (op een boeking van EUR 366.97). Hier was vooraf geen melding van gemaakt. Op de luchthaven wordt je gedwongen om bij te betalen, dus dat heb ik onder protest gedaan. Niet betalen is betekent immers, geen auto, en geen auto betekent geen vakantie. Bij terugkomst heb ik dit aanhangig gemaakt bij easyJet, maar die zijn niet thuis. Zij wijzen naar Europecar, terwijl de boeking en betaling toch echt via easyJet is verlopen. WAARSCHUWING: DE AANBIEDING BIJ EASYJET IS MISLEIDEND! NOOIT BOEKEN!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Bert van der Hak
|
We zouden op 11-06-2019 naar Londen vliegen om 15.05 uur.Bij aankomst op Schiphol omstreeks 13.00 werd het al snel 15.45. Na nog enkele malen dat de vertrektijd werd veranderd werd het uiteindelijk ,18.50 zag ik op het vertrek scherm.
Ik reisde met een dame van 83 jaar uit Australië die het niet zag zitten zo lang nog te wachten en wilde uiteindelijk naar mijn huis terug daar zei bij mij ook logeerde.Ook niemand daar bij de H pier op Schiphol van Easy Jet te bekennen om nog iets te vragen.Zag later thuis dat het toestel uiteindelijk was vertrokken om 19.00 uur.
We zouden voor een week naar een kennis van mij gaan in Londen.
Een teleurstellende dag en van Schiphol de trein maar weer genomen naar Hilversum.
Bert van der Hak
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Tow
|
18 april zouden wij om 18.40 met easy jet naar edinburgh vliegen (vluchtnummer eju9926) echter kregen wij in het vliegtuig te horen dat we vertraging hadden door een technisch mankement wat ze wouden proberen op te lossen. Na 2 uur in het vliegtuig te hebben gezeten kregen we te horen dat de vlucht geannuleerd werd. Vervolgens werden we na een balie gestuurd in de vertrekhallen. Echter stond ons hier een totaal onprofessionele crew op te wachten. Er werd totaal niet geinformeerd. In plaats daarvan stonden een paar van de grondstewardessen met elkaar te lallen en daarnaast te roddelen over lastige passagiers waar wij bij stonden. Na half elf kregen we dan eindelijk een hotel toegewezen, vervolgens kun je ook daar weer een uur op de bus wachten. Tevens kregen we te horen dat we de volgende dag pas om half 2 's middags zouden vliegen. Na ons idee zou dit toch op z'n minst in de ochtend moeten zijn. Zo heeft het namelijk erg veel invloed op een reis. Wij snappen heel goed dat het allemaal mensenwerk blijft en dat vertragingen of geannuleerde vluchten dus voor kunnen komen. Echter is er bij passagiers op dat moment veel behoefte aan begrip, begeleiding en informatie. Erg jammer dat ze dit bij easy jet niet lijken te begrijpen... voor ons geen easy jet meer!!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Merel
|
Tijdens het boeken van mijn retour tickets AMSTERDAM-EDINBOROUGH (4-7 augustus - €374,50) vul ik zorgvuldig de persoonlijke informatie van mijn vriendin en mijzelf in. De bewijzen hiervoor heb ik zwart op wit. Toch werd op de boardingpasses alleen onze voorletter vermeld. Hier kwamen wij achter bij het boarden. We moesten 140 euro bijbetalen en werden behandeld als honden. Ik wilde mijn vakantie die hierdoor heel gefrustreerd begon niet verder verpesten door een constructieve klachtbrief te schrijven en deed dit daarom 5 dagen later bij thuiskomst. De maatschappij reageerde 40 dagen later op mijn klacht met de woorden: helaas heeft u de klacht niet binnen 24 uur ingediend en kunnen wij daarom niets voor u doen. Ik vlieg nooit meer met deze maatschappij.
338 Reviews Plaats review
André Bouwkamp
|Auto gehuurd bij Easyjet, bij Europcar zou ik de auto op kunnen halen. Sta ik op de luchthaven na een fikse vertraging en onder druk van Europcar om snel te schakelen, ik wordt gevraagd het bedrag wat ik bij Easyjet betaald heb nogmaals te betalen, vervolgens probeer ik dat in Nederland bij Easyjet terug te ontvangen ik kom er op geen enkele manier mee in contact. Kortom ze houden het geld dus gewoon zelf. Pure diefstal!
Martijn
|Via easyJet vluchten EN autohuur geboekt. Bij aankomst op de luchthaven in Dubrovnik werd ik geconfronteerd met extra kosten voor een zogeheten cross-border fee van EUR 131,49 (op een boeking van EUR 366.97). Hier was vooraf geen melding van gemaakt. Op de luchthaven wordt je gedwongen om bij te betalen, dus dat heb ik onder protest gedaan. Niet betalen is betekent immers, geen auto, en geen auto betekent geen vakantie. Bij terugkomst heb ik dit aanhangig gemaakt bij easyJet, maar die zijn niet thuis. Zij wijzen naar Europecar, terwijl de boeking en betaling toch echt via easyJet is verlopen. WAARSCHUWING: DE AANBIEDING BIJ EASYJET IS MISLEIDEND! NOOIT BOEKEN!
Bert van der Hak
|We zouden op 11-06-2019 naar Londen vliegen om 15.05 uur.Bij aankomst op Schiphol omstreeks 13.00 werd het al snel 15.45. Na nog enkele malen dat de vertrektijd werd veranderd werd het uiteindelijk ,18.50 zag ik op het vertrek scherm.
Ik reisde met een dame van 83 jaar uit Australië die het niet zag zitten zo lang nog te wachten en wilde uiteindelijk naar mijn huis terug daar zei bij mij ook logeerde.Ook niemand daar bij de H pier op Schiphol van Easy Jet te bekennen om nog iets te vragen.Zag later thuis dat het toestel uiteindelijk was vertrokken om 19.00 uur.
We zouden voor een week naar een kennis van mij gaan in Londen.
Een teleurstellende dag en van Schiphol de trein maar weer genomen naar Hilversum.
Bert van der Hak
Tow
|18 april zouden wij om 18.40 met easy jet naar edinburgh vliegen (vluchtnummer eju9926) echter kregen wij in het vliegtuig te horen dat we vertraging hadden door een technisch mankement wat ze wouden proberen op te lossen. Na 2 uur in het vliegtuig te hebben gezeten kregen we te horen dat de vlucht geannuleerd werd. Vervolgens werden we na een balie gestuurd in de vertrekhallen. Echter stond ons hier een totaal onprofessionele crew op te wachten. Er werd totaal niet geinformeerd. In plaats daarvan stonden een paar van de grondstewardessen met elkaar te lallen en daarnaast te roddelen over lastige passagiers waar wij bij stonden. Na half elf kregen we dan eindelijk een hotel toegewezen, vervolgens kun je ook daar weer een uur op de bus wachten. Tevens kregen we te horen dat we de volgende dag pas om half 2 's middags zouden vliegen. Na ons idee zou dit toch op z'n minst in de ochtend moeten zijn. Zo heeft het namelijk erg veel invloed op een reis. Wij snappen heel goed dat het allemaal mensenwerk blijft en dat vertragingen of geannuleerde vluchten dus voor kunnen komen. Echter is er bij passagiers op dat moment veel behoefte aan begrip, begeleiding en informatie. Erg jammer dat ze dit bij easy jet niet lijken te begrijpen... voor ons geen easy jet meer!!!!
Merel
|Tijdens het boeken van mijn retour tickets AMSTERDAM-EDINBOROUGH (4-7 augustus - €374,50) vul ik zorgvuldig de persoonlijke informatie van mijn vriendin en mijzelf in. De bewijzen hiervoor heb ik zwart op wit. Toch werd op de boardingpasses alleen onze voorletter vermeld. Hier kwamen wij achter bij het boarden. We moesten 140 euro bijbetalen en werden behandeld als honden. Ik wilde mijn vakantie die hierdoor heel gefrustreerd begon niet verder verpesten door een constructieve klachtbrief te schrijven en deed dit daarom 5 dagen later bij thuiskomst. De maatschappij reageerde 40 dagen later op mijn klacht met de woorden: helaas heeft u de klacht niet binnen 24 uur ingediend en kunnen wij daarom niets voor u doen. Ik vlieg nooit meer met deze maatschappij.